Hyvää/Huonoa V. 1.50
Eli tähän topickiin voi laittaa mitä mieltä olette uudesta patchista ja uudesta kartasta, Operation Blue Pearlista. Kaikki asiattomat kommentit voidaan jättää pois, perustelujakin olisi kiva kuulla.
+ Uusi kartta
+ Parempi Hit Reg?
- Blue Pearl: US on "todella" vaikea voittaa, jos PLA ei ole aivan täynnä urpoja. Tämä johtuu siitä,että tickettejä on saman verran, joten US menee aika kauan, kun he ovat päässeet vihdoin päässeet PLAN:n lipuille on tickettejä kulunut jo niin paljon pois, että US on tästä vaikea enää nousta, tämä ainakin infissä.
+ Uusi kartta
+ Parempi Hit Reg?
- Blue Pearl: US on "todella" vaikea voittaa, jos PLA ei ole aivan täynnä urpoja. Tämä johtuu siitä,että tickettejä on saman verran, joten US menee aika kauan, kun he ovat päässeet vihdoin päässeet PLAN:n lipuille on tickettejä kulunut jo niin paljon pois, että US on tästä vaikea enää nousta, tämä ainakin infissä.
Aihetta on muokattu: 22.04.2009 16:27
MAINOS
MAINOS
Oisha se iha kiva päästä servullekki... muttaku ei ni ei.
Miinukset:
Mitä helvettiä ne tunkee, jonku Fälkkönin nappeja valmiiks kontrolleihi. Sai laittaa joikan nappeja takas oikee urakalla. Olettaakoha ne, et kaikki omistaa sellase hieromasauvan.
Plussat:
Meni pata jumii niiku aina.
Miinukset:
Mitä helvettiä ne tunkee, jonku Fälkkönin nappeja valmiiks kontrolleihi. Sai laittaa joikan nappeja takas oikee urakalla. Olettaakoha ne, et kaikki omistaa sellase hieromasauvan.
Plussat:
Meni pata jumii niiku aina.
Viestiä on muokattu: 22.04.2009 20:56
Hajosin tuohon, kun joku kehusi, että xiittereiden haxit pilalla...
Tuolla tuli vastaan eka hakkeri jo aamulla, joka käytti ilmaisversiota hackista, joka kuitenkin sisälti kaiken mitä hack sisältääkin.
Eli, niitä tullaan vielä näkemään. Have Fun, jotka toivoitte oikeasti, että EA/DICE osaisi korjata tämän ongelman!
Normi pätsi EA/DICEltä, että ei tässä mitään... Alkaa jo tottuun tuohon paskan tarjontaan.
Ja FAIL, ne jotka itkevät Dolpin Divenän perään. Varmaan ainut ++ asia oli.
Tuolla tuli vastaan eka hakkeri jo aamulla, joka käytti ilmaisversiota hackista, joka kuitenkin sisälti kaiken mitä hack sisältääkin.
Eli, niitä tullaan vielä näkemään. Have Fun, jotka toivoitte oikeasti, että EA/DICE osaisi korjata tämän ongelman!
Normi pätsi EA/DICEltä, että ei tässä mitään... Alkaa jo tottuun tuohon paskan tarjontaan.
Ja FAIL, ne jotka itkevät Dolpin Divenän perään. Varmaan ainut ++ asia oli.
Viestiä on muokattu: 22.04.2009 21:51
Insomniumer sanoo:
Hajosin tuohon, kun joku kehusi, että xiittereiden haxit pilalla...
Hajosin tuohon, kun joku kehusi, että xiittereiden haxit pilalla...
Onhan ne pilalla kun tiedostoja sorkitaan niin ei haksit osu enää oikeaan paikkaan vaan joutuu etsimään uudet osoitteet. Toisaalta Punkbusterin tunnistuksetkin menee pyllylleen kunnes taas korjailevat, joten munkin vanhat xiitit toimii taas hetkisen :D
Mutta ei auta mikään, aamulla vielä pysyi servereillä mutta nyt on kaikki toivo mennyttä. Jos nyt sattuu onnistua liittymään niin sitten lentää pihalle alta minuutin. Ei auta päivitukset ei mikään. Paskan möivät, kyllä se alkaa olla aika selvää miten paljon tällaisten päivittäminen pelintekijää kiinnostaa, sanoisivat vaan rehellisesti että haistakaa ***** meitä ei kiinnosta.
Meh, operaatio sininen helmi on kylla aika huono. Ei jenkkipojat pääse temppeliltä minnekkään,kun joka nurkassa tuntuu istuvan kinuski APC tai tankki. Vesialueetkin niin kapeat, että ei sieltä botskillakaan backflagille hiivitä.
Hitboxeissa ei kyllä heti mitään näkyvää eroa silmään pistänyt. Paska ampumaan kun muutenkin taidan olla verrattuna näihin muihin sankareihin mitä täällä pyörii.
Delfiinit ainakin itsellä hyppi ja sukelsi ilman mitään onkelmia.
Yhdellä servulla kävin ja muistin taas miksi en pelaa vanillaa enää.
Hitboxeissa ei kyllä heti mitään näkyvää eroa silmään pistänyt. Paska ampumaan kun muutenkin taidan olla verrattuna näihin muihin sankareihin mitä täällä pyörii.
Delfiinit ainakin itsellä hyppi ja sukelsi ilman mitään onkelmia.
Yhdellä servulla kävin ja muistin taas miksi en pelaa vanillaa enää.
1.5 omasta mielestä ei ole hyvä. Aletaan muuttamaan pelaajien pelityyliä, jokaisella pelaajalla on oma tyyli pelata ja reakoida tilanteeseen. kun peliä aletaan muuttamaan ( Dolphing diving ) menee kaikki sekasin jos toi muutos on pysyvä nii loppuu mun pelaaminen.
Melkeen 1000h pelattu BF2:sta sit pitäis alkaa muuttaa peli tyylii.
EI HYVÄ!!!!!!!!!!!!.
Taas tohon uuteen karttaan, sekään ei toimi rantautuminen ei toimi ollenkaan, se on mahdotonta jos vihulla on liput.
Uudet kartat ei koskaan toimi se huomattiin jo edellisessä kartassa ( Highway Tampa ). Se oli turha kartta ja myös turha kartta on uusi Operation Blue Pearl.
Mitähän taas tekijät on ajatellu tätä päivitystä tehdessä.
Jos ne ite vielä pelaa BF2:sta nii eivät ilmeisesti pärjää muille ku pitää peliä alkaa muuttamaan.
Hitbox ehkä hieman parannusta.
Melkeen 1000h pelattu BF2:sta sit pitäis alkaa muuttaa peli tyylii.
EI HYVÄ!!!!!!!!!!!!.
Taas tohon uuteen karttaan, sekään ei toimi rantautuminen ei toimi ollenkaan, se on mahdotonta jos vihulla on liput.
Uudet kartat ei koskaan toimi se huomattiin jo edellisessä kartassa ( Highway Tampa ). Se oli turha kartta ja myös turha kartta on uusi Operation Blue Pearl.
Mitähän taas tekijät on ajatellu tätä päivitystä tehdessä.
Jos ne ite vielä pelaa BF2:sta nii eivät ilmeisesti pärjää muille ku pitää peliä alkaa muuttamaan.
Hitbox ehkä hieman parannusta.
Viestiä on muokattu: 23.04.2009 12:29
Miinusta:
Hitboxeissa ei mitään mutosta, tuntuu että on menny huonompaan suuntaan: puukolla ei tule mitään vahinkoa, vaikka ennen jo ekalla on kuollut. Nyt saa hakata monta kertaa, eikä kuole millään.
Kartasta: US ei pääse millään maalle ja sumua ei kyllä tarttis olla, ainakaan niin paljoa.
Ukkojen päällä näkyy se teksti jossa näkee nimen yms. se ei tule omille puolulaisille heti näkyviin, kestää monta sekunttia että se tulee näkyviin.
Bugittaa TODELLA paljon, täytyy yrittää monta kertaa ennen kuin pääsee servulle ja sitten jos pääsee niin lähtee heti pois ilman syytä, lagii paljon.
Plussaa:
Mitä tarkottaa "plussaa"?
Hitboxeissa ei mitään mutosta, tuntuu että on menny huonompaan suuntaan: puukolla ei tule mitään vahinkoa, vaikka ennen jo ekalla on kuollut. Nyt saa hakata monta kertaa, eikä kuole millään.
Kartasta: US ei pääse millään maalle ja sumua ei kyllä tarttis olla, ainakaan niin paljoa.
Ukkojen päällä näkyy se teksti jossa näkee nimen yms. se ei tule omille puolulaisille heti näkyviin, kestää monta sekunttia että se tulee näkyviin.
Bugittaa TODELLA paljon, täytyy yrittää monta kertaa ennen kuin pääsee servulle ja sitten jos pääsee niin lähtee heti pois ilman syytä, lagii paljon.
Plussaa:
Mitä tarkottaa "plussaa"?
Publaa en ole oikeestaan kokeillut vielä, joten en ala ihmettelemään hitboxeja tai niiden puuttumista.
Dolphing Diven poistuminen tuskin tulee muuttamaan osaavien pelaajien pelityyliä juuri lainkaan. Senhän voi vieläkin kiertää kyykky-ylös liikkeellä. Samanlaisia pikkuestoja on ennekin tullut (bunnyhoppingin rajoitus, alkuperäisen dolphin diven poisto), ja silti kova inffimeno jatkuu.
Falcon valikosta sen verran, että saisivat laittaa ruksin, jossa koko valikon voi ottaa pois käytöstä. Samalla ehkä poistuisivat asetuksiin piiloutuneet näppäinvirheet (minunkin piti laittaa näppis kuntoon, kun sillä lentelen).
Sitten ne suurimmat ongelmat eli kartat. Molemmissa autojen tiputtelu on poistettu. Nämä huomiot ovat 16 pelaajan kartoista, jolla klaanimatsit tullaan pelaamaan.
Tampa:
Muutos huomattavasti parempaan suuntaan sillä kartan koko on pienentynyt ja vehiclejen määrää vähennetty. Silti pojat (ja tytötkin) ovat unohtaneet pari asiaa. Ensinnäkin kartassa on bugi, jonka takia jenkki commu ei voi käyttää scannia. En kommentoi mahdollisten keskilipuilta tulevien ajoneuvojen vaikutusta. Kumpaankin baseen syntyy tankki, AA, kopu ja auto. Ihan riittävästi. Ongelma tuleekin mecci basen suhteen. A) sinne on vain yksi, tuhottava silta ja B) sieltä ei oikeen sen takia pääse pois. Toivotaan, että joko silta muutetaan tuhoutumattomaksi tai että jokeen tulee pari kahlaamoa. Mieluiten tietysti molemmat.
Operation Blue Pearl:
Hyvä idea onnistuttu kusemaan 16p mapissa täydellisesti. kinukeilla on alussa 1 auto, joka on ihan riittävästi. Jenkit lähtevät 4 veneellä, joka taas ei riitä mihinkään. Vene tuhoutuu jo yhdestä AT ammuksesta. 4 venettä vs. 6 AT+ auto= jenkit eivät pääse mihinkään. Ei tule toimimaan edes inffinä, vaikka auto poistettaisiinkin. Jos nyt jenkit sattuvat pääsemään maiohin, tulee uusi ongelma sekä kinkeille että jenkeille - sillat. Nämä ovat samalla tavalla tuhoutuvia kuin Tampassakin. Tämä johtaa siihen, että ainakin yks kiinalaisten lippu jää täysin saarroksiin, jos sillat tuhotaan. Kuka on niin hullu, että lähtee uimaan yli? Löytyy myös paikkoja, jossa ei vain pääse jorpakosta yli.
Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia. Näin hyvillä taktiikoilla on mahdollisuus päästä mantereelle. APCt tietysti tarvitsevat rampit, että vedestä päästään ylös. Kiinalaiset voisivat saada tankin puolustukseen (?). Tässä taas sillat nousevat kysymys merkeiksi, joten ainakin osasta pitäisi tehdä tuhoutumattomia.
Toinen ja parempi vaihtoehto olisi, että molemmat tiimit pääsisivät aloittamaan valmiiksi mantereen puolelta. Näin erityisesti inffityksestä tulee tiukempaa ja mielekkäämpää. Conquestissa molemmille puolille tankki käyttöön (siitä ei ole kuitenkaan kummallekaan ylivoimaista etua niin ahtaalla). Jälleen sillat tuhoutumattomiksi, etteivät kiinalaiset jumiutuisi täysin.
Tässä nyt alkuun nämä. Jatkoa saattaa ilmestyä EAn foorumeille englanniksi ja oman klaanin foorumeille myös.
Dolphing Diven poistuminen tuskin tulee muuttamaan osaavien pelaajien pelityyliä juuri lainkaan. Senhän voi vieläkin kiertää kyykky-ylös liikkeellä. Samanlaisia pikkuestoja on ennekin tullut (bunnyhoppingin rajoitus, alkuperäisen dolphin diven poisto), ja silti kova inffimeno jatkuu.
Falcon valikosta sen verran, että saisivat laittaa ruksin, jossa koko valikon voi ottaa pois käytöstä. Samalla ehkä poistuisivat asetuksiin piiloutuneet näppäinvirheet (minunkin piti laittaa näppis kuntoon, kun sillä lentelen).
Sitten ne suurimmat ongelmat eli kartat. Molemmissa autojen tiputtelu on poistettu. Nämä huomiot ovat 16 pelaajan kartoista, jolla klaanimatsit tullaan pelaamaan.
Tampa:
Muutos huomattavasti parempaan suuntaan sillä kartan koko on pienentynyt ja vehiclejen määrää vähennetty. Silti pojat (ja tytötkin) ovat unohtaneet pari asiaa. Ensinnäkin kartassa on bugi, jonka takia jenkki commu ei voi käyttää scannia. En kommentoi mahdollisten keskilipuilta tulevien ajoneuvojen vaikutusta. Kumpaankin baseen syntyy tankki, AA, kopu ja auto. Ihan riittävästi. Ongelma tuleekin mecci basen suhteen. A) sinne on vain yksi, tuhottava silta ja B) sieltä ei oikeen sen takia pääse pois. Toivotaan, että joko silta muutetaan tuhoutumattomaksi tai että jokeen tulee pari kahlaamoa. Mieluiten tietysti molemmat.
Operation Blue Pearl:
Hyvä idea onnistuttu kusemaan 16p mapissa täydellisesti. kinukeilla on alussa 1 auto, joka on ihan riittävästi. Jenkit lähtevät 4 veneellä, joka taas ei riitä mihinkään. Vene tuhoutuu jo yhdestä AT ammuksesta. 4 venettä vs. 6 AT+ auto= jenkit eivät pääse mihinkään. Ei tule toimimaan edes inffinä, vaikka auto poistettaisiinkin. Jos nyt jenkit sattuvat pääsemään maiohin, tulee uusi ongelma sekä kinkeille että jenkeille - sillat. Nämä ovat samalla tavalla tuhoutuvia kuin Tampassakin. Tämä johtaa siihen, että ainakin yks kiinalaisten lippu jää täysin saarroksiin, jos sillat tuhotaan. Kuka on niin hullu, että lähtee uimaan yli? Löytyy myös paikkoja, jossa ei vain pääse jorpakosta yli.
Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia. Näin hyvillä taktiikoilla on mahdollisuus päästä mantereelle. APCt tietysti tarvitsevat rampit, että vedestä päästään ylös. Kiinalaiset voisivat saada tankin puolustukseen (?). Tässä taas sillat nousevat kysymys merkeiksi, joten ainakin osasta pitäisi tehdä tuhoutumattomia.
Toinen ja parempi vaihtoehto olisi, että molemmat tiimit pääsisivät aloittamaan valmiiksi mantereen puolelta. Näin erityisesti inffityksestä tulee tiukempaa ja mielekkäämpää. Conquestissa molemmille puolille tankki käyttöön (siitä ei ole kuitenkaan kummallekaan ylivoimaista etua niin ahtaalla). Jälleen sillat tuhoutumattomiksi, etteivät kiinalaiset jumiutuisi täysin.
Tässä nyt alkuun nämä. Jatkoa saattaa ilmestyä EAn foorumeille englanniksi ja oman klaanin foorumeille myös.
Epa sanoo:
On kyllä aina ollut tuo puukottaminen sellaista hiekkasäkin tökkimistä...
nikimminen sanoo:
puukolla ei tule mitään vahinkoa, vaikka ennen jo ekalla on kuollut.
puukolla ei tule mitään vahinkoa, vaikka ennen jo ekalla on kuollut.
On kyllä aina ollut tuo puukottaminen sellaista hiekkasäkin tökkimistä...
Ennen sentään on saanut tapettua puukolla... Nyt ei mitään.
Jälkireg, hitboxit eri paikassa kun itse pelaaja näkyy, aika perus bf2. Hitreg pieneni 2 kertaa, asiahan olis toiminu jos ne olis korjannut "pölyämisongelman" oikeasti, eikä vain poistaneet pölyä. Jos tämä ei kaada bäfää niin ei mikään :P. Ja viellä hyppypronekin poistettiin, ei hyvä.
Viestiä on muokattu: 23.04.2009 16:53
No pelihä alko mennä päi persiit 1.2:n jälkeen. Menivät ja päästivät nää kanukit pätsäilee ja nehä teki sen päin v*ttua. Hyvä että saivat potkut..(?).. Sen jälkeen lopettivat pätsäilyn ku c&c ikään. Yrittävätkö kenties nostaa mainettaan tällä. Esittäen että niitä kiinnostais paskan vertaa asiakkaat sen jälkee kun peli on ostettu? Turha pätsi joka ei kyl tuo mitään lähellekkään tarvittavaa peliin. Onnistuivat vielä tekemään siitä 1.3gb:a ison. Joku widescreen tuki kuulemma kusee ja muutenkin vähän myöhässä jo. Onko totta "no dvd/cd needed"? Jos, niin eiköhän niillä jotka sitä halajaa ole jo joku image mountattuna. Toivottavasti ei modit siirry tähän. Tosiaan publapalloi ajattelevat, mutta eiköhän klaaneja ole tapettu näillä roska pätseillä sen verran että sitä skeneä on turha elvytellä. Ei inffikää oo ollu sama 1.2:n jälkeen ja con:iin meni into 1.3:n jälkeen.
Ei Vittu.... eli kaikki on taas ihan perseestä... hitboxit ei toimi, haxerit ja cheatterit vaan päälliköi...
Ihmeesti porukka vaan pelaa ja jaksaa arvostella paskoja patcheja.
jokaisella joku puolivillainen mielipide siitä miten tyyliin 1.12 oli paras päivitys ja kaikki mennyt alamäkeen sen jälkeen..
lopettakaa hyvät ystävät näin huonon pelin pelaaminen ja siirtykää vaikka pasianssiin...
Ihmeesti porukka vaan pelaa ja jaksaa arvostella paskoja patcheja.
jokaisella joku puolivillainen mielipide siitä miten tyyliin 1.12 oli paras päivitys ja kaikki mennyt alamäkeen sen jälkeen..
lopettakaa hyvät ystävät näin huonon pelin pelaaminen ja siirtykää vaikka pasianssiin...
apo1974 sanoo:
Ei Vittu.... eli kaikki on taas ihan perseestä... hitboxit ei toimi, haxerit ja cheatterit vaan päälliköi...
Ihmeesti porukka vaan pelaa ja jaksaa arvostella paskoja patcheja.
jokaisella joku puolivillainen mielipide siitä miten tyyliin 1.12 oli paras päivitys ja kaikki mennyt alamäkeen sen jälkeen..
lopettakaa hyvät ystävät näin huonon pelin pelaaminen ja siirtykää vaikka pasianssiin...
Ei Vittu.... eli kaikki on taas ihan perseestä... hitboxit ei toimi, haxerit ja cheatterit vaan päälliköi...
Ihmeesti porukka vaan pelaa ja jaksaa arvostella paskoja patcheja.
jokaisella joku puolivillainen mielipide siitä miten tyyliin 1.12 oli paras päivitys ja kaikki mennyt alamäkeen sen jälkeen..
lopettakaa hyvät ystävät näin huonon pelin pelaaminen ja siirtykää vaikka pasianssiin...
1.22 <3, mut joo vaikka tästä pätsistä monet on kaavaillu bäfäskenen elvyttäjää, ni taitaa jäädä turhaks unelmoinniks. Ite olen lopettelemassa ja lähinnä taktiikat/klaanipelaaminen uusien mappien osalta saattais innostaa hieman vielä pidentämään uraa. Haxerit löytyy vaan pelaamalla ei niitä pätsit pois aja.
LeFa1* sanoo:
Suosittelen suomen kielen lukutaitoa sinulle.
paavopesusieni sanoo:
En saa edes puolista kommenteista selvää, suosittelen suomen käyttöä näillä foorumeilla.
En saa edes puolista kommenteista selvää, suosittelen suomen käyttöä näillä foorumeilla.
Suosittelen suomen kielen lukutaitoa sinulle.
Suosittelen suomen kielen kirjoitustaitoa sinulle.
Viestiä on muokattu: 23.04.2009 18:31
"Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia"
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
Viestiä on muokattu: 23.04.2009 19:07
korpisoturi...tema1 sanoo:
"Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia"
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
"Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia"
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
(1apc or 2apc) xor 1kopteri
OILgame sanoo:
(1apc or 2apc) xor 1kopteri
korpisoturi...tema1 sanoo:
"Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia"
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
"Mitä siis pitää muuttaa? Aloitetaan oletuksesta, että jenkkien maini pysyy meren takana. Jenkki tiimi tarvitsee A) kopterin B) APCn (tai 2) C) ehkei kuitenkaan molempia"
Jos nyt oikein ymmärsin niin KKFin operation blue pearlissahan jenkeillä on kaksi APC:tä alussa!
(1apc or 2apc) xor 1kopteri
Mitä oikein yrität sanoa? Ei tosta tajua mitään? (Voisit siis täsemtää mitä oikein ajat takaa tuolla ihme lauseellasi)
Jos taas sitä tarkoitit, että KKFin tarkoitti, että siellä pitäisi olla yksi tai kaksi apc:tä tai yksi kopu niin siellä on kaksi apc:tä siinä mapissa jenkeillä
Viestiä on muokattu: 23.04.2009 19:46
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.