CVG:n Jamil Dawsarin haastattelun toinen osa keskittyy tivaamaan häneltä tietoa mm. Battlefield 2142:n uusista taistelukävelijöistä, lonewolfien asemasta ja kitketyistä ominaisuuksista.
Jos jälleen haluaa poimia joitain mahdollisesti uusia tiedonjyviä, on taistelukävelijöille suotu mahdollisuus kyyristyä, jotta se voi suojella heikkoja kohtiaan. Myöskin kesken taistelun voi saada avattua aseita ja tavaroita, vaikkei edistyisikään arvoasteikossa. Tämä onnistuu toimimalla joukkueen eduksi, ja siten saada väliaikaisesti käyttöönsä uusia asioita. Aikaisemmin mainitut kolme kohtaa ja kuusi muuta kysymystä vastauksineen löydät täältä.
Community is obviously a huge thing for Battlefield. How active and vocal are the community and how do they feed into the design of the game?
Jamil Dawsari: 2142 will be one of the most tested and active - as far as getting community feedback - of any Battlefield product. For example, we have a closed beta program going on right now. We will have an open beta later in the summer, we have over 60 testers on the product and we have everything that we've learned from Battlefield 2, so things like dolphin-diving and bunny-hopping will not be an issue in 2142 because we've already fixed it.
Jos jälleen haluaa poimia joitain mahdollisesti uusia tiedonjyviä, on taistelukävelijöille suotu mahdollisuus kyyristyä, jotta se voi suojella heikkoja kohtiaan. Myöskin kesken taistelun voi saada avattua aseita ja tavaroita, vaikkei edistyisikään arvoasteikossa. Tämä onnistuu toimimalla joukkueen eduksi, ja siten saada väliaikaisesti käyttöönsä uusia asioita. Aikaisemmin mainitut kolme kohtaa ja kuusi muuta kysymystä vastauksineen löydät täältä.
Community is obviously a huge thing for Battlefield. How active and vocal are the community and how do they feed into the design of the game?
Jamil Dawsari: 2142 will be one of the most tested and active - as far as getting community feedback - of any Battlefield product. For example, we have a closed beta program going on right now. We will have an open beta later in the summer, we have over 60 testers on the product and we have everything that we've learned from Battlefield 2, so things like dolphin-diving and bunny-hopping will not be an issue in 2142 because we've already fixed it.
MAINOS
MAINOS
1
23.07.2006 00:52
#1
23.07.2006 10:27
#2
Aika kiva on myös et mechit voi kyyristyy.
23.07.2006 10:48
#3
23.07.2006 12:01
#4
23.07.2006 13:58
#5
23.07.2006 14:57
#6
Hyvä, että näitä lukuisia unlockeja pääsee testaamaan ennen hankkimista..
EDIT: Huono puoli on se, että menee bf2:sta tutut unlock-etsintä hetket pois. Joskus juuri pelin ostettuani etsin innoissani kuolleiden kittejä unlockien toivossa.
24.07.2006 22:02
#7
Team: Hunis.
26.07.2006 18:22
#8
No nyt klaanimatseissakin voi käyttää unlockkeja?
varmaan tulee serveripuolen valinnaks.
08.08.2006 14:35
#9
Team: [Public]
08.08.2006 15:12
#10
laitetaanko se open beta ladattavaksi tännekkin
Tottakai se ilmestyy sivustolle ladattavaksi, kunhan se vain julkaistaan ensin. Seuraa uutisia niin pysyt kärryillä.
1