Mikään Internetiin pistetty ei pysy piilossa. Viime yönä tämän sai kokea EA Storen kauppa-alustan tarjoava Digital River, jonka sivuston syövereistä BF3-fanit onnistuivat kaivamaan salaista tietoa.
Helmikuun lopussa paljastettavaksi suunniteltu tieto Battlefield 3 Limited Editionin herkuista on paljastunut. LE:n hankkivat palaavat uusiksi tehtyyn Karkandiin ja kolmeen muuhun Battlefield 2:sta tuttuun karttaan. Kartoissa käytössä on tietysti asiaankuuluvat aseet ja kulkuneuvot, saavutukset ja palkinnot. Muuta tuttua niistä ei sen sijaan löydy, sillä Frostbite 2 muokkaa fysiikoita sekä visuaalisuutta ja lisää tuhottavuuden.
Jos Limited Editionia ei ennakkotilaa, voi Back to Karkand -paketin ostaa erikseen noin kuukausi pelin julkaisun jälkeen.
Helmikuun lopussa paljastettavaksi suunniteltu tieto Battlefield 3 Limited Editionin herkuista on paljastunut. LE:n hankkivat palaavat uusiksi tehtyyn Karkandiin ja kolmeen muuhun Battlefield 2:sta tuttuun karttaan. Kartoissa käytössä on tietysti asiaankuuluvat aseet ja kulkuneuvot, saavutukset ja palkinnot. Muuta tuttua niistä ei sen sijaan löydy, sillä Frostbite 2 muokkaa fysiikoita sekä visuaalisuutta ja lisää tuhottavuuden.
Jos Limited Editionia ei ennakkotilaa, voi Back to Karkand -paketin ostaa erikseen noin kuukausi pelin julkaisun jälkeen.
The Battlefield 3 Limited Edition includes Battlefield 3: Back to Karkand at no extra charge.
This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. For those who don't pre-order to secure the Limited Edition, Battlefield 3: Back to Karkand expansion content will be available for purchase approximately one month after the game's release.
This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. For those who don't pre-order to secure the Limited Edition, Battlefield 3: Back to Karkand expansion content will be available for purchase approximately one month after the game's release.
MAINOS
MAINOS
<<234>>
06.02.2011 13:34
#61
Tiimi pelin vaikutus korostuisi myös sellaisessa, että molemmilla puolilla on tietty määrä ajoneuvoja, esim 3 tankkii, 4 autoo, yms... Ja kun ajoneuvo tuhoutuu, niin sitä ei tule enää uudelleen. Tässä joutuisi engineerit kovaan työhön, sillä jonkun olisi pakko pitää myös tankit pystyssä. Tämä lisäisi myös taktiikka mahdollisuuksia, että vetääkö kerralla kaikki tankit mukaan, vai odotetaanko ensin yhden tuhoutumista ja sitten vasta seuraava kehiin. Tässä on taas se pulma että mihin peli muotoon tälläisen systeemin vois laittaa.
En tiedä sit että oliko tässä ideassa mitään järkee.. toin vaan esille, kun muutkin on jotain omia juttuja kertoneet.
Toi olis helvetin toimiva idea jossain pienemmissä squad peleissä taikka 10on10 peleissä, jollon pelit on nopeita eikä tuu pahemmin niitä uusia pelaajia kentälle kesken pelin itkeen et haluun lentää helikopterilla. Kisamuodossakin toi voi toimia jos on sellane muoto missä on ajoneuvot. Sit siihen toiseen peli ehdotukseen, hyvä idea, mutta paremmin toimis ehkä amerikkalaisen jalkapallon perus tyylillä,
ensin on vaikka koko kenttä käytössä, "aloittava" pelaaja lähtee hyökkäämään ja se mihin kohtaan taistelut pysähtyy on periaatteessa se paikka mihin tulee objektit mitkä pitää tuhota, jos "puolustava" saa tuhottua hyökkäävän objektin, se lähtee hyökkäämään ja nyt puolustavat ovatkin jo "spawnannut" takaisin lähemmäks omaa päätyä ja lähtee vasta hyökkäykseen ja taas se paikka mihin taistelut päättyy tulee objektit mitkä pitää tuhota, se joka saa tuhottua toisen objektin, on aina se hyökkäävä osapuoli seuraavaksi ja toinen joukkue puolustava. Se sitten voittaa tai saa jonkun pisteen tjms. joka on päässyt vastustajan päätyyn ja tuhonnut sielä vaikka kaksi objektia. Peliä voisi helpottaa siten ja tehdä siitä selvemmän siten, että aina se paikka mihin taistelu pysähtyy, niin peli periaatteessa starttaa alusta sen kokoisella alueella mihin taistelut ovat pysähtynyt joka estää sen, että jotkut reconit tjms. lähtee sadan kilometrin päähän, vaan kaikki pysyy tietyn pienen pelialueen sisässä. sitten kun objekti on tuhottu "rundi" päättyy ja se jonka objekti on tuhottu spawnaa omaan vetäytymis asemaan ja lähtee kohti vihollista ja pysäyttämään vihollisen hyökkäyksen kulun.
Sellainen joka tietää jenkkifutiksen säännöt varmaankin ymmärtää tämän, muille voi olla vaikeampi ymmärtää.
Mutta kuitenkin, alussa on koko kenttä käytössä ja molemmat lähtee omista päädyistä kohti keskustaa johon suunnilleen taistelut alussa pysähtyy, käytössä olisi sillon tankkeja ja vaikka mitä muita kulkuneuvoja. Sitten tulisi vaikka sellainen, että alku rundin jälkeen ne kulkuneuvot jotka on säilynyt ehjinä, säilyy pelissä niin kauan kun menevät paskaks, eli loppu saattaa olla pelkkää infantrya. Voi myös tapahtua niin, että kun hyökkäävä on toiseksi viimeisellä objektilla, eli juuri pääsemässä vihollisen päätyyn, vihollinen alkaakin osata pelaamaan ja ajaan taasen niitten vihollista niiden päätyyn. Hyökkäävä ja puolustava siis vaihtuu kokoajan ja mukana olis se, että kun kulkuneuvo on kerran mennyt paskaks, se ei enään spawnaa. Helikoptereilla ja hävittäjillä saattaa olla pikkuisen ongelmia ton pelimuodon kanssa, mutta kyl siihenkin ratkasu löytyy.
Tälläin vaa omia mietteitä, turhaahan tää on näitä laittaa varsinkaan gaming.fi:n palstalle, koska täältä ne ea:n tyypit tulee poimiin ideoita. Mutta jokatapauksessa, tommonen olis ainakin omasta mielestäni siisti.
06.02.2011 14:45
#62
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
No tuossahan tulee arvoon vanha kunnon vehicle steal ja entistä pahempi rape häviävää tiimiä vastaan.. Mutta mä pelaisin tollasta. :D
06.02.2011 15:31
#63
06.02.2011 15:43
#64
Tiimi pelin vaikutus korostuisi myös sellaisessa, että molemmilla puolilla on tietty määrä ajoneuvoja, esim 3 tankkii, 4 autoo, yms... Ja kun ajoneuvo tuhoutuu, niin sitä ei tule enää uudelleen. Tässä joutuisi engineerit kovaan työhön, sillä jonkun olisi pakko pitää myös tankit pystyssä. Tämä lisäisi myös taktiikka mahdollisuuksia, että vetääkö kerralla kaikki tankit mukaan, vai odotetaanko ensin yhden tuhoutumista ja sitten vasta seuraava kehiin. Tässä on taas se pulma että mihin peli muotoon tälläisen systeemin vois laittaa.
En tiedä sit että oliko tässä ideassa mitään järkee.. toin vaan esille, kun muutkin on jotain omia juttuja kertoneet.
Toi on hyvä idea. Pelimuodon mihin toi sopis täydellisesti pitää vielä miettii. Voisi toimia rushissa kun tankit ovat tärkeitä ainaki hyökkääjillä. Ja uudet tankit saa vasta uudessa paikassa.
06.02.2011 15:51
#65
Tiimi pelin vaikutus korostuisi myös sellaisessa, että molemmilla puolilla on tietty määrä ajoneuvoja, esim 3 tankkii, 4 autoo, yms... Ja kun ajoneuvo tuhoutuu, niin sitä ei tule enää uudelleen. Tässä joutuisi engineerit kovaan työhön, sillä jonkun olisi pakko pitää myös tankit pystyssä. Tämä lisäisi myös taktiikka mahdollisuuksia, että vetääkö kerralla kaikki tankit mukaan, vai odotetaanko ensin yhden tuhoutumista ja sitten vasta seuraava kehiin. Tässä on taas se pulma että mihin peli muotoon tälläisen systeemin vois laittaa.
En tiedä sit että oliko tässä ideassa mitään järkee.. toin vaan esille, kun muutkin on jotain omia juttuja kertoneet.
Hyvä idea! Minulle ainakin maistuisi!
Oon näitä uutisa lueskellu tässä pari päivää puhelimella enkä oo jaksanu koneelle tulla, niin aivan mahtavia ideoita ja uutisia, kauan olen odottanut uutisia tästä. Tilaisin tän het jos pystyisin mutta jos tuo k18 merkki ei lähe niin voi prkl! Luulen että se lähtee, toivottavasti... (vaikka luulen että saan sen silti).
06.02.2011 16:24
#66
Hyvä idea! Minulle ainakin maistuisi!
Oon näitä uutisa lueskellu tässä pari päivää puhelimella enkä oo jaksanu koneelle tulla, niin aivan mahtavia ideoita ja uutisia, kauan olen odottanut uutisia tästä. Tilaisin tän het jos pystyisin mutta jos tuo k18 merkki ei lähe niin voi prkl! Luulen että se lähtee, toivottavasti... (vaikka luulen että saan sen silti).
Eihän tilatessa ikää tarkisteta?
Team: «AI»
06.02.2011 16:29
#67
Hyvä idea! Minulle ainakin maistuisi!
Oon näitä uutisa lueskellu tässä pari päivää puhelimella enkä oo jaksanu koneelle tulla, niin aivan mahtavia ideoita ja uutisia, kauan olen odottanut uutisia tästä. Tilaisin tän het jos pystyisin mutta jos tuo k18 merkki ei lähe niin voi prkl! Luulen että se lähtee, toivottavasti... (vaikka luulen että saan sen silti).
Eihän tilatessa ikää tarkisteta?
Paitsi jos tarvii tyyliin vanhemman pankkikorttia... Mutta on niitä kauppojakin missä myyjät mitään kysele, kokeile vaikka puolenkuunpelejä...
Ja pisteet pelimoodi ideasta, koskaan ei pystyis tietää mihin suuntaan taistelu kääntyy --> vaihtelua, jaksaa pelata pidempään.
Ja tolla tankkilimitillä saatas neki heput sotimaan ketkä normaalisti vaa venailis uutta tankkia ja kopteria siellä basessa.
Team: |CPPP|
07.02.2011 07:06
#68
Ja olisi kyllä erittäin hyvä, jos joku englannin kielentaitoinen pistäisi näitä esim. EA:n BF3 foorumeille. Vielä varmaan pelimuotoihin voi nimittäin vaikuttaa, kun niistä ei ole käsittääkseni tullut mitään tietoa.
07.02.2011 07:18
#69
Ja sitten jos peliin tulee commander, en tiedä tuleeko, niin se voisi päättää MCOMien paikat, kun tulee tarve vetäytyä. Vaikka siten, että on muutama esisäädetty paikka, joista voi valita, koska se toisi myös vaihtelua.
Ja olisi kyllä erittäin hyvä, jos joku englannin kielentaitoinen pistäisi näitä esim. EA:n BF3 foorumeille. Vielä varmaan pelimuotoihin voi nimittäin vaikuttaa, kun niistä ei ole käsittääkseni tullut mitään tietoa.
Todella hyvä idea, että viholliset joutuvat etsimään laatikoita.
07.02.2011 10:08
#70
Ja tolla tankkilimitillä saatas neki heput sotimaan ketkä normaalisti vaa venailis uutta tankkia ja kopteria siellä basessa.
Sen takia siellä venaillaan kun joku hermanni kerkeää aina ottaa sen kopterin siitä ja sitten se ei osaakkaan lentää yhtään...
07.02.2011 12:50
#71
07.02.2011 14:54
#72
Ja asiaan, karkandin lisäks penisula ja wake island <3. Hyvältähän tämä bf3 vaikuttaa
07.02.2011 15:12
#73
...niin ois mahtava peli muoto jos ois 32v32 ja pelaajatkaan ei spawnais kuolemisen jälkee, tosin kukas sitä jaksais pelata kun kuoltuaan joutuu venaa tunnin...
Siinnäkun ne tankit ei spawnais enää niin ne engineerit ois kovalla käytöllä, mutta jos nää pelaajatkaan ei spawnais enää, niin sehän lisäis taas medicien hommia. Jos pelaaja kuolee se venaa niin pitkään kunnes medic tulee pelastamaan tai tiimi saa uuden basen. . Tämmösillä jutuilla tiimi peli saattas kehittyy todella nopeasti, jos joku jaksaa vaan pelata tällästä.
07.02.2011 19:28
#74
...niin ois mahtava peli muoto jos ois 32v32 ja pelaajatkaan ei spawnais kuolemisen jälkee, tosin kukas sitä jaksais pelata kun kuoltuaan joutuu venaa tunnin...
Siinnäkun ne tankit ei spawnais enää niin ne engineerit ois kovalla käytöllä, mutta jos nää pelaajatkaan ei spawnais enää, niin sehän lisäis taas medicien hommia. Jos pelaaja kuolee se venaa niin pitkään kunnes medic tulee pelastamaan tai tiimi saa uuden basen. . Tämmösillä jutuilla tiimi peli saattas kehittyy todella nopeasti, jos joku jaksaa vaan pelata tällästä.
Mutta tosiasia on ettei tulis koskaan toimiin publalla kun jonnet ei tiedä mitä tiimityöskentely tarkottaa. Ainoo mitä niiden päässä pyörii on K/D.
07.02.2011 19:56
#75
07.02.2011 20:44
#76
07.02.2011 20:48
#77
Tuli varattua toivottavasti pyörii koneella löytyy kyl 4 ydintä sun muuta näytönohjain huolestuttaa asus 5770 v2 1gb onko kellää tietoo et käviskö tollane näyttis?
Minimum System Requirements
Processor: Dual Core
Memory: 2 GB
Hard drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Recommended System Requirements
Processor: Quadcore Processor
Memory: 4 GB
Hard drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Team: w&H*
09.02.2011 11:07
#78
01.04.2011 20:15
#79
<<234>>