Näillä näkymin Battlefield 2:n 1.50-päivityksen toinen betaversio julkaistaan maanantaina. Epävarmuustekijä on sama kuin edellisen betankin kohdalla eli viime hetken ongelmat installerin tai tarkistussummien kanssa saattavat myöhästyttää julkaisua parilla päivällä.
Täydellistä muutoslistaa päivitykselle ei ole vielä saatavilla, mutta seuraavassa on listattuna osa muutoksista verrattuna ykkösbetaan. Myöskin Operation Blue Pearl on päivitetty aiemmin uutisoidun mukaiseksi.
Täydellistä muutoslistaa päivitykselle ei ole vielä saatavilla, mutta seuraavassa on listattuna osa muutoksista verrattuna ykkösbetaan. Myöskin Operation Blue Pearl on päivitetty aiemmin uutisoidun mukaiseksi.
- Consensus to revert to 0.3 second delay between jump and prone
- Falcon controller prevents joystick controls being assigned to work especially on jets and helicopters. Falcon always acts as primary controller for pitch and roll. Resets to Falcon at the start of every round.
- The jets on Highway Tampa were replaced with attack choppers in 1.50 - Highway Tampa is now as it was in 1.41The graphics for Highway Tampa are the same as Mashtuur City on create a local match in the menu and load screen.
- Audio settings do not always save after clicking APPLY
Registry Version remains at 1.4 after Update 1.5 is installed - BF2OpenAL.dll was version 1.1.1.0 - Updated to version 2.1.8.1
- ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley was inconsistent with other gas station buildings
- MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag
- Challenger2 HUD icon was incorrect showing M1A2 HUD icon instead
- Road to Jalalabad has PLA FAV spawn in place of a MEC FAV
- Dragon Valley Chinese artillery used default respawn time instead of 360 seconds as other artillery uses
- Bizon (PP-19) had no delay time after weapon switch - (this now has a delay of 0.666)
- F35B had a lock delay of 1.5 compared to 1 second lock delay of other aircraft
- Incorrect camo Humvee was being spawned in Taraba Quarry
- UH-60 (Black Hawk) guns had 0.25 splash damage setting, down from 3 making it difficult to hit infantry. - (this is now set to 1.5 to improve the UH-60's usefulness while not allowing it to dominate)
- It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: =BFP=
08.05.2009 16:36
#1
08.05.2009 18:48
#2
Siis täysin puhdas asennus, ei mitään vanhoja profiilikansioita tms.
Team: =BFP=
08.05.2009 19:11
#3
Itse asensin pelin uudestaan, 1.41 pätsin ja vähän ajan päästä 1.5 betan jota kokeilin.. ei mitään ongelmia ollu joinia servuille ja toimi ku junan vessa.
Siis täysin puhdas asennus, ei mitään vanhoja profiilikansioita tms.
Sama tuli itsekin tehtyä, koska ennen uudelleenasennusta peli ei lähtenyt käyntiin. Asennuksen jälkeen tein samoin, eli ensin 1.41, sitten 1.50. Mutta ei toiminut ei.
08.05.2009 19:44
#4
08.05.2009 20:07
#5
08.05.2009 20:23
#6
08.05.2009 20:39
#7
08.05.2009 21:28
#8
Hohoo, nehän on jopa kuunnellu fanejaan tällä kertaa.
Olen BF-pelaaja, en fani. ISO ERO.
08.05.2009 21:50
#9
Team: =Ww=
08.05.2009 22:31
#10
Team: Paranoia
08.05.2009 23:52
#11
Oiskohan hitboxit vähitellen korjattu?!?!?!
Tuskin.
09.05.2009 09:57
#12
09.05.2009 10:24
#13
•It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)"Tarkottaako toi, että engineer voi jotenki purkaa claymoren?"
Siis ainahan engineer on voinut purkaa claymoren jakoavaimellaan, tietenkin se täytyy purkaa takaapäin. Nyt tuossa Beta 2:ssa pelaajat voivat ryömiä claymoren ohi myös sen etupuolelta, ilman että se räjähtää.
09.05.2009 10:26
#14
It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)
Itsekki ihmettelen tota, onko niitä voinut purkaa? :D
Edit: hidas
09.05.2009 11:06
#15
It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)
Itsekki ihmettelen tota, onko niitä voinut purkaa? :D
Edit: hidas
Jakoavaimella vähän vääntää niin katoaa miinat ja cleikut.
10.05.2009 16:37
#16
Team: Cucko
10.05.2009 16:40
#17
It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - (players can now go prone to pass the claymore)
Itsekki ihmettelen tota, onko niitä voinut purkaa? :D
Edit: hidas
Jakoavaimella vähän vääntää niin katoaa miinat ja cleikut.
Saisivat laittaa ne samalla tuhoutuviksi, kuten vanhoissa pätseissä :)
Team: {Kßß}
10.05.2009 16:57
#18
öö, jos sopii kysyä niin mikähän mahtaa olla uutisen lähde? :o
Fixit on ainakin täällä.
10.05.2009 17:47
#19
öö, jos sopii kysyä niin mikähän mahtaa olla uutisen lähde? :o
Kysytty ihan suoraan DICE:n päivitystä väsäävältä henkilöltä.
11.05.2009 15:19
#20
<<12>>