PC-betan bugit ja kehitysehdotukset
* Muista myös toinen palauteketju: Positiivista palautetta Bad Company 2:sta
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Peli kaatuilee serverilistaa päivitettäessä/servereille yhdistäessä/erän vaihtuessa/tankissa kuollessa/sisään kirjautuessa/
- Hiiren herkkyyden säätö ei toimi kunnolla.
- Kaverilista ei toimi.
- Serverilista ei säilytä valittuja suodatusasetuksia.
- Spottaaminen ei toimi kunnolla jos yksikin puunoksa edessä, välillä taas näyttää kaikki viholliset isolta alueelta.
- Pienet kynnykset vaativat hyppäämistä.
- Puukko jumittuu välillä ilmaan
- Ohjaus sekoaa välillä mountatuista aseista irrottautuessa
- Vihollinen ei kuole mönkijällä päältä ajettaessa
- Mapista jää mustat kehykset, kun sitä katsoo kuollessaan/puukottaessaan/
- Laskuvarjot jäävät välillä leijumaan pelaajien päälle
- "Laitoin F2000:en punapistetähtäimen ja noobituubin. Kun vaihtaa tuubiin pelatessa punapistetähtäin katoaa aseen päältä ja kun vaihtaa takaisin aseeseen se ilmestyy siihen."
- Jos sortuneeseen taloon on jäänyt joku osa (esim seinänkappale) ehjäksi ja sen ampuu hajalle, romahtamisanimaatio näkyy uudestaan.
- "Vaihdoin puolustajilta hyökkääjiin juuri kun hyökkääjät olivat tuhonneet ne ekat kohteet ja synnyin venäläisenä jenkkien spawniin. Kuolin koska hyökkääjät eivät olleet saaneet vielä seuraavia kohteita jolloin se oli vielä kielletty alue."
- Näytön 1024x768 85hz resoluution vaihdettaessa -> 1024x768 84hz ruutu ei mene oikean kokoiseksi. Ja teksti on todella epäselvää ja pientä.
- Osa romuista jää välillä ilmaan leijailemaan
- "Sain snipuun "agoc" scopen auki niin yhtäkkiä agoc oli kaikissa aseissa. Uudelleen käynnistys poisti bugin."
- "Connection to game server has been lost" -ongelmat
- Osa pultatuista aseista menee ikkunoiden puuosien läpi
- Pieni viive animaatioissa esim. aitoja tuhottaessa.
- Ase latautuu jos menee ajoneuvoon kesken latausanimaation ja tulee ulos.
- Latausanimaatiot ovat pidemmät kuin latausajat. Esim. sinkoa ladattaessa alalaidassa näkyy, että ase on ladattu vaikka animaatio on vielä kesken.
- Välillä ensimmäistä kertaa spawnatessa ruudussa lukee "you were revived by ?"
- "Kirjoitin teamsaylla -> ikkunaan kk:lle -> tästälähin aina tankeista ja muista vehkeistä lähtiessä tuli teamsay aktiiviseksi.
- "Kaikki keskusteluohjelmat viestiä vastaanottaessa heittää pelin työpöydälle ja muuttaa windowed modeen, pahimmillaan kaataa pelin."
- Alt+Tab muuttaa pelin windowed modeen
- Hiiren rulla ei toimi näppäimenä kaikilla.(esim. Logitech G7)
- "VSync ei toimi 2 näytön kanssa, joista pelinäyttönä on Samsung SyncMaster 2233 120Hz. FPS huitelee ihan kummalla puolella tahansa."
- Spawnatessa laskuvarjon kanssa varjo ei aina aukea automaattisesti
- UAV ikoni on väärinpäin isossa kartassa
- Squad valikossa rankit rullaavat jatkuvasti suurimmasta pienimpään
- Kuollessa kamera ei tipu maahan vaan jää ilmaan leijumaan
- Muilla mediceillä defiblaattorit samassa kädessä vaikka pitäisi olla yksi kummassakin
- Crosshair katoaa kun menee kyykkyyn -> tähtää -> pois kyykystä -> tähtäys pois. Haulikolla ja tracedartilla. Korjaantuu käymällä kyykyssä
- Shockpaddlet toimivat seinien läpi
- Aseiden ja pelaajien modellit menevät seinien läpi
- Mönkijän kakkospaikalle spawniessa pystyy välillä pyörimään 360 astetta.
- Oman tankin peruuttaessa päälle ukko menee tankin sisään
- Tuhoutunutta ATV:ta korjatessa kuolee
Kehitysehdotukset:
- Prone eli makuuasento
- Aseita/kulkupelejä tasapainoisemmiksi
- Tankkeja heikommiksi
- Minimapin paikka (nurkka) asetuksista säädettäväksi
- Tappotekstien ja muiden ilmoitusten fontin kokoa suuremmaksi
- FOV-arvo suuremmaksi
- Juoksu ja sprinttaus nopeammiksi. (BF2 tasoon)
- Vaihtoehtoinen toggle crouch
- Serverin nimi ja IP näkyviin pistelistaan
- Täysikokoinen kartta selkeämmäksi
- Rullalla aseita vaihdettaessa suunnat toisin päin.
- Mitalin/arvomerkin saadessa kuva ja sen selitys pysymään ruudulla kauemmin.
- Pistelistaan tapot, kuolemat ja ping
- Health-mittari
- Aseisiin vaihtimet (single/semi-auto/auto)
- Puukko turhan tehokas (kaataa aidat, ovet)
- Rautatähtäin näkyviin vain nappia pohjassa pidettäessä (ei päällä/pois, kuten nyt)
- Rautatähtäimet pultattuihin aseisiin ja haulikkoon.
- Sniper-kiväärien tähtäykseen enemmän huojuntaa ja sumennusefektiä pienemmäksi.
- UAV:n ohjuksiin suurempi räjähdysalue.
- Shock Paddlet toimimaan vain kyykystä. (Toimii nyt myös seisaaltaan)
- Record mahdollisuus
- Erillinen chatbox esim. pistetaulun yhteyteen
- Nimihaku serverilistaan
- Play Now -nappi huomioimaan serverin viiveen
- Hiiren herkkyysasetukset jalkaväelle ja kulkupeleille erikseen
- Asetus veren määrälle
- Objective talot kestävimmiksi
- Asetuksiin mahdollisuus ottaa lumi- ja hiekkamyrskyt pois päältä
- Talojen lattiat tuhoutuviksi
- Ennaltamäärätyt kuolema-animaatiot takaisin ragdolleiksi
- Servereihin jonotussysteemi kuten ET/CS/TF jne.
- Shockpaddlejen ei pitäisi kaataa aitoja
- Spectator mode
- Pultattuihin aseisiin kuumenemismittari
- Pelinsisäinen mp3-soitin
- Tehtävälaatikkoja pitäisi pystyä korjaamaan.
Aihetta on muokattu: 12.02.2010 19:20
MAINOS
MAINOS
jabaabuu sanoo:
JepuHD sanoo:
Onko se vaan mulla vai onko se muillakin,että betassa ei pääse lvl 11 pidemälle ja ei saa enempää kun ne tietyt unlockit ? Vai onko pisteytyksissä jotain häikkää kun saa lvl 11 ?
Se taitaa olla ihan betan takia rajotettuOnko se vaan mulla vai onko se muillakin,että betassa ei pääse lvl 11 pidemälle ja ei saa enempää kun ne tietyt unlockit ? Vai onko pisteytyksissä jotain häikkää kun saa lvl 11 ?
Joo, on ne niin järettömät pisteet että ei mitää järkee, ni on ne betaan rajotettu.
Port Valdezin "3. vaihe" (jossa pitää pommittaa se iso halli ja joku työmaakoppi) on mielestäni huonosti suunniteltu ja hyvin vaikea hyökätä, koska:
-Hyökkääjillä tuhottoman pitkä matka spawnista objectiveille
-Hyökkääjillä käytössä vain 1 vodnik
-Hyökkääjien iso tankki & apc vs puolustajien taistelukopu & apc suosii enemmänkin puolustajia kuin hyökkääjiä -> hyökkääjät eivät ainakaan saa minkäänlaista edgeä rautapuolelta.
-Spawnista objectivelle juoksu tapahtuu hyvin kapean ja suojaamattoman clutchpointin kautta, joka on helppo pistää siis tukkoon. (KYLLÄ, tämä on mahdollista jos hyökkäävä tiimi osaa hommansa, mutta samalla - jos puolustava tiimi osaa myös hommansa, uskoisin sen olevan hyvin hyvin vaikeaa).
-Puolustajilla on ainakin 2 mounted mg:tä ja 1 tow, jotka hallinnoivat hyvin karttaa.
Toinen huono ominaisuus on mielestäni se, että ammolaatikoista saa kranaatinheittimen panoksia / naatteja(?). Näin ollen assault pystyy spämmäämään pelkästään kranaatinheittimellä, joka on hieman op lähitaistelussa, eivätkä panokset lopu koskaan, koska assaultilla on myös ammolaatikko. Ehdottaisinkin, että ammolaatikoista saisi pelkästään panoksia, eikä ollenkaan c4/kranaatteja, jos tämä on liian radikaali ratkaisu, niin sitten täytyy tehdä ainakin niin, ettei assault saa omista laatikoistansa kyseisiä vehkeitä.
-Hyökkääjillä tuhottoman pitkä matka spawnista objectiveille
-Hyökkääjillä käytössä vain 1 vodnik
-Hyökkääjien iso tankki & apc vs puolustajien taistelukopu & apc suosii enemmänkin puolustajia kuin hyökkääjiä -> hyökkääjät eivät ainakaan saa minkäänlaista edgeä rautapuolelta.
-Spawnista objectivelle juoksu tapahtuu hyvin kapean ja suojaamattoman clutchpointin kautta, joka on helppo pistää siis tukkoon. (KYLLÄ, tämä on mahdollista jos hyökkäävä tiimi osaa hommansa, mutta samalla - jos puolustava tiimi osaa myös hommansa, uskoisin sen olevan hyvin hyvin vaikeaa).
-Puolustajilla on ainakin 2 mounted mg:tä ja 1 tow, jotka hallinnoivat hyvin karttaa.
Toinen huono ominaisuus on mielestäni se, että ammolaatikoista saa kranaatinheittimen panoksia / naatteja(?). Näin ollen assault pystyy spämmäämään pelkästään kranaatinheittimellä, joka on hieman op lähitaistelussa, eivätkä panokset lopu koskaan, koska assaultilla on myös ammolaatikko. Ehdottaisinkin, että ammolaatikoista saisi pelkästään panoksia, eikä ollenkaan c4/kranaatteja, jos tämä on liian radikaali ratkaisu, niin sitten täytyy tehdä ainakin niin, ettei assault saa omista laatikoistansa kyseisiä vehkeitä.
Viestiä on muokattu: 02.02.2010 17:40
-kaverilista buginen. ei näytä pelaajan olevan online tilassa vaikka olis pelaamas. (0/2 online)
yritin listan kautta joinia samalle servulle, "server is full" näpäytin esc:ä niin jumahti tähän kohtaan:
http://img689.imageshack.us/img689/1312/jjjjfffff.jpg
ainut miten pelistä pois pääsin oli taskmanagerin kautta pelin sammuttaminen.
-serverilistan haku todella hidas!
-ei säilytä joitain asetuksia (sound: HIFI aina vaikka vaihtanut lukuisia kertoja sen headphoneksi).
-viive mountatusta aseesta irtaantuessa.
-pelissä liian helppo tuhota charge-paikat C4:lla, toimisi paremmin jos pelkästään "plänäämällä" sais tuhottua.
-ajoneuvoille,koptereille ja jalankulkijalle mahdollisuus asettaa omat senssit (kuten bf2)
-aseiden tehoja hieman nostettava. menee nyt että lipas/äijä ellet sitten naputa jotai snipua niskaan, combat shotgunin teho ihan naurettava! pitää ampua jotai 10 kertaa että ukko tipahtaa ~parin metrin päästä, kun taas pistoolilla tipahtaa 4:stä hitistä??
yritin listan kautta joinia samalle servulle, "server is full" näpäytin esc:ä niin jumahti tähän kohtaan:
http://img689.imageshack.us/img689/1312/jjjjfffff.jpg
ainut miten pelistä pois pääsin oli taskmanagerin kautta pelin sammuttaminen.
-serverilistan haku todella hidas!
-ei säilytä joitain asetuksia (sound: HIFI aina vaikka vaihtanut lukuisia kertoja sen headphoneksi).
-viive mountatusta aseesta irtaantuessa.
-pelissä liian helppo tuhota charge-paikat C4:lla, toimisi paremmin jos pelkästään "plänäämällä" sais tuhottua.
-ajoneuvoille,koptereille ja jalankulkijalle mahdollisuus asettaa omat senssit (kuten bf2)
-aseiden tehoja hieman nostettava. menee nyt että lipas/äijä ellet sitten naputa jotai snipua niskaan, combat shotgunin teho ihan naurettava! pitää ampua jotai 10 kertaa että ukko tipahtaa ~parin metrin päästä, kun taas pistoolilla tipahtaa 4:stä hitistä??
Viestiä on muokattu: 02.02.2010 20:41
akse sanoo:
Luultavasti bugi mutta ei ole tapahtunut kuin kerran:
Hyppäsin mönkijän kyytiin ja pystyin kääntämään tähtäystä 360 astetta, vaikka yleensä rajoittuu vain taakse.
Luultavasti bugi mutta ei ole tapahtunut kuin kerran:
Hyppäsin mönkijän kyytiin ja pystyin kääntämään tähtäystä 360 astetta, vaikka yleensä rajoittuu vain taakse.
Itelläni käyny kahesti näin.
edit: spawnaa mönkijän kakkospaikalle -> pistooli (m1911) -> voi pyöriä 360
Viestiä on muokattu: 03.02.2010 18:44
Jasonii sanoo:
Port Valdezin "3. vaihe" (jossa pitää pommittaa se iso halli ja joku työmaakoppi) on mielestäni huonosti suunniteltu ja hyvin vaikea hyökätä, koska:
-Hyökkääjillä tuhottoman pitkä matka spawnista objectiveille
-Hyökkääjillä käytössä vain 1 vodnik
-Hyökkääjien iso tankki & apc vs puolustajien taistelukopu & apc suosii enemmänkin puolustajia kuin hyökkääjiä -> hyökkääjät eivät ainakaan saa minkäänlaista edgeä rautapuolelta.
-Spawnista objectivelle juoksu tapahtuu hyvin kapean ja suojaamattoman clutchpointin kautta, joka on helppo pistää siis tukkoon. (KYLLÄ, tämä on mahdollista jos hyökkäävä tiimi osaa hommansa, mutta samalla - jos puolustava tiimi osaa myös hommansa, uskoisin sen olevan hyvin hyvin vaikeaa).
-Puolustajilla on ainakin 2 mounted mg:tä ja 1 tow, jotka hallinnoivat hyvin karttaa.
Toinen huono ominaisuus on mielestäni se, että ammolaatikoista saa kranaatinheittimen panoksia / naatteja(?). Näin ollen assault pystyy spämmäämään pelkästään kranaatinheittimellä, joka on hieman op lähitaistelussa, eivätkä panokset lopu koskaan, koska assaultilla on myös ammolaatikko. Ehdottaisinkin, että ammolaatikoista saisi pelkästään panoksia, eikä ollenkaan c4/kranaatteja, jos tämä on liian radikaali ratkaisu, niin sitten täytyy tehdä ainakin niin, ettei assault saa omista laatikoistansa kyseisiä vehkeitä.
Port Valdezin "3. vaihe" (jossa pitää pommittaa se iso halli ja joku työmaakoppi) on mielestäni huonosti suunniteltu ja hyvin vaikea hyökätä, koska:
-Hyökkääjillä tuhottoman pitkä matka spawnista objectiveille
-Hyökkääjillä käytössä vain 1 vodnik
-Hyökkääjien iso tankki & apc vs puolustajien taistelukopu & apc suosii enemmänkin puolustajia kuin hyökkääjiä -> hyökkääjät eivät ainakaan saa minkäänlaista edgeä rautapuolelta.
-Spawnista objectivelle juoksu tapahtuu hyvin kapean ja suojaamattoman clutchpointin kautta, joka on helppo pistää siis tukkoon. (KYLLÄ, tämä on mahdollista jos hyökkäävä tiimi osaa hommansa, mutta samalla - jos puolustava tiimi osaa myös hommansa, uskoisin sen olevan hyvin hyvin vaikeaa).
-Puolustajilla on ainakin 2 mounted mg:tä ja 1 tow, jotka hallinnoivat hyvin karttaa.
Toinen huono ominaisuus on mielestäni se, että ammolaatikoista saa kranaatinheittimen panoksia / naatteja(?). Näin ollen assault pystyy spämmäämään pelkästään kranaatinheittimellä, joka on hieman op lähitaistelussa, eivätkä panokset lopu koskaan, koska assaultilla on myös ammolaatikko. Ehdottaisinkin, että ammolaatikoista saisi pelkästään panoksia, eikä ollenkaan c4/kranaatteja, jos tämä on liian radikaali ratkaisu, niin sitten täytyy tehdä ainakin niin, ettei assault saa omista laatikoistansa kyseisiä vehkeitä.
Oikeassa olet, kerran näin myös sitä tossa kyseisessä mapin kohdassa että puolustajien jätkä ampu sillä stationary at:llä vihutankkeja suoraan tankin spawnikohtaan.. alko vähän ärsyttämään koska spawnista ei ajoneuvoilla päässy mihinkään. Sitten vielä kun siinä samassa oli apachin kauhee tulitus niin varma häviö edessä.
Myös ammolaatikoissa sama tullut vastaan, itse istuin joskus betan ekana päivänä jossain ikkunassa gl kanssa ja napsin ammolaatikon päällä objectivea tuhoavia tyyppejä.. kyllä sellaisen haluaisin pois.
Myös mönkijän takana oleminen on joskus ollut juuri tota.. yleensä assault,engi ja medic pyörii 360 astetta ja recon vaan puolet.
jabaabuu sanoo:
Eräänä päivänä huomasin, kun pelasin Reconilla 4x scopella, kun kuolin vaihoin engireeriin johon en tehnyt mitään kitti muutoksia kun heräsin huomasin engineerin aseessa olevan 4x scope vaikka sitä en ollut unlockannut (Sama toimii Assaulilla)
Eräänä päivänä huomasin, kun pelasin Reconilla 4x scopella, kun kuolin vaihoin engireeriin johon en tehnyt mitään kitti muutoksia kun heräsin huomasin engineerin aseessa olevan 4x scope vaikka sitä en ollut unlockannut (Sama toimii Assaulilla)
Tosiaan, tämähän on jo tässä topicissa. :)
Sitten viel sellanen et kun oot oman tankin takana, sit kuski peruuttaa sun päälle niin meet tankin sisään. ei kiva. itselle kävi näin kun korjasin tankkia enginä takaapäin nii menin sisään...
Tankkeihin olis kiva saada pieni radio mihin vois laittaa omia mp3:sia.
Eikö olisikin mahtavaa ajella lumisilla maastoilla Janne Hurmeen Tinasormuksen soidessa taustalla tahdittaen tykinkranaatteja? ;)
Tai toinen mahtava kokemus olisi myös Jeeppi täynnä C4, ajat täysiä 1 hyökkäysalueen A pommipaikan puurakennukseen, Badam! Puun säleet ilmassa ja taustalla jytää Veskun - Niin hyvää puuta.
Eikö olisikin mahtavaa ajella lumisilla maastoilla Janne Hurmeen Tinasormuksen soidessa taustalla tahdittaen tykinkranaatteja? ;)
Tai toinen mahtava kokemus olisi myös Jeeppi täynnä C4, ajat täysiä 1 hyökkäysalueen A pommipaikan puurakennukseen, Badam! Puun säleet ilmassa ja taustalla jytää Veskun - Niin hyvää puuta.
Viestiä on muokattu: 04.02.2010 14:36
Gobraza sanoo:
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
GoldenLines sanoo:
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Gobraza sanoo:
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Joo mulla toimii myös hyvi mediumeilla paitsi, että kun on tankin kyydissä nii sillo pätkii ja pahasti. En sitten tiedä onko se joku bugi vai johtuuko koneesta. Ja muuten prossuna on Intel Core 2 Quad Q6600. Paljonko sitä näyttömuistia sitten tarvii, että toimii täysillä grafiikoilla?
Viestiä on muokattu: 04.02.2010 15:32
Gobraza sanoo:
Joo mulla toimii myös hyvi mediumeilla paitsi, että kun on tankin kyydissä nii sillo pätkii ja pahasti. En sitten tiedä onko se joku bugi vai johtuuko koneesta. Ja muuten prossuna on Intel Core 2 Quad Q6600. Paljonko sitä näyttömuistia sitten tarvii, että toimii täysillä grafiikoilla?
GoldenLines sanoo:
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Gobraza sanoo:
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Joo mulla toimii myös hyvi mediumeilla paitsi, että kun on tankin kyydissä nii sillo pätkii ja pahasti. En sitten tiedä onko se joku bugi vai johtuuko koneesta. Ja muuten prossuna on Intel Core 2 Quad Q6600. Paljonko sitä näyttömuistia sitten tarvii, että toimii täysillä grafiikoilla?
Lol mulla on 9600gt ja hyvin menee täysil graffoil.
Gobraza sanoo:
Joo mulla toimii myös hyvi mediumeilla paitsi, että kun on tankin kyydissä nii sillo pätkii ja pahasti. En sitten tiedä onko se joku bugi vai johtuuko koneesta. Ja muuten prossuna on Intel Core 2 Quad Q6600. Paljonko sitä näyttömuistia sitten tarvii, että toimii täysillä grafiikoilla?
GoldenLines sanoo:
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Gobraza sanoo:
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
Tukeeko peli SLI-näyttiksiä? Itellä löytyy kaks Nvidia Geforce 9800GT 512 Mb:tä.
itellä sama näyttis ja medium asetuksilla toimii loistavasti.
Joo mulla toimii myös hyvi mediumeilla paitsi, että kun on tankin kyydissä nii sillo pätkii ja pahasti. En sitten tiedä onko se joku bugi vai johtuuko koneesta. Ja muuten prossuna on Intel Core 2 Quad Q6600. Paljonko sitä näyttömuistia sitten tarvii, että toimii täysillä grafiikoilla?
Mulla on Intel Core 2 Quad Q8300.. Menee varmaan täysilläki mutta en oo jostai syystä vaihtanu.. muistaakseni pätki hitusen, varmaan oli sillon servussa vika.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.