PC-betan bugit ja kehitysehdotukset
* Muista myös toinen palauteketju: Positiivista palautetta Bad Company 2:sta
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Peli kaatuilee serverilistaa päivitettäessä/servereille yhdistäessä/erän vaihtuessa/tankissa kuollessa/sisään kirjautuessa/
- Hiiren herkkyyden säätö ei toimi kunnolla.
- Kaverilista ei toimi.
- Serverilista ei säilytä valittuja suodatusasetuksia.
- Spottaaminen ei toimi kunnolla jos yksikin puunoksa edessä, välillä taas näyttää kaikki viholliset isolta alueelta.
- Pienet kynnykset vaativat hyppäämistä.
- Puukko jumittuu välillä ilmaan
- Ohjaus sekoaa välillä mountatuista aseista irrottautuessa
- Vihollinen ei kuole mönkijällä päältä ajettaessa
- Mapista jää mustat kehykset, kun sitä katsoo kuollessaan/puukottaessaan/
- Laskuvarjot jäävät välillä leijumaan pelaajien päälle
- "Laitoin F2000:en punapistetähtäimen ja noobituubin. Kun vaihtaa tuubiin pelatessa punapistetähtäin katoaa aseen päältä ja kun vaihtaa takaisin aseeseen se ilmestyy siihen."
- Jos sortuneeseen taloon on jäänyt joku osa (esim seinänkappale) ehjäksi ja sen ampuu hajalle, romahtamisanimaatio näkyy uudestaan.
- "Vaihdoin puolustajilta hyökkääjiin juuri kun hyökkääjät olivat tuhonneet ne ekat kohteet ja synnyin venäläisenä jenkkien spawniin. Kuolin koska hyökkääjät eivät olleet saaneet vielä seuraavia kohteita jolloin se oli vielä kielletty alue."
- Näytön 1024x768 85hz resoluution vaihdettaessa -> 1024x768 84hz ruutu ei mene oikean kokoiseksi. Ja teksti on todella epäselvää ja pientä.
- Osa romuista jää välillä ilmaan leijailemaan
- "Sain snipuun "agoc" scopen auki niin yhtäkkiä agoc oli kaikissa aseissa. Uudelleen käynnistys poisti bugin."
- "Connection to game server has been lost" -ongelmat
- Osa pultatuista aseista menee ikkunoiden puuosien läpi
- Pieni viive animaatioissa esim. aitoja tuhottaessa.
- Ase latautuu jos menee ajoneuvoon kesken latausanimaation ja tulee ulos.
- Latausanimaatiot ovat pidemmät kuin latausajat. Esim. sinkoa ladattaessa alalaidassa näkyy, että ase on ladattu vaikka animaatio on vielä kesken.
- Välillä ensimmäistä kertaa spawnatessa ruudussa lukee "you were revived by ?"
- "Kirjoitin teamsaylla -> ikkunaan kk:lle -> tästälähin aina tankeista ja muista vehkeistä lähtiessä tuli teamsay aktiiviseksi.
- "Kaikki keskusteluohjelmat viestiä vastaanottaessa heittää pelin työpöydälle ja muuttaa windowed modeen, pahimmillaan kaataa pelin."
- Alt+Tab muuttaa pelin windowed modeen
- Hiiren rulla ei toimi näppäimenä kaikilla.(esim. Logitech G7)
- "VSync ei toimi 2 näytön kanssa, joista pelinäyttönä on Samsung SyncMaster 2233 120Hz. FPS huitelee ihan kummalla puolella tahansa."
- Spawnatessa laskuvarjon kanssa varjo ei aina aukea automaattisesti
- UAV ikoni on väärinpäin isossa kartassa
- Squad valikossa rankit rullaavat jatkuvasti suurimmasta pienimpään
- Kuollessa kamera ei tipu maahan vaan jää ilmaan leijumaan
- Muilla mediceillä defiblaattorit samassa kädessä vaikka pitäisi olla yksi kummassakin
- Crosshair katoaa kun menee kyykkyyn -> tähtää -> pois kyykystä -> tähtäys pois. Haulikolla ja tracedartilla. Korjaantuu käymällä kyykyssä
- Shockpaddlet toimivat seinien läpi
- Aseiden ja pelaajien modellit menevät seinien läpi
- Mönkijän kakkospaikalle spawniessa pystyy välillä pyörimään 360 astetta.
- Oman tankin peruuttaessa päälle ukko menee tankin sisään
- Tuhoutunutta ATV:ta korjatessa kuolee
Kehitysehdotukset:
- Prone eli makuuasento
- Aseita/kulkupelejä tasapainoisemmiksi
- Tankkeja heikommiksi
- Minimapin paikka (nurkka) asetuksista säädettäväksi
- Tappotekstien ja muiden ilmoitusten fontin kokoa suuremmaksi
- FOV-arvo suuremmaksi
- Juoksu ja sprinttaus nopeammiksi. (BF2 tasoon)
- Vaihtoehtoinen toggle crouch
- Serverin nimi ja IP näkyviin pistelistaan
- Täysikokoinen kartta selkeämmäksi
- Rullalla aseita vaihdettaessa suunnat toisin päin.
- Mitalin/arvomerkin saadessa kuva ja sen selitys pysymään ruudulla kauemmin.
- Pistelistaan tapot, kuolemat ja ping
- Health-mittari
- Aseisiin vaihtimet (single/semi-auto/auto)
- Puukko turhan tehokas (kaataa aidat, ovet)
- Rautatähtäin näkyviin vain nappia pohjassa pidettäessä (ei päällä/pois, kuten nyt)
- Rautatähtäimet pultattuihin aseisiin ja haulikkoon.
- Sniper-kiväärien tähtäykseen enemmän huojuntaa ja sumennusefektiä pienemmäksi.
- UAV:n ohjuksiin suurempi räjähdysalue.
- Shock Paddlet toimimaan vain kyykystä. (Toimii nyt myös seisaaltaan)
- Record mahdollisuus
- Erillinen chatbox esim. pistetaulun yhteyteen
- Nimihaku serverilistaan
- Play Now -nappi huomioimaan serverin viiveen
- Hiiren herkkyysasetukset jalkaväelle ja kulkupeleille erikseen
- Asetus veren määrälle
- Objective talot kestävimmiksi
- Asetuksiin mahdollisuus ottaa lumi- ja hiekkamyrskyt pois päältä
- Talojen lattiat tuhoutuviksi
- Ennaltamäärätyt kuolema-animaatiot takaisin ragdolleiksi
- Servereihin jonotussysteemi kuten ET/CS/TF jne.
- Shockpaddlejen ei pitäisi kaataa aitoja
- Spectator mode
- Pultattuihin aseisiin kuumenemismittari
- Pelinsisäinen mp3-soitin
- Tehtävälaatikkoja pitäisi pystyä korjaamaan.
Aihetta on muokattu: 12.02.2010 19:20
MAINOS
MAINOS
Nopealla vilkaisulla en huomannut tätä listalla.
Enter Battle namiskaa painaessa on 4-5 sekunnin mittainen viive, ennen kuin pelaaja herää taistelukentälle. Tämä tapahtuu myös siis siinä tilanteessa, että heräämisaika on mennyt loppuun ja teksti "Ready to spawn" (tjsp) on tullut näkyviin. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa toissailtana ja on jatkunut siitä lähtien. Ei lähtenyt pois, vaikka uudelleenasensin pelin.
Enter Battle namiskaa painaessa on 4-5 sekunnin mittainen viive, ennen kuin pelaaja herää taistelukentälle. Tämä tapahtuu myös siis siinä tilanteessa, että heräämisaika on mennyt loppuun ja teksti "Ready to spawn" (tjsp) on tullut näkyviin. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa toissailtana ja on jatkunut siitä lähtien. Ei lähtenyt pois, vaikka uudelleenasensin pelin.
Gizmo[FIN] sanoo:
Nopealla vilkaisulla en huomannut tätä listalla.
Enter Battle namiskaa painaessa on 4-5 sekunnin mittainen viive, ennen kuin pelaaja herää taistelukentälle. Tämä tapahtuu myös siis siinä tilanteessa, että heräämisaika on mennyt loppuun ja teksti "Ready to spawn" (tjsp) on tullut näkyviin. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa toissailtana ja on jatkunut siitä lähtien. Ei lähtenyt pois, vaikka uudelleenasensin pelin.
Mulla ei ole ainaakaan ollut tommasta Nopealla vilkaisulla en huomannut tätä listalla.
Enter Battle namiskaa painaessa on 4-5 sekunnin mittainen viive, ennen kuin pelaaja herää taistelukentälle. Tämä tapahtuu myös siis siinä tilanteessa, että heräämisaika on mennyt loppuun ja teksti "Ready to spawn" (tjsp) on tullut näkyviin. Ongelma ilmeni ensimmäistä kertaa toissailtana ja on jatkunut siitä lähtien. Ei lähtenyt pois, vaikka uudelleenasensin pelin.
Sellane hauska bugi että jos atv on räjähtänyt ja sitä menee korjaamaan niin siitä tulee suicide. :D
E: Kehitysehdotuksissa onkin jo talojen lattiat tuhoutuviksi, mutta talojen sisäseinät saisivat myös olla tuhottavissa
E2: Nyt vasta hauska bugi tuli eteen! :D Vihollinen rynni tankilla päin ja kun tietenkin se räjäytetään heti niin kun vihollinen paniikissa hyppäsi tankista ulos, ukon modelit jäi vielä ajoasentoon. Eli kun se sitten lähti juoksemaan se istu vaan maassa kädet mukamas ratissa.
Meinasin tippua tuolilta :DD
E: Kehitysehdotuksissa onkin jo talojen lattiat tuhoutuviksi, mutta talojen sisäseinät saisivat myös olla tuhottavissa
E2: Nyt vasta hauska bugi tuli eteen! :D Vihollinen rynni tankilla päin ja kun tietenkin se räjäytetään heti niin kun vihollinen paniikissa hyppäsi tankista ulos, ukon modelit jäi vielä ajoasentoon. Eli kun se sitten lähti juoksemaan se istu vaan maassa kädet mukamas ratissa.
Meinasin tippua tuolilta :DD
Viestiä on muokattu: 07.02.2010 23:09
Radari sanoo:
Sellane hauska bugi että jos atv on räjähtänyt ja sitä menee korjaamaan niin siitä tulee suicide. :D
Sellane hauska bugi että jos atv on räjähtänyt ja sitä menee korjaamaan niin siitä tulee suicide. :D
Semmonenkin hauska bugi eilen kävi, että nakkasin miinan vähän väärään kohtaan ja kokeilin voiko sen poimia pois repair toolilla niinkuin muissa Battlefieldeissa ja siinä sitten "porasin" sitä ja vihulainen koitti ajaa mun päältä ATV:llä ja sitten se räjähti ja sain Repair Tool -tapon ja suiciden :D
E: Nyt kun olen pelannut peliä ~40h, niin olen tottunut siihen, että ei ole pronea ja enää sitä ei ole niin kovasti kaivannutkaan.
E2: Mikähän tuo ~40h oli? :D Tänään sain merkin, jonka saa, kun on pelannut 24h :D
Viestiä on muokattu: 11.02.2010 22:14
Sekalaista kommenttia betan perusteella:
- Spotti (Q) ei aina toimi, vaikka vihollinen on selvästi näkyvillä
- Prone puuttuu, mutta siihen olen jo tottunut
- Battlerecorder, onko tulossa?
- Kohteet pitäisi minusta pystyä tuhoamaan ainoastaan tarkoitetulla tavalla, ei C4:llä tai mortar iskuilla. Ehkä tämä on enemmänkin public-ongelma, koska porukka ei tajua mitä on tapahtumassa ennen kuin on liian myöhäistä.
- Lisää mönkijöitä tai muita ajoneuvoja. Ainakin Port Valdezissa sellaisia pullonkauloja että jalan voi olla vaikea edetä.
- Samat pullonkaulat rajoittavat panssariajoneuvojen etenemistä. On varsin selvää mitä reittiä pystyy/on tarkoitus edetä.
- Taistelukopterilla (ainakin betan kartassa) pystyy pitämään viholliset loitolla aivan liian helposti.
Itseäni ainakin klaanimatsit kiinnostaisivat. Saapa nähdä miten alunperin Rush-pelimuotoa varten tehdyt kartat toimivat Conquestina, ja tietysti miten Rush toimii matseissa. Kokonaisuutena vaikuttaa minusta oikein mukavalta peliltä. Harmi vain että itselläni FPS ei pysy pelattavalla tasolla. Ei tämä tosin ole pelaamista estänyt :P Välillä vain hieman vaikea tähdätä.
Retailia odotellessa.
- Spotti (Q) ei aina toimi, vaikka vihollinen on selvästi näkyvillä
- Prone puuttuu, mutta siihen olen jo tottunut
- Battlerecorder, onko tulossa?
- Kohteet pitäisi minusta pystyä tuhoamaan ainoastaan tarkoitetulla tavalla, ei C4:llä tai mortar iskuilla. Ehkä tämä on enemmänkin public-ongelma, koska porukka ei tajua mitä on tapahtumassa ennen kuin on liian myöhäistä.
- Lisää mönkijöitä tai muita ajoneuvoja. Ainakin Port Valdezissa sellaisia pullonkauloja että jalan voi olla vaikea edetä.
- Samat pullonkaulat rajoittavat panssariajoneuvojen etenemistä. On varsin selvää mitä reittiä pystyy/on tarkoitus edetä.
- Taistelukopterilla (ainakin betan kartassa) pystyy pitämään viholliset loitolla aivan liian helposti.
Itseäni ainakin klaanimatsit kiinnostaisivat. Saapa nähdä miten alunperin Rush-pelimuotoa varten tehdyt kartat toimivat Conquestina, ja tietysti miten Rush toimii matseissa. Kokonaisuutena vaikuttaa minusta oikein mukavalta peliltä. Harmi vain että itselläni FPS ei pysy pelattavalla tasolla. Ei tämä tosin ole pelaamista estänyt :P Välillä vain hieman vaikea tähdätä.
Retailia odotellessa.
Jatketaan tuota 10 sivun ylälaidan ilmoitusta hiukan. Sain toissapäivänä ongelman korjattua näytönohjaimen ajurien uudelleenasennuksella, mutta vika palasi tänään. Ajurien uudelleenasennuskaan ei auttanut, vaan aina spawnatessa ilmenee iso, 4-8 sekunnin mittainen viive. Viivettä ilmenee myös silloin, kun säädän grafiikka- tai ääniasetuksia päävalikossa.
e: Dammit! En huomannutkaan, että siellä oli muokkaa namiska.. Noh, virheestä viisastuu.
e: Dammit! En huomannutkaan, että siellä oli muokkaa namiska.. Noh, virheestä viisastuu.
Viestiä on muokattu: 09.02.2010 23:39
Kun Bradley-tankin ohjaaja ampuu tykillä, tankin konekiväärissä olevan graffat bugaavat (esim. polygonit näkyvät välillä maan ja rakennuksien sisästä) ja peli hidastuu/lagii. Toistuu sekä itselläni että kaverillani. Ei ole esiintynyt muissa tankeissa tai missään muualla pelissä. Grafiikoita säädetty, ajureita päivitetty, ei vaikutusta ongelmaan.
Kartan päättymisen jälkeen ilmestyvissä henkilökohtaisissa pisteissä näkyvä "most kills by x" ei toimi oikein. Peli voi näyttää esimerkiksi, että olen kartan aikana tappanut XM8C:llä 32 kertaa, vaikka kokonaistappojeni määrä olisi vain 26.
Statistiikoissa tuntuu muutenkin olevan häikkää, kun niitä menee tutkimaan "My Stats" kohdasta. Osa pisteistä/tapoista tuntuu välillä kadonneen ja dog tagsit eivät näy.
Kartan päättymisen jälkeen ilmestyvissä henkilökohtaisissa pisteissä näkyvä "most kills by x" ei toimi oikein. Peli voi näyttää esimerkiksi, että olen kartan aikana tappanut XM8C:llä 32 kertaa, vaikka kokonaistappojeni määrä olisi vain 26.
Statistiikoissa tuntuu muutenkin olevan häikkää, kun niitä menee tutkimaan "My Stats" kohdasta. Osa pisteistä/tapoista tuntuu välillä kadonneen ja dog tagsit eivät näy.
^--------- SAMAA MIELTÄ -----------^
Aseiden tulitehoa täytyy nostaa kunnolla! Kulkuneuvojen ja muiden paikallaan olevien aseiden teho on hyvä, myös sniperit ja haulikot ovat samassa kastissa.
Mutta muilla pyssyillä saat ampua useamman luodin että kuolee vaikka luulisi jo että 4 - 5 riittäisi tai sitten vika on hitboxeissa, jotka ainakin bäfässä kulkivat hieman perässä (jos etsitte löydätte videon youtubessa missä tuo näytetään)
mutta jos nuo hitboxit/aseiden tehokkuudet korjattaisiin, ai saatana mikä paketti sieltä tulisi, kyllä MW2 iwnetteineen jäisi kauniisti jälkeen :)
(ei siinä mitään, ihan hyvä peli MW2 mutta juostenkustua :S )
#edit
Itse taas olen sitä mieltä että makuuasento täytyy jättää pois kokonaan, se vaan lisäisi lisää vuoren päällä silloin makaavia snipuja ynnä muita cämppereitä.
Sprintti on juuri nyt hyvä, ei liian hidas ja nytten jaksavat sprintata joka on hyvä eikä bf2 tyylinen 10sec sprint.
Tankkien kuuluu olla kestäviä, takaa ei tarvi kuin pari kertaa lasauttaa ja tankki on siinä.
'' Rautatähtäin näkyviin vain nappia pohjassa pidettäessä (ei päällä/pois, kuten nyt) ''
Mitäh? :D totta kai se on näin parempi, mutta täytyisi pystyä muuttamaan ja myös se että pysyykö tyyppi kyykyssä kun painat kerran vai ei.
UAV ohjukset ovat juuri hyviä, vaativat vähän tarkkuutta mutta kyllä se siitä jos osaa hiirtänsä käyttää.
'' Asetuksiin mahdollisuus ottaa lumi- ja hiekkamyrskyt pois päältä '' Ei järin reilua, jos joku haluaa nauttia pelin ''täydellisestä grafiikasta'' niin siellä vasta puolella joku tosikko vetää fps-konffeilla :)
En jaksa enään, menen nukkuun öitä
Aseiden tulitehoa täytyy nostaa kunnolla! Kulkuneuvojen ja muiden paikallaan olevien aseiden teho on hyvä, myös sniperit ja haulikot ovat samassa kastissa.
Mutta muilla pyssyillä saat ampua useamman luodin että kuolee vaikka luulisi jo että 4 - 5 riittäisi tai sitten vika on hitboxeissa, jotka ainakin bäfässä kulkivat hieman perässä (jos etsitte löydätte videon youtubessa missä tuo näytetään)
mutta jos nuo hitboxit/aseiden tehokkuudet korjattaisiin, ai saatana mikä paketti sieltä tulisi, kyllä MW2 iwnetteineen jäisi kauniisti jälkeen :)
(ei siinä mitään, ihan hyvä peli MW2 mutta juostenkustua :S )
#edit
Itse taas olen sitä mieltä että makuuasento täytyy jättää pois kokonaan, se vaan lisäisi lisää vuoren päällä silloin makaavia snipuja ynnä muita cämppereitä.
Sprintti on juuri nyt hyvä, ei liian hidas ja nytten jaksavat sprintata joka on hyvä eikä bf2 tyylinen 10sec sprint.
Tankkien kuuluu olla kestäviä, takaa ei tarvi kuin pari kertaa lasauttaa ja tankki on siinä.
'' Rautatähtäin näkyviin vain nappia pohjassa pidettäessä (ei päällä/pois, kuten nyt) ''
Mitäh? :D totta kai se on näin parempi, mutta täytyisi pystyä muuttamaan ja myös se että pysyykö tyyppi kyykyssä kun painat kerran vai ei.
UAV ohjukset ovat juuri hyviä, vaativat vähän tarkkuutta mutta kyllä se siitä jos osaa hiirtänsä käyttää.
'' Asetuksiin mahdollisuus ottaa lumi- ja hiekkamyrskyt pois päältä '' Ei järin reilua, jos joku haluaa nauttia pelin ''täydellisestä grafiikasta'' niin siellä vasta puolella joku tosikko vetää fps-konffeilla :)
En jaksa enään, menen nukkuun öitä
Viestiä on muokattu: 12.02.2010 00:26
Aristoteles sanoo:
Kun Bradley-tankin ohjaaja ampuu tykillä, tankin konekiväärissä olevan graffat bugaavat (esim. polygonit näkyvät välillä maan ja rakennuksien sisästä) ja peli hidastuu/lagii. Toistuu sekä itselläni että kaverillani. Ei ole esiintynyt muissa tankeissa tai missään muualla pelissä. Grafiikoita säädetty, ajureita päivitetty, ei vaikutusta ongelmaan.
Kartan päättymisen jälkeen ilmestyvissä henkilökohtaisissa pisteissä näkyvä "most kills by x" ei toimi oikein. Peli voi näyttää esimerkiksi, että olen kartan aikana tappanut XM8C:llä 32 kertaa, vaikka kokonaistappojeni määrä olisi vain 26.
---------------------------------------------------------------------------------
Itellä on ollu tota samaa grafiikkaongelmaa vain hardcorella ja noi "most kills by x" ilmottaa ilmeisesti kokopäivän tai sinä aikana kun peli on ollu yhtäjaksoisesti päällä saadut tapot kyseisellä aseella.
Mielestäni noi snipujen rajotukset vois olla hyvä asia, koska eilenki pelatessa hc servulla vastustajilla oli 12 snipua (24 servu) ja ne kaikki meni niin kauks ettei nähny ku ottamalla ite snipun. Helppo voittohan siitä tuli kun ne ei edes koittanu tuhota boxeja, mutta kiinnostus peliin laski huomattavasti.
Jonkinlaiset tähtäimet pitäs saada noilla hc-servuilla käyttöön ku BMD:lläki ampuminen ilman minkäänlaista tähtäintä on kohtuu vaikeeta ja luulempa että sellanen siitä löytyy oikeestikki.
Kokonaisuus vaikuttaa hyvältä, mutta mappeja toivois enemmän kuin 8 (en tie onko toi se lopullinen määrä julkasu hetkellä) ja rankit vois olla riippuvaisa menestyksestä (kuten kuinka monta kertaa on ollu servun kolmen parhaan joukossa, kun servulla on ollu vähintää 16 pelaajaa esim.) eikä pelkistä pisteistä joita tulee vaikka olis kuinka huono pelaa.
Kun Bradley-tankin ohjaaja ampuu tykillä, tankin konekiväärissä olevan graffat bugaavat (esim. polygonit näkyvät välillä maan ja rakennuksien sisästä) ja peli hidastuu/lagii. Toistuu sekä itselläni että kaverillani. Ei ole esiintynyt muissa tankeissa tai missään muualla pelissä. Grafiikoita säädetty, ajureita päivitetty, ei vaikutusta ongelmaan.
Kartan päättymisen jälkeen ilmestyvissä henkilökohtaisissa pisteissä näkyvä "most kills by x" ei toimi oikein. Peli voi näyttää esimerkiksi, että olen kartan aikana tappanut XM8C:llä 32 kertaa, vaikka kokonaistappojeni määrä olisi vain 26.
---------------------------------------------------------------------------------
Itellä on ollu tota samaa grafiikkaongelmaa vain hardcorella ja noi "most kills by x" ilmottaa ilmeisesti kokopäivän tai sinä aikana kun peli on ollu yhtäjaksoisesti päällä saadut tapot kyseisellä aseella.
Mielestäni noi snipujen rajotukset vois olla hyvä asia, koska eilenki pelatessa hc servulla vastustajilla oli 12 snipua (24 servu) ja ne kaikki meni niin kauks ettei nähny ku ottamalla ite snipun. Helppo voittohan siitä tuli kun ne ei edes koittanu tuhota boxeja, mutta kiinnostus peliin laski huomattavasti.
Jonkinlaiset tähtäimet pitäs saada noilla hc-servuilla käyttöön ku BMD:lläki ampuminen ilman minkäänlaista tähtäintä on kohtuu vaikeeta ja luulempa että sellanen siitä löytyy oikeestikki.
Kokonaisuus vaikuttaa hyvältä, mutta mappeja toivois enemmän kuin 8 (en tie onko toi se lopullinen määrä julkasu hetkellä) ja rankit vois olla riippuvaisa menestyksestä (kuten kuinka monta kertaa on ollu servun kolmen parhaan joukossa, kun servulla on ollu vähintää 16 pelaajaa esim.) eikä pelkistä pisteistä joita tulee vaikka olis kuinka huono pelaa.
Narego sanoo:
Itse taas olen sitä mieltä että makuuasento täytyy jättää pois kokonaan, se vaan lisäisi lisää vuoren päällä silloin makaavia snipuja ynnä muita cämppereitä.
Itse taas olen sitä mieltä että makuuasento täytyy jättää pois kokonaan, se vaan lisäisi lisää vuoren päällä silloin makaavia snipuja ynnä muita cämppereitä.
Tarvitaan siis puolustavaan tiimiin yksi EemeLi, joka karsii kalliokämpperit. Miks kukaan ees menee siihe kalliolle napottaan? Varma kuolema. Ite jos sniputan hyökkääjänä ni oon siel iha takimmaisella mäellä minne vihut ei nää.
Nopeasti vilkaistessa en huomannut että olisi ollut listassa mutta joskus pystyy kävelemään vihollisen/oman tankin läpi ja saman voi tehdä myös tankilla ajaessa eli jos vihollinen tulee tankilla vastaan pystyn ajamaan omalla tankilla vihollisen tankin sisään.
E:Okei oli toi listassa mutta ei tankkilla ajetaessa
E:Okei oli toi listassa mutta ei tankkilla ajetaessa
Viestiä on muokattu: 13.02.2010 15:09
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.