PC-betan bugit ja kehitysehdotukset
* Muista myös toinen palauteketju: Positiivista palautetta Bad Company 2:sta
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Pistetäänpäs tälläinen ketju pystyyn, kun vihdoinkin se kauan toivottu PC-beta alkoi.
Betan ideahan on testata peliä ja antaa sitten palautetta pelin tekijöille, jotta he osaavat korjata viat ja säätää kaikki kohilleen lopulliseen versioon. Kaikilta kun ei tuo englannin kieli taivu laittaakseen viestinsä suoraan viralliselle beta-foorumille, niin tähän ketjuun voi kertoa kaikki pienetkin vastaan tulevat bugit ja mieleen juolahtavat kehitysehdotukset. Muista antaa positiivistakin palautetta, jos siihen on syytä, sillä DICE toivoo kuulevansa myös niistä!
Huom! Bugien kohdalla kuvaile ongelmaa mahdollisimman tarkasti ja kerro tietokoneesi kokoonpano joko viestissä tai profiilissasi.
Palaute välitetään DICE:lle.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Peli kaatuilee serverilistaa päivitettäessä/servereille yhdistäessä/erän vaihtuessa/tankissa kuollessa/sisään kirjautuessa/
- Hiiren herkkyyden säätö ei toimi kunnolla.
- Kaverilista ei toimi.
- Serverilista ei säilytä valittuja suodatusasetuksia.
- Spottaaminen ei toimi kunnolla jos yksikin puunoksa edessä, välillä taas näyttää kaikki viholliset isolta alueelta.
- Pienet kynnykset vaativat hyppäämistä.
- Puukko jumittuu välillä ilmaan
- Ohjaus sekoaa välillä mountatuista aseista irrottautuessa
- Vihollinen ei kuole mönkijällä päältä ajettaessa
- Mapista jää mustat kehykset, kun sitä katsoo kuollessaan/puukottaessaan/
- Laskuvarjot jäävät välillä leijumaan pelaajien päälle
- "Laitoin F2000:en punapistetähtäimen ja noobituubin. Kun vaihtaa tuubiin pelatessa punapistetähtäin katoaa aseen päältä ja kun vaihtaa takaisin aseeseen se ilmestyy siihen."
- Jos sortuneeseen taloon on jäänyt joku osa (esim seinänkappale) ehjäksi ja sen ampuu hajalle, romahtamisanimaatio näkyy uudestaan.
- "Vaihdoin puolustajilta hyökkääjiin juuri kun hyökkääjät olivat tuhonneet ne ekat kohteet ja synnyin venäläisenä jenkkien spawniin. Kuolin koska hyökkääjät eivät olleet saaneet vielä seuraavia kohteita jolloin se oli vielä kielletty alue."
- Näytön 1024x768 85hz resoluution vaihdettaessa -> 1024x768 84hz ruutu ei mene oikean kokoiseksi. Ja teksti on todella epäselvää ja pientä.
- Osa romuista jää välillä ilmaan leijailemaan
- "Sain snipuun "agoc" scopen auki niin yhtäkkiä agoc oli kaikissa aseissa. Uudelleen käynnistys poisti bugin."
- "Connection to game server has been lost" -ongelmat
- Osa pultatuista aseista menee ikkunoiden puuosien läpi
- Pieni viive animaatioissa esim. aitoja tuhottaessa.
- Ase latautuu jos menee ajoneuvoon kesken latausanimaation ja tulee ulos.
- Latausanimaatiot ovat pidemmät kuin latausajat. Esim. sinkoa ladattaessa alalaidassa näkyy, että ase on ladattu vaikka animaatio on vielä kesken.
- Välillä ensimmäistä kertaa spawnatessa ruudussa lukee "you were revived by ?"
- "Kirjoitin teamsaylla -> ikkunaan kk:lle -> tästälähin aina tankeista ja muista vehkeistä lähtiessä tuli teamsay aktiiviseksi.
- "Kaikki keskusteluohjelmat viestiä vastaanottaessa heittää pelin työpöydälle ja muuttaa windowed modeen, pahimmillaan kaataa pelin."
- Alt+Tab muuttaa pelin windowed modeen
- Hiiren rulla ei toimi näppäimenä kaikilla.(esim. Logitech G7)
- "VSync ei toimi 2 näytön kanssa, joista pelinäyttönä on Samsung SyncMaster 2233 120Hz. FPS huitelee ihan kummalla puolella tahansa."
- Spawnatessa laskuvarjon kanssa varjo ei aina aukea automaattisesti
- UAV ikoni on väärinpäin isossa kartassa
- Squad valikossa rankit rullaavat jatkuvasti suurimmasta pienimpään
- Kuollessa kamera ei tipu maahan vaan jää ilmaan leijumaan
- Muilla mediceillä defiblaattorit samassa kädessä vaikka pitäisi olla yksi kummassakin
- Crosshair katoaa kun menee kyykkyyn -> tähtää -> pois kyykystä -> tähtäys pois. Haulikolla ja tracedartilla. Korjaantuu käymällä kyykyssä
- Shockpaddlet toimivat seinien läpi
- Aseiden ja pelaajien modellit menevät seinien läpi
- Mönkijän kakkospaikalle spawniessa pystyy välillä pyörimään 360 astetta.
- Oman tankin peruuttaessa päälle ukko menee tankin sisään
- Tuhoutunutta ATV:ta korjatessa kuolee
Kehitysehdotukset:
- Prone eli makuuasento
- Aseita/kulkupelejä tasapainoisemmiksi
- Tankkeja heikommiksi
- Minimapin paikka (nurkka) asetuksista säädettäväksi
- Tappotekstien ja muiden ilmoitusten fontin kokoa suuremmaksi
- FOV-arvo suuremmaksi
- Juoksu ja sprinttaus nopeammiksi. (BF2 tasoon)
- Vaihtoehtoinen toggle crouch
- Serverin nimi ja IP näkyviin pistelistaan
- Täysikokoinen kartta selkeämmäksi
- Rullalla aseita vaihdettaessa suunnat toisin päin.
- Mitalin/arvomerkin saadessa kuva ja sen selitys pysymään ruudulla kauemmin.
- Pistelistaan tapot, kuolemat ja ping
- Health-mittari
- Aseisiin vaihtimet (single/semi-auto/auto)
- Puukko turhan tehokas (kaataa aidat, ovet)
- Rautatähtäin näkyviin vain nappia pohjassa pidettäessä (ei päällä/pois, kuten nyt)
- Rautatähtäimet pultattuihin aseisiin ja haulikkoon.
- Sniper-kiväärien tähtäykseen enemmän huojuntaa ja sumennusefektiä pienemmäksi.
- UAV:n ohjuksiin suurempi räjähdysalue.
- Shock Paddlet toimimaan vain kyykystä. (Toimii nyt myös seisaaltaan)
- Record mahdollisuus
- Erillinen chatbox esim. pistetaulun yhteyteen
- Nimihaku serverilistaan
- Play Now -nappi huomioimaan serverin viiveen
- Hiiren herkkyysasetukset jalkaväelle ja kulkupeleille erikseen
- Asetus veren määrälle
- Objective talot kestävimmiksi
- Asetuksiin mahdollisuus ottaa lumi- ja hiekkamyrskyt pois päältä
- Talojen lattiat tuhoutuviksi
- Ennaltamäärätyt kuolema-animaatiot takaisin ragdolleiksi
- Servereihin jonotussysteemi kuten ET/CS/TF jne.
- Shockpaddlejen ei pitäisi kaataa aitoja
- Spectator mode
- Pultattuihin aseisiin kuumenemismittari
- Pelinsisäinen mp3-soitin
- Tehtävälaatikkoja pitäisi pystyä korjaamaan.
Aihetta on muokattu: 12.02.2010 19:20
MAINOS
MAINOS
UAV:n ohjukset on tehottomia. Pitää osua vähintään metrin päähän ukosta että kuolee. Tankkeihinkaan ei tunnu tehoavan. Ja tosiaan nuo mitä tässä on jo mainittu: prone, parempi scoreboard, ym. ym. Ja se ärsyttää itseäni ainakin todella paljon, kun kaikissa muissa peleissä aseen vaihto rullasta tapahtuu toisin päin kuin tässä.
-Prone
-Aselistan rullaus ympäri pyöriväksi ja oikein päin kiitos
-polvella ei tarvis pitää nappia pohjassa?
-serverilistan järjestäminen nimen,pingin,pelimuodon jne mukaan
-aseet/ajoneuvot tehoineen balanssiin
-sivuttain/viistoon juokseminen
-pienet korkeus erot maassa vaatii yli hyppäämistä
-paddlet toimii seisaaltaankin. mikä tekee ylösnostamisesta turhan iisiä. kulman takaa onnistuu kaatunutta kaveria pomputtaan pystyyn.. se polvelle nii parempi :)
lisää sitte ku mieleen tulee...jos tulee...
-Aselistan rullaus ympäri pyöriväksi ja oikein päin kiitos
-polvella ei tarvis pitää nappia pohjassa?
-serverilistan järjestäminen nimen,pingin,pelimuodon jne mukaan
-aseet/ajoneuvot tehoineen balanssiin
-sivuttain/viistoon juokseminen
-pienet korkeus erot maassa vaatii yli hyppäämistä
-paddlet toimii seisaaltaankin. mikä tekee ylösnostamisesta turhan iisiä. kulman takaa onnistuu kaatunutta kaveria pomputtaan pystyyn.. se polvelle nii parempi :)
lisää sitte ku mieleen tulee...jos tulee...
Itellä tapahtu silleen et kun spawnasin ekaa kertaa mappiin, siinä ruudussa luki koko ajan "you were revived by ?" tollanen oli aika kauan, monen spawnin ajan.. se kyllä sit meni itestää pois.
tatNe^ sanoo:
Pari kertaa ollu itselläki sama.
GoldenLines sanoo:
Itellä tapahtu silleen et kun spawnasin ekaa kertaa mappiin, siinä ruudussa luki koko ajan "you were revived by ?" tollanen oli aika kauan, monen spawnin ajan.. se kyllä sit meni itestää pois.
Itellä tapahtu silleen et kun spawnasin ekaa kertaa mappiin, siinä ruudussa luki koko ajan "you were revived by ?" tollanen oli aika kauan, monen spawnin ajan.. se kyllä sit meni itestää pois.
Pari kertaa ollu itselläki sama.
korjaantuu kun ottaa mapin esille ja laittaa pois
tatNe^ sanoo:
Threadin aloittaja voisi lisätä ideoita aloitusviestiin joten ylläpito voisi laittaa helpommin viestiä DICE:lle.
Threadin aloittaja voisi lisätä ideoita aloitusviestiin joten ylläpito voisi laittaa helpommin viestiä DICE:lle.
Threadin aloittaja kuuluu itse ylläpitoon, joten kyllä ne ideat menee helposti DICE:lle. Aloitusviestiä on nyt kuitenkin muokattu, joten LUKEKAA ALOITUSVIESTI ENNEN UUSIEN BUGIEN/KEHITYSEHDOTUSTEN LISÄÄMISTÄ!. Näin vältytään turhalta toistolta.
Viestiä on muokattu: 30.01.2010 22:35
-Jotenkin onnistunut nyt 2 kertaa jättämään teamsay:n jotenkin päälle. Eli kirjoitin teamsaylla -> ikkunaan kk:lle -> tästälähin aina tankeista ja muista vehkeistä lähtiessä tuli teamsay aktiiviseksi.
Vissiin muutkin tuossa onnistuneet kun nähnyt monien kirjoittelevan tyyliin "wasdwadsafaqwadsasdwasd" teamsayssa vähänväliä :)
Vissiin muutkin tuossa onnistuneet kun nähnyt monien kirjoittelevan tyyliin "wasdwadsafaqwadsasdwasd" teamsayssa vähänväliä :)
Viestiä on muokattu: 31.01.2010 01:05
Omasta mielestäni kätevä lisä serverin hakuun olisi se, että servereitä voisi etsiä servun nimen perusteella. Multiplaylla, TV2:lla ja i3d:lla esimerkiksi on monta eri serveriä, että servun nimen perusteella hakeminen nopeuttaisi kätevästi hommaa. Esimerkkinä tästä kirjoitat " Multiplay.co.uk" niin listaan tulee kaikki Multiplayn serverit.
Play Now toiminto ei välitä palvelimen latenssista alkuunkaan. Niimpä pääsin pelailemaan CH -servuille. Oli mielenkiintoinen kokemus.
3D Nvision ei ainakaan vielä toimi. Näin vain muistuttaakseni, että BFBC2:n täytyisi tukea 3D Nvisionia. Lähinnä aseen kanssa ongelmia 3D:ssä.
Kaikki keskusteluohjelmat viestiä vastaanottaessa heittää pelin työpöydälle ja muuttaa windowed moden. Pahimmillaan se tapahtumakombo kaataa pelin. ERITTÄIN ÄRSYTTÄVÄÄ.
Alt-Tabbauksen yhteydessä peli muuttuu windowed modeen.
MMB (Eli Middle Mouse Button) ei toimi pelissä minulla ainakaan. Hiiri toimii, testasin useampaan otteeseen.
Hiiren sensitivy asetukset erilleen kulkuneuvoissa ja inffinä. Jos saa infitykseen senssin jollain tavalla kohdalleen, niin on aivan kauheata tankittaa. Ja Vice Versa.
VSync ei toimi. Tarkeentakseni, käytössäni on 2 näyttöä, pelinäyttönä Samsung SyncMaster 2233 120Hz. FPS huitelee ihan kummalla puolella tahansa.
Laskuvarjo spawnissa laskuvarjo bugitti, eikä ollut mahdollista saada laskuvarjoa auki. Lopputulos oli taattu.
3D Nvision ei ainakaan vielä toimi. Näin vain muistuttaakseni, että BFBC2:n täytyisi tukea 3D Nvisionia. Lähinnä aseen kanssa ongelmia 3D:ssä.
Kaikki keskusteluohjelmat viestiä vastaanottaessa heittää pelin työpöydälle ja muuttaa windowed moden. Pahimmillaan se tapahtumakombo kaataa pelin. ERITTÄIN ÄRSYTTÄVÄÄ.
Alt-Tabbauksen yhteydessä peli muuttuu windowed modeen.
MMB (Eli Middle Mouse Button) ei toimi pelissä minulla ainakaan. Hiiri toimii, testasin useampaan otteeseen.
Hiiren sensitivy asetukset erilleen kulkuneuvoissa ja inffinä. Jos saa infitykseen senssin jollain tavalla kohdalleen, niin on aivan kauheata tankittaa. Ja Vice Versa.
VSync ei toimi. Tarkeentakseni, käytössäni on 2 näyttöä, pelinäyttönä Samsung SyncMaster 2233 120Hz. FPS huitelee ihan kummalla puolella tahansa.
Laskuvarjo spawnissa laskuvarjo bugitti, eikä ollut mahdollista saada laskuvarjoa auki. Lopputulos oli taattu.
Viestiä on muokattu: 31.01.2010 03:09
paccis sanoo:
Bugeja/ehdotuksia
1. "Connection to game server has been lost"!! alkaa jo ärsyttää kun mikään ei oikein auta kyseiseen ongelmaan. Itsellä on pc puolella vaan tämä ongelma kun taas xbox360 ei ole mitään ongelmaa. toimii kun unelma.
2. Prone vois kyllä olla pelissä mukana. En näe mitään syytä miksei...
3. Aseet sais olla tehokkaampia vaikka kyllä nyttenkin päitä tippuu.
4. Aseen vaihto hiiren rullasta toimii väärin päin.
5. HC-pelimuoto
6. Tankit liian kestäviä
7. Oma pelaaja liikkuu(valuu hitaasti sivulle tai taakse) itsestään välillä
8. Serveri listaa ei pysty laittaa minkään mukaan järjestykseen (kartan, pelaaja määrän, pingin...
Bugeja/ehdotuksia
1. "Connection to game server has been lost"!! alkaa jo ärsyttää kun mikään ei oikein auta kyseiseen ongelmaan. Itsellä on pc puolella vaan tämä ongelma kun taas xbox360 ei ole mitään ongelmaa. toimii kun unelma.
2. Prone vois kyllä olla pelissä mukana. En näe mitään syytä miksei...
3. Aseet sais olla tehokkaampia vaikka kyllä nyttenkin päitä tippuu.
4. Aseen vaihto hiiren rullasta toimii väärin päin.
5. HC-pelimuoto
6. Tankit liian kestäviä
7. Oma pelaaja liikkuu(valuu hitaasti sivulle tai taakse) itsestään välillä
8. Serveri listaa ei pysty laittaa minkään mukaan järjestykseen (kartan, pelaaja määrän, pingin...
HC-pelimuoto on tulossa. Se on ilmoitettu tässä ps3 betan aikana.
Parannusehdotuksia:
- Veri on vähennetty ps3 betasta melkein kokonaan, joten toisi tunnelmaa jos saatais se takas täys versioon, tai säädettyyn muotoon.
-Aseiden tasapainotus kohilleen
-Senssi kuntoon
-Ei Sniperiin huojuntaa, koska menee liian cod tyyliseksi ja sitten pitäis viel pidättää hengitystä... ei kuulu frostbiteen :D
-Pronea ei mielellään peliin koska menee liian BF2 tyyliin, et porukat hyppii siellä maasta maahan ja joudut aina ampumaan vihua maahan.
-Pikku kynnys bugit kuntoon
Pakko sanoa et tuo veren tulo on vienyt tunnelmaa, jos ei sitä tule (Sniperissä)
Viestiä on muokattu: 31.01.2010 11:45
janbba_ sanoo:
HC-pelimuoto on tulossa. Se on ilmoitettu tässä ps3 betan aikana.
Parannusehdotuksia:
- Veri on vähennetty ps3 betasta melkein kokonaan, joten toisi tunnelmaa jos saatais se takas täys versioon, tai säädettyyn muotoon.
-Aseiden tasapainotus kohilleen
-Senssi kuntoon
-Ei Sniperiin huojuntaa, koska menee liian cod tyyliseksi ja sitten pitäis viel pidättää hengitystä... ei kuulu frostbiteen :D
-Pronea ei mielellään peliin koska menee liian BF2 tyyliin, et porukat hyppii siellä maasta maahan ja joudut aina ampumaan vihua maahan.
-Pikku kynnys bugit kuntoon
Pakko sanoa et tuo veren tulo on vienyt tunnelmaa, jos ei sitä tule (Sniperissä)
HC-pelimuoto on tulossa. Se on ilmoitettu tässä ps3 betan aikana.
Parannusehdotuksia:
- Veri on vähennetty ps3 betasta melkein kokonaan, joten toisi tunnelmaa jos saatais se takas täys versioon, tai säädettyyn muotoon.
-Aseiden tasapainotus kohilleen
-Senssi kuntoon
-Ei Sniperiin huojuntaa, koska menee liian cod tyyliseksi ja sitten pitäis viel pidättää hengitystä... ei kuulu frostbiteen :D
-Pronea ei mielellään peliin koska menee liian BF2 tyyliin, et porukat hyppii siellä maasta maahan ja joudut aina ampumaan vihua maahan.
-Pikku kynnys bugit kuntoon
Pakko sanoa et tuo veren tulo on vienyt tunnelmaa, jos ei sitä tule (Sniperissä)
-Olen samaa mieltä veren suhteen. Vaikka säädettäväksi, mutta kuitenkin samalla lailla kuin ps3 Betassa.
-Optimointi kuntoon.
-Health mittaria ei missään nimessä.
-Tappo tekstit isommalle fontille.
-Tankit liian kestäviä.
-FPS heittely.
-Senssin parempi säätö.
Viestiä on muokattu: 31.01.2010 12:00
Ilmeisesti siperin vihaajia liikkeellä ku tähtäimen pitäs huojua ku hyökyaallossa. Tähtäinten on/off on just hyvä, ei mitää, että pitää pohjassa pitää.
Ihmettelen sitä, että snipulla ammuttaessa luoti putoaa nopeasti mutta esim, konepistoolilla pystyy ampumaan paljon pitemmälle ku tähtää suoraan vihuun, ei tartte nostaa tähtäystä.
Eipä tuu muuta äkkiseltään mieleen.
Ihmettelen sitä, että snipulla ammuttaessa luoti putoaa nopeasti mutta esim, konepistoolilla pystyy ampumaan paljon pitemmälle ku tähtää suoraan vihuun, ei tartte nostaa tähtäystä.
Eipä tuu muuta äkkiseltään mieleen.
haBuu sanoo:
Niille kaikille tiedoks jokka lentää servult 5min pelaamisen jälkeen niin ittellä korjaantu ongelma kun vaihoin modeemia.
Niille kaikille tiedoks jokka lentää servult 5min pelaamisen jälkeen niin ittellä korjaantu ongelma kun vaihoin modeemia.
Mites modeemia vaihdetaan? Ihte kokeilin sitä DMZ hommaa mutta ei auttanut. Vai meinaako tuo DMZ modeemin vaihtamista? Saattaa kuulostaa aloittelijamaiselta mutta hermot mennee ku ei millään saa korjattua tuota connection lostia.
Tässä joitain bugeja joita olen huomannut:
- UAV-helikopterin ikoni on isossa kartassa väärin päin
- Olin kiinteällä MG:llä ja näyölle tuli violetteja nelikumlioita kun joku ampui takaa.
- Eräällä pelaajalla vaihtui statsit ensimmäisestä viimeiseen nopeasti Squad listassa, mutta pistetaulukossa se pysyi samana. Tästä minulla on videotakin
- Ampumisessa on jonkinlaista viivettä
Viestiä on muokattu: 31.01.2010 13:38
Yerted sanoo:
Meikäläisellä toimii mainiosti win7 64 bittisellä, tämmöinen tuli huomattua itselläni että kun loggaa peliin (email & password) jos siinä on remember me kohta tjsp. Niin siinä on aivan muu salasana kuin se mikä siihen pitäis oikeasti mennä, ja jos en sitä vaihda se siltikin loggaa sisään (kummallista?) ja tällöin tapahtuu aina kaatuminen server browsessa.
Meikäläisellä toimii mainiosti win7 64 bittisellä, tämmöinen tuli huomattua itselläni että kun loggaa peliin (email & password) jos siinä on remember me kohta tjsp. Niin siinä on aivan muu salasana kuin se mikä siihen pitäis oikeasti mennä, ja jos en sitä vaihda se siltikin loggaa sisään (kummallista?) ja tällöin tapahtuu aina kaatuminen server browsessa.
Kuten yleensäkkin kunnollisissa salasanat muistavissa ohjelmissa on tapana, niin se lisää maksimimäärän random-merkkejä siihen muistettuun salasanaan ettei kukaan voi päätellä edes salasanan pituutta, mutta silti logaa kyllä ihan sillä omalla salasanallasi.
Sniputtamisessa vissii jotain häikkää aina kun snipun tähtäimen ristikko on suoraan vihussa, ei välttämättä edes osu siihen vaikka olen niin varma että olisi pitänyt osua... ja omasta mielestäni olen kyllä suht hyvä viel sniputtamaan että enpä tiedä mikä tässä mättää.. välimatkakaan se ei ole koska yleensä olen niitä aika lähellä. Ja ei ne kerkee liikkuakkaan siitä mihin ammuin. Itse olen veikkaillut jotain nettilagia kun tähtäin aina tärisee bugisesti..
sit snipussa kun oli "agoc" kiinni, vaihoin assault classiin ja gl käteen gl oli kiinni se samainen agoc. kun painoin 2 ja vaihoin rynkkymuotoon se agoc hävisi taas, ja kun taas gl käteen se oli siinä.
Sitten vielä kehitysideaa. Kun puolustajat menee viimeseen spawniinsa ja hyökkääjät harbouriin niin hyökkääjien pitäisi saada se apachi käyttöön. luulisi että sillä puolustajien kopterilla saa sen apachin kans alas jos on ne sivutykit kumpikin käytössä? En tiedä sitten mitä mieltä muut on, mutta minusta ois kiva kans hyökkääjänä päästä lentelemään kunnolla ettei aina tarvitsisi sneakata salaa niitä koptereita.
sit snipussa kun oli "agoc" kiinni, vaihoin assault classiin ja gl käteen gl oli kiinni se samainen agoc. kun painoin 2 ja vaihoin rynkkymuotoon se agoc hävisi taas, ja kun taas gl käteen se oli siinä.
Sitten vielä kehitysideaa. Kun puolustajat menee viimeseen spawniinsa ja hyökkääjät harbouriin niin hyökkääjien pitäisi saada se apachi käyttöön. luulisi että sillä puolustajien kopterilla saa sen apachin kans alas jos on ne sivutykit kumpikin käytössä? En tiedä sitten mitä mieltä muut on, mutta minusta ois kiva kans hyökkääjänä päästä lentelemään kunnolla ettei aina tarvitsisi sneakata salaa niitä koptereita.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.