Black Opsin seuraava päivitys PC:llä on hyvää vauhtia muotoutumassa. Jo aikaisemmin varmistunut connect-toiminto on saanut seuraa erilaisten nikotteluongelmien korjauksista ja useista karttojen hienosäädöistä, joilla on pyritty estämään pelaajan pääsy varsinaisen pelialueen ulkopuolelle. Pelin satunnaisen jäätymisen sekä nykimisen tietyillä kokoonpanoilla ja kaksiydinprosessorien omistajilla pitäisi olla historiaa tämän päivityksen jälkeen.
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
Lähde
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
- Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
- /connect
- /reconnect
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Increased reserved slots to 9.
- Changed reserved slot kicked message to be more informative.
- Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared - in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
- Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
- Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
- Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
- Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
- Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
- Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin's head when that mannequin was randomly spawned in that location
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the "care package glitch")
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
03.12.2010 09:20
#1
03.12.2010 10:13
#2
03.12.2010 15:15
#3
Team: [KG]
03.12.2010 15:42
#4
03.12.2010 16:26
#5
Team: JAN
04.12.2010 15:27
#6
On kyllä hienoa jos päästään Pätkimisestä/nykimisestä eroon niin Peli alkaa tuntumaan mahtavalta!
Mulla on tälleen aika jännästi että peli ei pätki että toimii ihan sulavasti mutta valikko jäätyy aina välillä joksikin 5sec :D
04.12.2010 22:25
#7
On kyllä hienoa jos päästään Pätkimisestä/nykimisestä eroon niin Peli alkaa tuntumaan mahtavalta!
Mulla on tälleen aika jännästi että peli ei pätki että toimii ihan sulavasti mutta valikko jäätyy aina välillä joksikin 5sec :D
:) itsellä toimii kyllä valikko mutta on vain 2 serverii suosikeissa jokka toimivat sujuvasti mutta huono puoli on se että kyseiset serverit on aina Full :D onneksi päivitykset taitavat pelastaa asian :)
04.12.2010 22:41
#8
05.12.2010 00:01
#9
Joo ei tätä pysty pelaamaan kunnolla. Pari rundia sd:tä sillon tällön käy vääntämässä niin into lopahtaa. FPS siinä max 60 ehkä 80 peräti joskus.. pohjanoteeraus sitten 8 fps ja sillo nyki ja muute pahasti. :DDDDDD Jos sais cod4 tavoin 90-250 fps ni vois alkaa kunnolla pelaamaan. Ei lagaa tai mitään kyllä.. :S
Team: [VMC]
05.12.2010 00:33
#10
05.12.2010 03:49
#11
Kuulehan, nämä nykimiset ei ole koneista kiinni paskan hipun vertaa. Koska Treyarchin tehdessä peliä he yrittivät liikaa suunnata koviin grafiikoihin, mutta palasivat todellisuuteen. Eli pelin grafiikat ovat samat kuin MW2:ssa eli sama kuin MS Paintilla olisi piirretty, mutta Treyarch sovelsi pelin moni ydin prosessoreille, ja huomioimatta jäi dual coret. Joten me onnelliset dual coren omistajat!
05.12.2010 10:36
#12
05.12.2010 11:25
#13
Joo ei tätä pysty pelaamaan kunnolla. Pari rundia sd:tä sillon tällön käy vääntämässä niin into lopahtaa. FPS siinä max 60 ehkä 80 peräti joskus.. pohjanoteeraus sitten 8 fps ja sillo nyki ja muute pahasti. :DDDDDD Jos sais cod4 tavoin 90-250 fps ni vois alkaa kunnolla pelaamaan. Ei lagaa tai mitään kyllä.. :S
Ei oo raudasta kiinni ei.
Team: dkm
05.12.2010 11:29
#14
05.12.2010 11:45
#15
05.12.2010 12:55
#16
05.12.2010 13:11
#17
Eikös se silloin ole raudasta kiinni jos Quad prossuil toimii ja dualeilla ei? :D
QUAD on, mutta 50-60fps ei paljon mieltä lämmitä. Hyvälle päälle jos sattuu niin 80 fps. Tämä ei siis lagaa tai mitään, mutta ihan selvästi pelattavuus ei ole kyllä muiden pelien tasoa.
Team: =BFP=
05.12.2010 13:24
#18
i7 4,0 ghz
GTX 580
8 GB RAM
Eli luulisi että ei ole koneista kiinni..
05.12.2010 13:43
#19
Ja mitkäs pelit pystyy sitten oikeasti 3 ydintä hyödyntämään ?
*edit typo
Team: dkm
05.12.2010 13:50
#20
Itsellä x4 965 ja ati 4890 ja hyvin potkii +100fps.llä 1920*1080 resolla
<<123>>