Wake Island on kenties kaikista tunnetuin Battlefield-sarjan kartoista. Jo monessa sarjan osassa nähty u:n muotoinen saari tekee paluun Battlefield 3:enkin ja jälleen hieman uudistettuna. Tällä erää saari ei näytä enää aivan niin paratiisilta kuin aikaisemmin ja lippupisteiden määräkin on tippunut alkuperäisestä viidestä kolmeen. Lisäksi alkuasetelmia on hiottu, sillä US-joukoilla on käytettävissä tavanomaisen lentotukialuksen rinnalla kaksi rannalla olevaa spawn-pistettä.
Ohesta löydät kolme ensimmäistä Youtubeen lisättyä videota uudesta Wake Island -kartasta.
Ohesta löydät kolme ensimmäistä Youtubeen lisättyä videota uudesta Wake Island -kartasta.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
Team: =BFP=
30.11.2011 19:47
#21
Olenko ainoa, jonka mielestä mappi näyttää helvetin hyvältä?
Kyllähän se ihan kivalta näyttää, mutta suurin kysymys on se, että mitenkä se toimii käytännössä. Olihan BF2:ssa kartta melko epätasainen ja lempinimi "Rape Island" oli välillä melkolailla oikeutettu.
Visuaalisesti olisin silti kaivannut 2:n pirteää väritystä.
...Kolmen vuoden saksanopiskelulla tästä ymmärsi jonkin verran...Innolla odottelen. ;D
Itsekin jotain tajusin, saksa on kyllä kivankuuloinen kieli.
30.11.2011 19:58
#22
Olenko ainoa, jonka mielestä mappi näyttää helvetin hyvältä?
Kyllähän se ihan kivalta näyttää, mutta suurin kysymys on se, että mitenkä se toimii käytännössä. Olihan BF2:ssa kartta melko epätasainen ja lempinimi "Rape Island" oli välillä melkolailla oikeutettu.
Visuaalisesti olisin silti kaivannut 2:n pirteää väritystä.
...Kolmen vuoden saksanopiskelulla tästä ymmärsi jonkin verran...Innolla odottelen. ;D
Itsekin jotain tajusin, saksa on kyllä kivankuuloinen kieli.
Vaihtelu virkistää ^^
Onhan se esim. 1943:ssa nätti kun aurinko paistaa ja on kirkasta, vaan ihan mukava välillä nähdä tuo uudessa valossa.
30.11.2011 20:14
#23
Team: =BFP=
30.11.2011 20:17
#24
varsinkin kun wake on vedetty puoleen siitä koosta mitä se oli bf2:ssa.
Tuo nyt oli täyttä paskaa :D
Vertaa
30.11.2011 20:33
#25
Bf2 yli 5000 tuntia takana että kyllä menen takaisin pelaamaan jotain oikeasti hyvää peliä.
30.11.2011 22:55
#26
Tai siis voihan tietenki pelata, mutta ei toimi niinku ei toiminu näissä aikasemmissakaa bf3 kartoissa paitsi ehkä kahdessa (Caspian/Firestorm) niistäkin hädintuskin. Toki voin olla väärässäkin..
FobinenHege: Katoppas tota sun laittamaas keskustelua uudestaan ja kato sieltä miltä näyttää ensinmäinen julkastu kuva wakesta. Apinaa ollaa koijattu eikä tossa paljoo kiistämistä ole.
Team: =BFP=
30.11.2011 23:39
#27
Mitä helvettiä? Kai siitä nyt saakeli näkee että kopu raidaa mapilta toiselle kahdessa sekunnissa? Toi kuvavertaus on aivan kädestä. Eikä mulla mitää tarvetta rollailla, näin gameplaytä ja oon aivan varma että tota ei voi pelata 64 pelaajan servulla jos toi on noin paljo kutistettu.
Eipä Wake Islandia kakkosessakaan 64 pelaajalla voinut turhautumatta pelata..
Ja vieläkö tosiaan väität että alkuperäisestä Puolet kutistettu? Ei ainakaan pysty vakavalla naamalla tuota sanomaan.
Lisäksi Tässä trailerissa 0.28 kohdassa näkyy lippujen etäisyydet tuosta nimenomaisesta kohdasta ja ne ovat juurikin yhtä suuria kuin BF2:ssa.
Joten kerro, onko sulla jotain muitakin perusteita kuin tämä "höhöö kun minä näen niin näin se on"?
01.12.2011 00:38
#28
Team: =BFP=
01.12.2011 00:55
#29
Voin vaa kuvitella ton kartan kun jengi ei osaa ottaa iglaa kouraansa ja lentokenttä hävitään. Kopuraiskaus tulee olee huvittavaa kun talot ja puut on maassa.
Over the line, voin myöntää. Mutta valitettavasti tuo mainitsemasi ominaisuus on BF-sarjan vakiosynti. Harmi että ihmisten tyhmyyttä ei voi patcheilla korjata, joten on aivan varmasti turhauttavia hetkiä tulossa - jälleen kerran.
01.12.2011 11:11
#30
Over the line, voin myöntää. Mutta valitettavasti tuo mainitsemasi ominaisuus on BF-sarjan vakiosynti. Harmi että ihmisten tyhmyyttä ei voi patcheilla korjata, joten on aivan varmasti turhauttavia hetkiä tulossa - jälleen kerran.
Tässäpä yksi syy miksi BF3:sta ei ole kiva pelata. Dice on lähtenyt korjaamaan sitä ihmisten tyhmyyttä. Peli puuttuu edelleen.
01.12.2011 12:58
#31
01.12.2011 15:23
#32
01.12.2011 15:52
#33
01.12.2011 19:36
#34
Onkohan toi kolme lippua ainoastaan normi konkassa, jos Largessa se onkin perinteisemmän näköinen? Tulipa vaan mieleen... Harvassa Large kentässä ainakaan on vain kolmea lippua. Vai onko tosta ja muista BTK-mapeista tulossa ees Large kenttiä erikseen??
Uutinen on harhaan johtava ja antaa käsityksen että olisi vain kolme lippua. Pelikuva on konsolilta joten largea siinä ei esitellä. Pc:llä 64 cq:sa tulee olemaan jokaisessa BTK-kartassa 2 lippua enemmän kuin normi cq:ssa (wakessa 5, karkandissa 7).
01.12.2011 20:27
#35
Onkohan toi kolme lippua ainoastaan normi konkassa, jos Largessa se onkin perinteisemmän näköinen? Tulipa vaan mieleen... Harvassa Large kentässä ainakaan on vain kolmea lippua. Vai onko tosta ja muista BTK-mapeista tulossa ees Large kenttiä erikseen??
Uutinen on harhaan johtava ja antaa käsityksen että olisi vain kolme lippua. Pelikuva on konsolilta joten largea siinä ei esitellä. Pc:llä 64 cq:sa tulee olemaan jokaisessa BTK-kartassa 2 lippua enemmän kuin normi cq:ssa (wakessa 5, karkandissa 7).
No toi on saattanu vaikuttaa siihen että on näyttäny pienemmältä. Toinen asia missä tässä on tyritty on se että ei ole sitä wanhaa fiilistä, tuolla ilmeisesti taistelee keskenään jenkit ja venäläiset. Wakessa? Karkissa venäläiset ja jenkit. Oh why? Menty taas siitä mistä aita on matalin. Ei luulis olevan dicelle vaikeeta laittaa uudet skinit ja äänet mukaan.
Tällä sivustolla valitetaan niin herkästi codista mut sitten kun bäfän dlc:ssä on lusmuttu selvästi ni homma on ok ja mä olen trolli. :D Tykkään kyllä pelistä ei siinä mitään mut odotukset ei oo ollu sitä mitä olen vuosia odotellu.
02.12.2011 00:56
#36
Innolla odotan kuin raiskattu se karkki on. Tuskin nyt ainaskaan voi olla huonompi kuin suurin osa noista nykysistä mapeista. MIssäs muuten maasturi? Sen vois kuvitella jopa ihan toimivaksi tossa (16 kokonen).
Monesti miettiny mistä ne kaivaa noin huonoja pelaajia noihin "esittely" videoille.. Antas vähän paremman kuvan kartasta ja pelistä jos ne ei tähtäilis jotai varpaitansa kokoajan. Pysähtelis joidenki talojen väliin ottamaan sitä sinkoa esille, ja hiipis rauta pohjas kymmentä metriä. Saa helposti sellaisen kuvan ettei tossa pelissä ole hiiritukea olleskaan, ja muutenki kontrollit vajaavaiset.
Usein selitykseksi on käynyt konsoli, mut toi on ainaskin ihan tietsikalta kuvattua.
02.12.2011 03:02
#37
eiköhän tuo oo että kaikki peli mudot on noissa uusissa kartoissa. noissa videoissa vaan toi uus pelimuoto CQAssault
Tuskin tavallista conquest -muotoa on tuossa Wake Islandissa.
Nimittäin silloin molemmilla osapuolilla pitäisi olla lentotukialus aloituspisteenä, ja koko pelistä ei edes löydy modeleita venäläistiimin lentotukialukselle.
Ellei dice vartavasten sitä tee tälle karttapaketille erikseen...
Edit:
Uutinen on harhaan johtava ja antaa käsityksen että olisi vain kolme lippua. Pelikuva on konsolilta joten largea siinä ei esitellä. Pc:llä 64 cq:sa tulee olemaan jokaisessa BTK-kartassa 2 lippua enemmän kuin normi cq:ssa (wakessa 5, karkandissa 7).
Konsoleilla on mahdollisuus valita Conquest Small tai Conquest.
Conquest Small -kartoissa on 3 lippua, Conquest (normal) -kartoissa 4-5 lippua.
PC:llä tulee aivan varmasti olemaan noiden lisäksi myös alkuperäiset Conquest Large -karttakoot.
Team: sL|
02.12.2011 03:11
#38
No eipä se nyt hirveesti kirpase ku ilmaseks saa mut vähä on jääny paha maku suuhun koko pelistä. Bad company 2 tuntuu enemmän jatko-osalta bf2:lle kuin tämä.
Noh ehkä joulupukki tuo hyviä karttoja kilteille pojille
02.12.2011 08:59
#39
Wake näyttää itseasiassa yllättävän paskalta. Tossa kun saadaan haltuun lentokenttä ni se on menoa sitten ja raiskaus alkaa, nyt ei enää pääse edes kopuilta minnekkään jemmaa, varsinkin kun wake on vedetty puoleen siitä koosta mitä se oli bf2:ssa.
Miten niin raiskaus alkaa???!! Eihän siinä ole niitä pudotettavia pommejakaan. Miettikää eka...
02.12.2011 13:25
#40
Viiva kartalla olis tosi jees päivitys, selkeyttäs aivan saakelisti mihin pitää hyökätä/puolustaa.
<<123>>