Mikään Internetiin pistetty ei pysy piilossa. Viime yönä tämän sai kokea EA Storen kauppa-alustan tarjoava Digital River, jonka sivuston syövereistä BF3-fanit onnistuivat kaivamaan salaista tietoa.
Helmikuun lopussa paljastettavaksi suunniteltu tieto Battlefield 3 Limited Editionin herkuista on paljastunut. LE:n hankkivat palaavat uusiksi tehtyyn Karkandiin ja kolmeen muuhun Battlefield 2:sta tuttuun karttaan. Kartoissa käytössä on tietysti asiaankuuluvat aseet ja kulkuneuvot, saavutukset ja palkinnot. Muuta tuttua niistä ei sen sijaan löydy, sillä Frostbite 2 muokkaa fysiikoita sekä visuaalisuutta ja lisää tuhottavuuden.
Jos Limited Editionia ei ennakkotilaa, voi Back to Karkand -paketin ostaa erikseen noin kuukausi pelin julkaisun jälkeen.
Helmikuun lopussa paljastettavaksi suunniteltu tieto Battlefield 3 Limited Editionin herkuista on paljastunut. LE:n hankkivat palaavat uusiksi tehtyyn Karkandiin ja kolmeen muuhun Battlefield 2:sta tuttuun karttaan. Kartoissa käytössä on tietysti asiaankuuluvat aseet ja kulkuneuvot, saavutukset ja palkinnot. Muuta tuttua niistä ei sen sijaan löydy, sillä Frostbite 2 muokkaa fysiikoita sekä visuaalisuutta ja lisää tuhottavuuden.
Jos Limited Editionia ei ennakkotilaa, voi Back to Karkand -paketin ostaa erikseen noin kuukausi pelin julkaisun jälkeen.
The Battlefield 3 Limited Edition includes Battlefield 3: Back to Karkand at no extra charge.
This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. For those who don't pre-order to secure the Limited Edition, Battlefield 3: Back to Karkand expansion content will be available for purchase approximately one month after the game's release.
This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. For those who don't pre-order to secure the Limited Edition, Battlefield 3: Back to Karkand expansion content will be available for purchase approximately one month after the game's release.
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
05.02.2011 21:22
#41
05.02.2011 21:28
#42
Itelle periaatteessa ihan sama mikä mappi sieltä tulee, koska se kuitenkaan ei enää ole samallainen pelata kuin BF2:sessa, karkandi saattaa olla ihan paska tän frostbite2 moottorin alla, en lähde veikkaan mitään. Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen, uus ideakin tohon olis mulla, eli et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on, tällä tavalla pelaajat oikeesti olis periaatteessa levelinsä verosia ja sillee, eli jos alotat pelaan ja haluat yletä pvt.1classiks, niin sun K/D pitää olla vaikka 0.12, eli tyyliin yks tappo ja sata kuolemaa, mut sitten ku arvot kasvaa ja tavoittelet kersantin arvoa niin yleinen K/D:si pitääkin olla jo vaikka 1.10... Sitten samallaiset aidon oloset ribbonit ja mitallit ja vaikka joku oman pelaajan personointi olis kans kova sana :p
Ei se KDR kerro tiimipelitaidoista välttämättä mitään. Entä jos istuu jossain vuorella sniputtamassa? Itse ainakin keskityn objectivejen valtaukseen enkä välitä vaikka joskus tulee 0.1 KDR tai jotain.
05.02.2011 21:28
#43
Itelle periaatteessa ihan sama mikä mappi sieltä tulee, koska se kuitenkaan ei enää ole samallainen pelata kuin BF2:sessa, karkandi saattaa olla ihan paska tän frostbite2 moottorin alla, en lähde veikkaan mitään. Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen, uus ideakin tohon olis mulla, eli et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on, tällä tavalla pelaajat oikeesti olis periaatteessa levelinsä verosia ja sillee, eli jos alotat pelaan ja haluat yletä pvt.1classiks, niin sun K/D pitää olla vaikka 0.12, eli tyyliin yks tappo ja sata kuolemaa, mut sitten ku arvot kasvaa ja tavoittelet kersantin arvoa niin yleinen K/D:si pitääkin olla jo vaikka 1.10... Sitten samallaiset aidon oloset ribbonit ja mitallit ja vaikka joku oman pelaajan personointi olis kans kova sana :p
Totta puhut kaalo noista leveleistä, konsolikaverinikin (BC2) oli ihmeissään kun näytin sille Battlefield 2 mitaleja, ei tuukkaa ihan tostanoinvaan mikä on helvetin jees. Mut ontopic, meinasin jo tos aikasemmin mainita et ois kiva kun karkkilandia tulis tähän ja muitakin niin tsädäm, tänää oli uutista että tulee. :D
Eiköhän tos tuu olee materiaalia mitkä ei mee paskaksi, tuskin koko mappia voi ihan sileeks vedellä sormee napsauttamalla.
05.02.2011 21:47
#44
Itelle periaatteessa ihan sama mikä mappi sieltä tulee, koska se kuitenkaan ei enää ole samallainen pelata kuin BF2:sessa, karkandi saattaa olla ihan paska tän frostbite2 moottorin alla, en lähde veikkaan mitään. Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen, uus ideakin tohon olis mulla, eli et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on, tällä tavalla pelaajat oikeesti olis periaatteessa levelinsä verosia ja sillee, eli jos alotat pelaan ja haluat yletä pvt.1classiks, niin sun K/D pitää olla vaikka 0.12, eli tyyliin yks tappo ja sata kuolemaa, mut sitten ku arvot kasvaa ja tavoittelet kersantin arvoa niin yleinen K/D:si pitääkin olla jo vaikka 1.10... Sitten samallaiset aidon oloset ribbonit ja mitallit ja vaikka joku oman pelaajan personointi olis kans kova sana :p
05.02.2011 21:55
#45
Itelle periaatteessa ihan sama mikä mappi sieltä tulee, koska se kuitenkaan ei enää ole samallainen pelata kuin BF2:sessa, karkandi saattaa olla ihan paska tän frostbite2 moottorin alla, en lähde veikkaan mitään. Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen, uus ideakin tohon olis mulla, eli et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on, tällä tavalla pelaajat oikeesti olis periaatteessa levelinsä verosia ja sillee, eli jos alotat pelaan ja haluat yletä pvt.1classiks, niin sun K/D pitää olla vaikka 0.12, eli tyyliin yks tappo ja sata kuolemaa, mut sitten ku arvot kasvaa ja tavoittelet kersantin arvoa niin yleinen K/D:si pitääkin olla jo vaikka 1.10... Sitten samallaiset aidon oloset ribbonit ja mitallit ja vaikka joku oman pelaajan personointi olis kans kova sana :p
Olen hyvin pahoillani jos loukkaannuit matemaattisesta virheestä jonka tein, mutta minua ei voisi vittuakaan kiinnostaa kuinka monta tappoa ja kuinka monta kuolemaa täytyy olla, että K/D on 0.12, lähinnä heitin sen heittona, eli esim. ja kyllä se K/D siitä kasvaa kun kehittyy :) Ja jos on sellainen idiootti, joka ei ajattele ollenkaan uutta ideaa vaan tyrmää sen heti, esim. kun idea on, siitä pitää katsoo kaikki suunnat, ei se sellaisenaan ehkä ole paras, mutta se miten sitä pystyy kehittämään on eri asia, ja varmastikkin saisi hyvän olosen siitä kun tarpeeksi kehittää, niin on aika turha tulla avautuun, ja olen myös siitä pahoillani, jos olet sellainen paska, että jos sun K/D on kerran 0.75, et sitä pysty enään ikinä kasvattamaan vaikka 1.00.
Team: Paranoia
05.02.2011 22:07
#46
...et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on...
Tämä on Battlefield, ei Call Of Duty. Tarkoitus on pelata tiiminä ja voittaa peli pelaamalla objekteja. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin esim. BC2:ssa ei voita jos objektit ei vaihda omistajaa. Eikä auta vaikka K/D olisi 58.
En silti tyrmää ideaa suoralta kädeltä. Sitä voisi kehittää vaikka niin, että levelin saavuttamiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkiä pisteitä. Esim pelitunteja, objective scorea, tiimin auttamista (repair yms) ja tappoja. Nämä kaikki siis normaalin expan lisäksi. Mutta pelkän K/D:n perusteella en jakaisi yhtään leveliä.
05.02.2011 22:49
#47
Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen,
Siinäpä pro-pelaaja kun päivässä lvl50 täräyttää.
05.02.2011 23:13
#48
Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen,
Siinäpä pro-pelaaja kun päivässä lvl50 täräyttää.
:D
ite olen kait bc2 pelannut 50h eestä ja lvl joku 30 :DD
06.02.2011 00:31
#49
Itelle periaatteessa ihan sama mikä mappi sieltä tulee, koska se kuitenkaan ei enää ole samallainen pelata kuin BF2:sessa, karkandi saattaa olla ihan paska tän frostbite2 moottorin alla, en lähde veikkaan mitään. Se mikä mun puolesta sais tulla on samallainen vähän haastetta vaativampi ranking järjestelmä niinkuin BF2:sessa. Eli ei mene päivää kun olet 50lvl, vaan joudut oikeesti tekeen töitä sen eteen, uus ideakin tohon olis mulla, eli et nouse arvollas sitä mukaa mitä on tappoja, vaan sitä mukaan mikä sun K/D ratio on, tällä tavalla pelaajat oikeesti olis periaatteessa levelinsä verosia ja sillee, eli jos alotat pelaan ja haluat yletä pvt.1classiks, niin sun K/D pitää olla vaikka 0.12, eli tyyliin yks tappo ja sata kuolemaa, mut sitten ku arvot kasvaa ja tavoittelet kersantin arvoa niin yleinen K/D:si pitääkin olla jo vaikka 1.10... Sitten samallaiset aidon oloset ribbonit ja mitallit ja vaikka joku oman pelaajan personointi olis kans kova sana :p
Olen hyvin pahoillani jos loukkaannuit matemaattisesta virheestä jonka tein, mutta minua ei voisi vittuakaan kiinnostaa kuinka monta tappoa ja kuinka monta kuolemaa täytyy olla, että K/D on 0.12, lähinnä heitin sen heittona, eli esim. ja kyllä se K/D siitä kasvaa kun kehittyy :) Ja jos on sellainen idiootti, joka ei ajattele ollenkaan uutta ideaa vaan tyrmää sen heti, esim. kun idea on, siitä pitää katsoo kaikki suunnat, ei se sellaisenaan ehkä ole paras, mutta se miten sitä pystyy kehittämään on eri asia, ja varmastikkin saisi hyvän olosen siitä kun tarpeeksi kehittää, niin on aika turha tulla avautuun, ja olen myös siitä pahoillani, jos olet sellainen paska, että jos sun K/D on kerran 0.75, et sitä pysty enään ikinä kasvattamaan vaikka 1.00.
Team: =BFP=
06.02.2011 01:42
#50
Team: -LVK-
06.02.2011 01:50
#51
Back to Grenade spam :) kaks muuta sais olla vaik Dragon tai Oman ja Peninsula.
Toivon että yksi mappi olis ainakin Dragon valley, se oli bf2:ssa loistava! :P
06.02.2011 03:19
#52
Parhaat pelaajat eivät ole niitä jotka omaavat listalla parhaan k/d:n, vaan ne, jotka auttavat tiimin lopulta voittoon. Jos arvot annettaisiin K/D:n mukaan, kaikki jonnet vain pysähtyisivät nurkkaan ja varjelisivat statsejaan. Objective unohdettaisiin kokonaan, samoin kuten yhteen hiileen puhaltaminen.
Aamen. Kyllähän sitä voi leikillä kavereiden kanssa kilpailla siitä kenellä on parempi K/D, mutta ei sen pohjalta mitään rankkisysteemiä aleta rakentaa, ellei sit oo yks osa kaavasta.
BC2:ssa palaa hermot todella nopeasti omiin jotka ei tunnu ymmärtävän esim. Conquestin tarkoitusta kun valtaavat lipun ja vaikka ne ovat lähteneet sieltä 10 s sitten ja siellä on joku Puska-Jussi camppinyt ja alkaa heti cappaamaan basea ja kukaan ei vaivaudu menemään suojelemaan sitä. Silloin on omassa tiimissä turhan usein se tilanne, että itsellä on >2000 pistettä kun yrittää parhaansa pelata tiimin puolesta ja lopuilla on vajaa 1000 pistettä ja toisella puolella lähes jokaisella on se pari tonnia.
Tästä sitten päästääkin Squad Deathmatchiin. Siinä tarkoituksena on tappaa mahdollsimman monta ja mahdollisimman nopeasti. Tämä kuitenkin myös kääntyy nopeasti siihen, että jokainen istuu omassa pikku kolosessa odottamassa onnetonta uhria. Sekin on turhan tuttua, että Recon ystävällisissä kartoissa kuten Arica Harbor tai Oasis jokainen Squad on täynnä Reconeja. Miksi ei SQDM servereillä ole Recon raja 1 / squad?
Sais kaikki putkiaivoiset pelaajat mun puolesta mennä takaisin Counter-Striken tai Call of Dutyn pariin, jossa K/D on kaikki kaikessa ja objectiveilla ei ole niin väliä.
Tulipas pitkä vuodatus ja ehkä hitusen asian vierestä.
Team: |CPPP|
06.02.2011 08:27
#53
Tästä sitten päästääkin Squad Deathmatchiin. Siinä tarkoituksena on tappaa mahdollsimman monta ja mahdollisimman nopeasti. Tämä kuitenkin myös kääntyy nopeasti siihen, että jokainen istuu omassa pikku kolosessa odottamassa onnetonta uhria. Sekin on turhan tuttua, että Recon ystävällisissä kartoissa kuten Arica Harbor tai Oasis jokainen Squad on täynnä Reconeja. Miksi ei SQDM servereillä ole Recon raja 1 / squad?.
No, mee SC:een pelaamaan, niin ei ole pahemmin reconeja muuten kuin haulikon kanssa tai ne quick/no scopeevat... Tai jos siel on joku "oikea" snipu, liikkuu koko ajan, niin ei ne osu!
Ja aiheeseen: Saisi kyllä tulla Wake Island... :)
Ja K/D aiheeseen: Ennemmin teamkiller92:n idea olisi parempi, koska kuten monet ovat sanoneet, K/D:n kyttääminen vaikuttaa pelityyliin erittäin paljon. Esim. mä keskityn enemmin score/min:iin kuin K/D:een, koska pelityyli ei ole kämppivä vaan rushiva. Mut olisi se kiva silti saada jokin muukin etenemiseen vaikuttava asia kuin pelkät XP:t.
06.02.2011 09:53
#54
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
06.02.2011 11:00
#55
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
06.02.2011 11:04
#56
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
Itseasiassa ihan hyvä idea. Voisi tulla kunnon pelit. Mutta sitten porukka antaisi vihujen rikkoa pommipaikan saadakseen parempia ajoneuvoja :D
06.02.2011 11:07
#57
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
Itseasiassa ihan hyvä idea. Voisi tulla kunnon pelit. Mutta sitten porukka antaisi vihujen rikkoa pommipaikan saadakseen parempia ajoneuvoja :D
06.02.2011 11:17
#58
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
Ei toimi valitettavasti ellei kyseessä ole erittäin suuri kenttä sillä jos vaikka toinen osapuoli tahallaan antaa hävitä ne pari ensimmäistä paikkaa jotta pääsisi käsiksi hävittäjiin ja helikoptereihin joilla sitten vastustajan pystyisi vyöryttämään salamasota tyylillä sillä eihän sillä toisella puolella ole aikaa tai varusteita vastata toisen puolen jo ilmassa pyöriviin tappokoneisiin. Vaikka olisikin sama valmistautumis aika kuin tavallisessa Rushissa niin hävittäjille olisi isompi alue lentää minkä vuoksi ne voisivat käydä pehmentämässä etukäteen vastustajia esim. tuhoamalla kiitoradan, tuhoamalla tärkeät kulkuneuvot tai tuhoamalla tärkeät suojat ja rakennukset.
Muuten olisi hyvä idea.
Team: |CPPP|
06.02.2011 11:59
#59
Lukekaa ja kommentoikaa:
Keksin ite tossa jotain game modeja ja paras mahto olla Rush and defend. Erän alussa pelataan pienellä alueella jossa on Usalla ja ryssillä 2 omaa pommipaikkaa jotka vihollisen täytyy tuhota. Kun ryssät saavat tuhottua usan pommipaikat, alue laajentuu ja USA saa uuden basen jossa uusia vehiclejä esim. tankkeja. Nyt on sama tilanne kuin alussa paitsi usalla on uusi base ja alue on laajempi. Jos ryssät onnistuvat taas usa joutuu taas perääntymään ja uudessa basessa on lentokenttä. Nyt jos taas Usa onnistuu tuhoamaan ryssiän pommipaikat alue laajenee entisestään ja ryssät saavat uuden basen usan tavoin. Eli alueen koko riippuu pelin tasaisuudesta.
Hyvät puolet: Alussa heti taistelua, hyökkääjiä ja puolustajia, alueen laajentuessa uusia menopelejä jolla taistelu pidetään yllä, huonommat saavat menopelit aikaisemmin(jos ei vihollinen taktikoi).
Huono puolet: Liian pitkät taistelut, camperit,
Ei toimi valitettavasti ellei kyseessä ole erittäin suuri kenttä sillä jos vaikka toinen osapuoli tahallaan antaa hävitä ne pari ensimmäistä paikkaa jotta pääsisi käsiksi hävittäjiin ja helikoptereihin joilla sitten vastustajan pystyisi vyöryttämään salamasota tyylillä sillä eihän sillä toisella puolella ole aikaa tai varusteita vastata toisen puolen jo ilmassa pyöriviin tappokoneisiin. Vaikka olisikin sama valmistautumis aika kuin tavallisessa Rushissa niin hävittäjille olisi isompi alue lentää minkä vuoksi ne voisivat käydä pehmentämässä etukäteen vastustajia esim. tuhoamalla kiitoradan, tuhoamalla tärkeät kulkuneuvot tai tuhoamalla tärkeät suojat ja rakennukset.
Muuten olisi hyvä idea.
Jep. Mutta jos samalla kun alue laajenisi, kentälle spawnaisi muutama ilmatorjuntatykki/ase, what ever. Ja muutenkin spawnaisi lisää anti-tank aseita jne. (molemmille puolille?) kun laajenee.
06.02.2011 12:00
#60
En tiedä sit että oliko tässä ideassa mitään järkee.. toin vaan esille, kun muutkin on jotain omia juttuja kertoneet.
<<1234>>