wakessa on kivaa keulia veneellä! siinä arty saaren vieressä kun tulee oikeessa kulmassa siihen vedessä olevaan zeroon niin keula nousee ja aika helposti! kokeilkaa vaikka ite!
Wake paras mappi bf1942:s(demon takia ehkä kuitenkin).
Mut Mut...
Ei näköjään todellakaan sovi bf2:n. Hetken pelaamisen jälkeen tosi paska maku suuhun, eikä vähempää ois auttanu huomio, että talojen sisään ei pääse, mikä kuitenkin on aika tärkeetä tällaiselle helpolle nurmiporapomminruoalle!
Ihan hyvä idea kääntää 42:n legendaariset mapit bf2:een, mut vaatis kyl muutoksia!!
Totta, jäbät yritti nostalgiaa heittää tiskiin v1.03 suojaksi, pyh.. Jotenkin "turha" mappi jos ajattelee taistelukenttiä noin yleisesti? Heittäkää vaikka Google Earth:iin nämä lukemat ja miettikää hiljaa itseksenne onko tällä saarella suurikin merkitys?
<<12>>
14.10.2005 17:43
#21
15.10.2005 16:06
#22
16.10.2005 00:58
#23
16.10.2005 10:09
#24
Wake tuo mieleen vanhan BF42 tunnelman jota olen vähän jääny kaipaamaan Vielä odottaisin kumminki lisää hyviä mappeja
niin Joku Tobruk tosta vanhasta 1942
20.10.2005 00:15
#25
20.10.2005 22:18
#26
Team: [PG]
21.10.2005 21:48
#27
Mut Mut...
Ei näköjään todellakaan sovi bf2:n. Hetken pelaamisen jälkeen tosi paska maku suuhun, eikä vähempää ois auttanu huomio, että talojen sisään ei pääse, mikä kuitenkin on aika tärkeetä tällaiselle helpolle nurmiporapomminruoalle!
Ihan hyvä idea kääntää 42:n legendaariset mapit bf2:een, mut vaatis kyl muutoksia!!
21.10.2005 22:17
#28
22.10.2005 23:48
#29
26.10.2005 14:45
#30
BF2 on parempi ku 42.ja Wake olis parempi ilman koptereita.Haluaisin jonkun omaha beahcin tapasen seuraavaan patchiin
Joo, Omaha Beach sais olla se seuraava.
26.10.2005 17:36
#31
Huippu mappi 42:ssa, mutta ei sovi bf2:seen.
Totta, jäbät yritti nostalgiaa heittää tiskiin v1.03 suojaksi, pyh.. Jotenkin "turha" mappi jos ajattelee taistelukenttiä noin yleisesti? Heittäkää vaikka Google Earth:iin nämä lukemat ja miettikää hiljaa itseksenne onko tällä saarella suurikin merkitys?
19 17 N, 166 36 E
26.10.2005 23:48
#32
27.10.2005 00:22
#33
<<12>>