Näillä näkymin Battlefield 2:n 1.50-päivityksen toinen betaversio julkaistaan maanantaina. Epävarmuustekijä on sama kuin edellisen betankin kohdalla eli viime hetken ongelmat installerin tai tarkistussummien kanssa saattavat myöhästyttää julkaisua parilla päivällä.
Täydellistä muutoslistaa päivitykselle ei ole vielä saatavilla, mutta seuraavassa on listattuna osa muutoksista verrattuna ykkösbetaan. Myöskin Operation Blue Pearl on päivitetty aiemmin uutisoidun mukaiseksi.
Täydellistä muutoslistaa päivitykselle ei ole vielä saatavilla, mutta seuraavassa on listattuna osa muutoksista verrattuna ykkösbetaan. Myöskin Operation Blue Pearl on päivitetty aiemmin uutisoidun mukaiseksi.
- Consensus to revert to 0.3 second delay between jump and prone
- Falcon controller prevents joystick controls being assigned to work especially on jets and helicopters. Falcon always acts as primary controller for pitch and roll. Resets to Falcon at the start of every round.
- The jets on Highway Tampa were replaced with attack choppers in 1.50 - Highway Tampa is now as it was in 1.41The graphics for Highway Tampa are the same as Mashtuur City on create a local match in the menu and load screen.
- Audio settings do not always save after clicking APPLY
Registry Version remains at 1.4 after Update 1.5 is installed - BF2OpenAL.dll was version 1.1.1.0 - Updated to version 2.1.8.1
- ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley was inconsistent with other gas station buildings
- MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag
- Challenger2 HUD icon was incorrect showing M1A2 HUD icon instead
- Road to Jalalabad has PLA FAV spawn in place of a MEC FAV
- Dragon Valley Chinese artillery used default respawn time instead of 360 seconds as other artillery uses
- Bizon (PP-19) had no delay time after weapon switch - (this now has a delay of 0.666)
- F35B had a lock delay of 1.5 compared to 1 second lock delay of other aircraft
- Incorrect camo Humvee was being spawned in Taraba Quarry
- UH-60 (Black Hawk) guns had 0.25 splash damage setting, down from 3 making it difficult to hit infantry. - (this is now set to 1.5 to improve the UH-60's usefulness while not allowing it to dominate)
- It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)
MAINOS
MAINOS
<<12>>
11.05.2009 15:46
#21
Mikä on tämän hetken tilanne?
11.05.2009 18:25
#22
ja voiskos ne laittaa uuden aseen m/31 sinne mä tarvisin sitä. pitäs päästä suolaan ruottalaisia, ja vyöryttään porukkaa eteenpäin.
<<12>>