Miltä FH2 maistuu?
Kauan odotettu Forgotten Hope 2 on saapunut!
Modi on aivan mahtava! Mukavaa kun patruunasta kuolee ettei koko lipasta henkilöä kohden tartte käyttää. Snipulla oli tosi kiva ampua kun muilla (vastustajan sniper poikkeus) sitä kiikaria ollut. Ajoneuvoista en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta olivat ne ihan ok. Inffi on se tässä modissa parasta.
Kertokaa omia mielipiteitä kyseisestä modista.
Modi on aivan mahtava! Mukavaa kun patruunasta kuolee ettei koko lipasta henkilöä kohden tartte käyttää. Snipulla oli tosi kiva ampua kun muilla (vastustajan sniper poikkeus) sitä kiikaria ollut. Ajoneuvoista en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta olivat ne ihan ok. Inffi on se tässä modissa parasta.
Kertokaa omia mielipiteitä kyseisestä modista.
Aihetta on muokattu: 18.12.2007 20:34
MAINOS
MAINOS
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
JeRo. sanoo:
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Pienemmät 16 mapit ovat yllättävän hyviä, jos ei ole tuommoisen pitkänmatkan sodan tuulella. Mukavaa inffimättöä vaihteluksi, jos tulee paljon tankkimappeja peräkkäin.
Ja onhan siinä snipukitti, katsoisit ne koulutusvideot. Niissä kerrotaan että ne ovat irrallisia kittejä jotka pitää poimia erikseen maasta, niitä yleensä löytyy jostain bunkkereista tms.
JeRo. sanoo:
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Snipu kitit löytyy vissiin taloista tai muista paikoista. Ainakin minut joku snipu tappoi. Siksi sitä snipu slottia ei varmaankaan ole ettei puol servua istu kukkulalla rihla kädessä...
FockeWulf_ sanoo:
Snipu kitit löytyy vissiin taloista tai muista paikoista. Ainakin minut joku snipu tappoi. Siksi sitä snipu slottia ei varmaankaan ole ettei puol servua istu kukkulalla rihla kädessä...
JeRo. sanoo:
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Mua kyllä ihmetyttää, että minkä takia ei ollut sniper kittiä ollenkaan tuossa modissa? Tuleeko se kenties myöhemmin? Itse pidin ainoastaan niist kaupunkimättö jutuist enkä niitä "Highway Tampa" tyylii et tankit siel aavikol ampuilee toisiaan.
Välimatkat oli kyllä ehk liian suuret, kun välil joutu ihan sielt basest asti tulee tankil ja sit kesken matkan menee vaik rikki nii kyll harmitta siin vaihees.
Ihan hyvä toiseen maailmansotaan sijoittuva modi on kyllä. Varmaan jää itelle ainoaksi BF2 modiksi kun ei sitä vanillaa oikee jaksa.
Snipu kitit löytyy vissiin taloista tai muista paikoista. Ainakin minut joku snipu tappoi. Siksi sitä snipu slottia ei varmaankaan ole ettei puol servua istu kukkulalla rihla kädessä...
Juuri niin... olisi varmaan hienoa, jos kaikki sniput kädessä metsästää toisiaan jostain periferiasta.
Ja ihme arvosteluja joillain tyypeillä, tuo spawniaika johtuu kyllä ihan servuasetuksista, jollain ihmeservulla olet käynyt pelaamassa. Ja jos ei pitkänmatkansota sitten miellytä, niin aina on eri mappikoot ja kaupunkimapit olemassa.
Ja vielä tuohon miksi ei näy tyhjät/täydet ajoneuvot eri värein? Mieti, tuo on tehty jotta ei vihut näe tyhjäksi menevää ajoneuvoa vaikka aavikon keskellä kun alat korjaamaan, tai flankkaat jostain niin huomaa tyhjästä ajoneuvosta että joku kiertää taakse ja se on helppo hoidella.
Viestiä on muokattu: 15.12.2007 02:53
Eipä tuossa kummempia, mutta yksi kysymys vaan pyörii mielessä: Miksi? Modia tehtiin ties kuinka kauan ja mitä saatiin aikaan? Järjetön määrä modeleja, staticeja yms. karkkia, mutta ei mitään sisältöön. Olihan se kiva pari ekaa rundia juoksennella ja pinota tappoja, mutta sitten tuli sellanen tunne, että on tehnyt tätä joskus ennenkin. Toki uudet maisemat virkistää, mutta onhan se myönnettävä ettei tuota jaksa kovin kauaa tahkota. Pitääkin pelailla vanillaa ja Special Forcesia pitkästä aikaa myös.
Positiivisesti yllätyin laadusta ja pelattavuudesta, mutta ihan rehellisesti, nopeuttakaa kaikki animaatiot ainakin puolitoistakertaisiksi. Laittaa vaan miettimään mitä tekijän päässä liikkui kun animaatiot ovat kuin hidastetussa filmissä. Muuta syytä en keksi kun sen, että halusi näyttää kuinka laadukkaita nekin ovat, vauhti kun korjaa virheet normaalisti.
Voisivat ihan rehellisesti apinoida realitymodia, sopivasti.
Positiivisesti yllätyin laadusta ja pelattavuudesta, mutta ihan rehellisesti, nopeuttakaa kaikki animaatiot ainakin puolitoistakertaisiksi. Laittaa vaan miettimään mitä tekijän päässä liikkui kun animaatiot ovat kuin hidastetussa filmissä. Muuta syytä en keksi kun sen, että halusi näyttää kuinka laadukkaita nekin ovat, vauhti kun korjaa virheet normaalisti.
Voisivat ihan rehellisesti apinoida realitymodia, sopivasti.
Spawnisysteemejä sun muita haukkuvat & PR:ään vertaavat voisivat sen verran ajatella, että PR mallintaa joukkutason pikkurähinää ja FH2 yrittää parhaansa mukaan saada todellisen massasodan tuntua. Ei noita taisteluita millään parilla sadalla kaverilla käyty, rautaa ja miestä oli tuhatpäin. Jos ei olisi vauhdikasta spawnia niin koko homma olisi ihme kyttäämistä.
Ja vauhdikas spawni tarvitsee paljon ajoneuvoja ja ryhmänjohtajaan spawnauksen, koska kukaan ei halua juosta sitä aavikkoa jalkasin etulinjaan kymmeniä kertoja per mappi.
Itse sain juurikin sitä mitä tilasin, Forgotten Hope uudella moottorilla. Helvetisti on parannettu vanhasta ja pysytty silti samassa ideologiassa & desingissä. Kunnon ryminää sopivan korkealla realismitasolla. Minuun ei PR & kumppanien tyylinen nysvääminen sovi.
Ja vauhdikas spawni tarvitsee paljon ajoneuvoja ja ryhmänjohtajaan spawnauksen, koska kukaan ei halua juosta sitä aavikkoa jalkasin etulinjaan kymmeniä kertoja per mappi.
Itse sain juurikin sitä mitä tilasin, Forgotten Hope uudella moottorilla. Helvetisti on parannettu vanhasta ja pysytty silti samassa ideologiassa & desingissä. Kunnon ryminää sopivan korkealla realismitasolla. Minuun ei PR & kumppanien tyylinen nysvääminen sovi.
Viestiä on muokattu: 15.12.2007 03:03
nominaattori sanoo:
Eipä tuossa kummempia, mutta yksi kysymys vaan pyörii mielessä: Miksi? Modia tehtiin ties kuinka kauan ja mitä saatiin aikaan? Järjetön määrä modeleja, staticeja yms. karkkia, mutta ei mitään sisältöön. Olihan se kiva pari ekaa rundia juoksennella ja pinota tappoja, mutta sitten tuli sellanen tunne, että on tehnyt tätä joskus ennenkin. Toki uudet maisemat virkistää, mutta onhan se myönnettävä ettei tuota jaksa kovin kauaa tahkota. Pitääkin pelailla vanillaa ja Special Forcesia pitkästä aikaa myös.
Positiivisesti yllätyin laadusta ja pelattavuudesta, mutta ihan rehellisesti, nopeuttakaa kaikki animaatiot ainakin puolitoistakertaisiksi. Laittaa vaan miettimään mitä tekijän päässä liikkui kun animaatiot ovat kuin hidastetussa filmissä. Muuta syytä en keksi kun sen, että halusi näyttää kuinka laadukkaita nekin ovat, vauhti kun korjaa virheet normaalisti.
Voisivat ihan rehellisesti apinoida realitymodia, sopivasti.
Eipä tuossa kummempia, mutta yksi kysymys vaan pyörii mielessä: Miksi? Modia tehtiin ties kuinka kauan ja mitä saatiin aikaan? Järjetön määrä modeleja, staticeja yms. karkkia, mutta ei mitään sisältöön. Olihan se kiva pari ekaa rundia juoksennella ja pinota tappoja, mutta sitten tuli sellanen tunne, että on tehnyt tätä joskus ennenkin. Toki uudet maisemat virkistää, mutta onhan se myönnettävä ettei tuota jaksa kovin kauaa tahkota. Pitääkin pelailla vanillaa ja Special Forcesia pitkästä aikaa myös.
Positiivisesti yllätyin laadusta ja pelattavuudesta, mutta ihan rehellisesti, nopeuttakaa kaikki animaatiot ainakin puolitoistakertaisiksi. Laittaa vaan miettimään mitä tekijän päässä liikkui kun animaatiot ovat kuin hidastetussa filmissä. Muuta syytä en keksi kun sen, että halusi näyttää kuinka laadukkaita nekin ovat, vauhti kun korjaa virheet normaalisti.
Voisivat ihan rehellisesti apinoida realitymodia, sopivasti.
Ne animaatiothan on just hyvät, itse en ainakaan kaipaa mitään BF2 pelleilyä.
ApinaAntti sanoo:
Bf2 on erittäin raskas, mutta tämä käy jo äärirajoilla..
Bf2 on erittäin raskas, mutta tämä käy jo äärirajoilla..
raskas?! mitä sä käytät? 486 vai commodore?
en kykene pelaa ku kaatuu max. noin 15min pelaamisen jälkee :(
mikähän nyt oikeesti on? rupee jo ottaa päähän! Papat-servulle meen ja hetken kerkeen pelaa, kunnes koko peli kaatuu. eli ei potki punkbuster tms. pois servulta, vaan koko peli vaan sulkeutuu. ei tuu edes mitään virhe ilmotusta.
Viestiä on muokattu: 15.12.2007 10:32
Aluksi oli vähän "kankeaa" liikkua ja osua (uusi modi, vaatii totuttelua). Piti hieman totutella ohjauksiin ja vähän tutustua varusteisiin mitä äijillä oli päällä. Aluksi olin vähän pihalla ja kuolemia tuli, mutta pääsin sitten nopeasti peliin mukaan ja tuli niitä tappojakin kerättyä.
Mutta siihen miltä tämä FH2 tuntuu niin tuntuu aivan loistavalta. Luulen, että menee Project Realityn ohi. Näyttää ja kuulostaa hienolta. Ja varsinkin jos löytää serverin, jossa tiimipeli toimii niin se saa pientä iloa aikaan. Eilen tuli tosi hyvä "maku suuhun", kun löysin tiimipelaavaa porukkaa. Kartat nyt ovat hieman tylsiä (varsinkin jos on pelkkää aavikkoa ja sen yli pitää kulkea vihollisen lipulle), mutta pitää nyt tyytyä siihen mitä on ja olla kiitollinen, että saivat tämän näin pian ulos.
Mutta siihen miltä tämä FH2 tuntuu niin tuntuu aivan loistavalta. Luulen, että menee Project Realityn ohi. Näyttää ja kuulostaa hienolta. Ja varsinkin jos löytää serverin, jossa tiimipeli toimii niin se saa pientä iloa aikaan. Eilen tuli tosi hyvä "maku suuhun", kun löysin tiimipelaavaa porukkaa. Kartat nyt ovat hieman tylsiä (varsinkin jos on pelkkää aavikkoa ja sen yli pitää kulkea vihollisen lipulle), mutta pitää nyt tyytyä siihen mitä on ja olla kiitollinen, että saivat tämän näin pian ulos.
Boogieman sanoo:
Empt. olihan se ihan aluksi hieno mutta, kyllä kyllästyin nopeasti. Se on vain niin samanlaista joka kentässä, vähän aseita, melkein kaikki tankit samantehoisia.
Muuten oli ihan hieno fysiikka tuossa.
^^ tuohan on minun mielipiteeni.
Empt. olihan se ihan aluksi hieno mutta, kyllä kyllästyin nopeasti. Se on vain niin samanlaista joka kentässä, vähän aseita, melkein kaikki tankit samantehoisia.
Muuten oli ihan hieno fysiikka tuossa.
^^ tuohan on minun mielipiteeni.
No et tainnut pelata FH2 kuin muutaman minuutin, tankeissa suuret erot et tainnut huomata et niissä on eri ammuksia. Kannattaisi lukea FH2WIKI .
#4 PR:ssä on minusta huonommi hoidettu joudut aina kävella 200m ja sit tulee kuula kalloon ja uudestaan 200m.
Tää modi on mahtava, siis niin hjyvä. Etenkin tykkään lee snipusta. Ja arty systeemi on myös hyvä.
Ja kaikki valittaa välimatkoista, siis FH1:ssä ne oli niin saamaristi pidempiä et tämä ei tunnu yhtään missään. Ja välimatkat ei ole todellakaan pitkiä kaikis mapeis.
Tää modi on mahtava, siis niin hjyvä. Etenkin tykkään lee snipusta. Ja arty systeemi on myös hyvä.
Ja kaikki valittaa välimatkoista, siis FH1:ssä ne oli niin saamaristi pidempiä et tämä ei tunnu yhtään missään. Ja välimatkat ei ole todellakaan pitkiä kaikis mapeis.
Viestiä on muokattu: 15.12.2007 11:03
Hyvinhän tuo pyörii täysillä.Ei oo ees kovin raskas.
Ja sitten, pelattavuus on ihan hyvä tankkiin helppo tottua.
Mutta se on totta että ei sillä tankilla mihinkään osu!
Lentokoneita on turhan vähän, ja ärsyttävää kun tyhjät ja käytössä olevat menopelit näkyy samalla värillä...
Ja sitten, pelattavuus on ihan hyvä tankkiin helppo tottua.
Mutta se on totta että ei sillä tankilla mihinkään osu!
Lentokoneita on turhan vähän, ja ärsyttävää kun tyhjät ja käytössä olevat menopelit näkyy samalla värillä...
Leopardi sanoo:
Ja vielä tuohon miksi ei näy tyhjät/täydet ajoneuvot eri värein? Mieti, tuo on tehty jotta ei vihut näe tyhjäksi menevää ajoneuvoa vaikka aavikon keskellä kun alat korjaamaan, tai flankkaat jostain niin huomaa tyhjästä ajoneuvosta että joku kiertää taakse ja se on helppo hoidella.
Ja vielä tuohon miksi ei näy tyhjät/täydet ajoneuvot eri värein? Mieti, tuo on tehty jotta ei vihut näe tyhjäksi menevää ajoneuvoa vaikka aavikon keskellä kun alat korjaamaan, tai flankkaat jostain niin huomaa tyhjästä ajoneuvosta että joku kiertää taakse ja se on helppo hoidella.
Jos ajoneuvo on vihulla ei sitä näy ollenkaan kartassa!
Niin ja sitte yks bugi jäi mainitsematta: tankkien tykit bugittaa sillai että kerran ammut ja sitte se lataa panoksen sisään, mutta et voi ampua sitä vaikka mitä yrittäisit. Mukavaa yllättää vihun tankki, ampua yks kuti että vihu huomaa minut ja vihu saa rauhassa ampua 4 kertaa etuarmoriin kun ei oma tykki toimi.
groowagon sanoo:
en kykene pelaa ku kaatuu max. noin 15min pelaamisen jälkee :(
mikähän nyt oikeesti on? rupee jo ottaa päähän! Papat-servulle meen ja hetken kerkeen pelaa, kunnes koko peli kaatuu. eli ei potki punkbuster tms. pois servulta, vaan koko peli vaan sulkeutuu. ei tuu edes mitään virhe ilmotusta.
en kykene pelaa ku kaatuu max. noin 15min pelaamisen jälkee :(
mikähän nyt oikeesti on? rupee jo ottaa päähän! Papat-servulle meen ja hetken kerkeen pelaa, kunnes koko peli kaatuu. eli ei potki punkbuster tms. pois servulta, vaan koko peli vaan sulkeutuu. ei tuu edes mitään virhe ilmotusta.
Itellä kävi samaa, mutta lähinnä mapin vaihossa. En oikee muuta tippiä osaa sanoa, ku että sulje kaikki turhat softat mitä taustalla on. Itellä tuntu helpottavan ku suljin Steamin.
Ite pelistä: En lähe erityisesti kommentoimaan, mutta pelasin 21-4:30. Nyt heräsin ja taas mennää, päätelkää ite loput
e: petterikarin nickillä mennää
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.