Aamuinen kuva varsijousilla varustetuista sotilaista oli vain kevyttä kiusoittelua - tässä tulee sitä varsinaista tietoa. Aftermathin ensimmäisen trailerin myötä pöytään lätkäistiin lisäosan perustiedot.
Maanjäristyksen jälkeisen Iranin turmeltuneet kadut toimivat peliympäristönä taistelulle selviytymisestä, pelaajien käyttäessä aseina ja välineinä kaikkea jäljellä olevaa. Siviilikulkuneuvoja on paikattu panssareilla ja aseita korvattu varsijousilla. Uutta on myös Scavenger-pelimuoto, jossa pelaajat aloittavat pistoolilla, kranaatilla ja puukolla, tehtävänään löytää ympäristöstä parempia varusteita avittaakseen todennäköisyyksiään kaksintaisteluissa. Aseen löytyessäkään ei ole syytä juhlaan, sillä vähäiset ammukset on pian käytetty.
Battlefield 3: Aftermath julkaistaan 27. marraskuuta PS3:n Premium-käyttäjille ja viikkoa myöhemmin 4. joulukuuta muille Premium-jäsenille. Siitä viikkoa myöhemmin 11. joulukuuta kaikille PS3:lla ja 18. joulukuuta lopuille pelaajille PC:llä ja X360:lla.
Uusia karttoja on jälleen tiedossa neljä. Epicenter ja Markaz Market ovat niistä kaksi, muiden nimet selviävät myöhemmin. Kartat sijoittuvat kaupunkeihin, ovat kooltaan samaa luokkaa Back to Karkand -lisärin kanssa ja sisältävät myös kulkuneuvoja. Conquest- ja Rush-pelimuodot ovat tuettuina jokaisessa kartassa. Kesken pelin tapahtuu satunnaisia jälkijäristyksiä, joiden seurauksena rakennuksista irtoaa palasia.
Lisäosan teeman mukaisesti pelaajien ulkoasua on hienosäädetty. Repaleiset vaatteet ja veriset naarmut ehostavat tunnelmaa aidosta selviytymistaistelusta.
Varsijousi ei korvaa pääasetta, vaan on lisäosan erikoisuus ylimääräisenä aseena. Varsijousesta on kahta eri versiota eri tähtäimillä (red dot, 8x scope) ja neljänlaisia ammuksia: tavallinen, räjähde, pitkän matkan ja tutka. Viimeiseksi mainittu seinään ammuttuna paljastaa lähellä olevat viholliset. Varsijousi on avaamisen jälkeen käytettävissä kaikissa muissakin kartoissa!
Maanjäristyksen jälkeisen Iranin turmeltuneet kadut toimivat peliympäristönä taistelulle selviytymisestä, pelaajien käyttäessä aseina ja välineinä kaikkea jäljellä olevaa. Siviilikulkuneuvoja on paikattu panssareilla ja aseita korvattu varsijousilla. Uutta on myös Scavenger-pelimuoto, jossa pelaajat aloittavat pistoolilla, kranaatilla ja puukolla, tehtävänään löytää ympäristöstä parempia varusteita avittaakseen todennäköisyyksiään kaksintaisteluissa. Aseen löytyessäkään ei ole syytä juhlaan, sillä vähäiset ammukset on pian käytetty.
Battlefield 3: Aftermath julkaistaan 27. marraskuuta PS3:n Premium-käyttäjille ja viikkoa myöhemmin 4. joulukuuta muille Premium-jäsenille. Siitä viikkoa myöhemmin 11. joulukuuta kaikille PS3:lla ja 18. joulukuuta lopuille pelaajille PC:llä ja X360:lla.
Uusia karttoja on jälleen tiedossa neljä. Epicenter ja Markaz Market ovat niistä kaksi, muiden nimet selviävät myöhemmin. Kartat sijoittuvat kaupunkeihin, ovat kooltaan samaa luokkaa Back to Karkand -lisärin kanssa ja sisältävät myös kulkuneuvoja. Conquest- ja Rush-pelimuodot ovat tuettuina jokaisessa kartassa. Kesken pelin tapahtuu satunnaisia jälkijäristyksiä, joiden seurauksena rakennuksista irtoaa palasia.
Lisäosan teeman mukaisesti pelaajien ulkoasua on hienosäädetty. Repaleiset vaatteet ja veriset naarmut ehostavat tunnelmaa aidosta selviytymistaistelusta.
Varsijousi ei korvaa pääasetta, vaan on lisäosan erikoisuus ylimääräisenä aseena. Varsijousesta on kahta eri versiota eri tähtäimillä (red dot, 8x scope) ja neljänlaisia ammuksia: tavallinen, räjähde, pitkän matkan ja tutka. Viimeiseksi mainittu seinään ammuttuna paljastaa lähellä olevat viholliset. Varsijousi on avaamisen jälkeen käytettävissä kaikissa muissakin kartoissa!
MAINOS
MAINOS
1
18.10.2012 13:54
#1
18.10.2012 15:00
#2
Vetää aika hiljaiseksi. Noi valaistusefektit taas..... Battlefield, lepää rauhassa.
Aamen
18.10.2012 15:33
#3
Team: -dfn-
18.10.2012 15:50
#4
Vetää aika hiljaiseksi. Noi valaistusefektit taas..... Battlefield, lepää rauhassa.
Ethän sinä sitä nytkään pelaa :D
Käyt vain tavan vuoksi postaamassa jokaiseen bf3 uutiseen jotain negatiivista ja codiin päinvastoin.
Se on totta kyllä. Rasittavampia on noi parin lauseen kommentit. Ja samat kommentit saa lukea jokaisesta peliin liittyvästä threadista.
Tämä quote siis sinun kommentti codiketjuihin postatuista vastaavista lausahduksista.
Team: [AnVl]
18.10.2012 16:00
#5
18.10.2012 16:27
#6
18.10.2012 16:59
#7
18.10.2012 17:27
#8
Varsin ok lisäriltä vaikuttaisi. Jonkinasteista jettikivaa toivoin, mutta ei taida tämän lisärin osalta toteutua. Uusi pelimoodi kuulostaa hyvältä. Kunhan se suunnitellaan loppuun asti ettei tule mitään väkisellä väännetyn oloista, kuten tank superiorityssä kävi.
Vetää aika hiljaiseksi. Noi valaistusefektit taas..... Battlefield, lepää rauhassa.
Ethän sinä sitä nytkään pelaa :D
Käyt vain tavan vuoksi postaamassa jokaiseen bf3 uutiseen jotain negatiivista ja codiin päinvastoin.
Se on totta kyllä. Rasittavampia on noi parin lauseen kommentit. Ja samat kommentit saa lukea jokaisesta peliin liittyvästä threadista.
Tämä quote siis sinun kommentti codiketjuihin postatuista vastaavista lausahduksista.
+10
18.10.2012 18:51
#9
18.10.2012 19:22
#10
Team: «AI»
18.10.2012 19:32
#11
Hyvältähän se traileri näyttää kun on Snoken productionin tekemä, Battlefield porukat unohtivat vain mainita sen trailerissa.
No ilmankos, ihmettelinkin jo että mites tässä oli (paljon) jotain muutakin kuin sekunnin mittaisia kusisia "gameplay" pätkiä ja sitä tärykalvot puhkovaa TÄ-TÄ-TÄÄ-TÄ-TÄÄ-TÄÄ.
18.10.2012 22:27
#12
:(
ja toi maanjäristys juttu :) ootta mielenkiinnol mit se tarkottaa :)
19.10.2012 12:24
#13
Hyvältähän se traileri näyttää kun on Snoken productionin tekemä, Battlefield porukat unohtivat vain mainita sen trailerissa.
No ilmankos, ihmettelinkin jo että mites tässä oli (paljon) jotain muutakin kuin sekunnin mittaisia kusisia "gameplay" pätkiä ja sitä tärykalvot puhkovaa TÄ-TÄ-TÄÄ-TÄ-TÄÄ-TÄÄ.
Eikös kaikki Battlefieldien trailerit oo kyseisen tyypin tekemiä.
1