grafiikkaongelma moninpelissä
Kokoversiossa sama ongelma kuin demossakin... Eli siis moninpelissä (ei yksinpelissä) peli nykii. Fps pysyy koko ajan korkealla, mutta peli nykii silti. Käyttöjärjestelmänä on windows 2000 (service pack 4), mutta en uskoisi sen tällaista ongelmaa kuitenkaan aiheuttavan. Missä vika? Nämä olen jo selvittänyt:
- ei konetehosta kiinni (p4 3,6c, 768mt ram, radeon 9800 pro)
- ei radeonin ajureista kiinni (olen kokeillut omegoja ja catalystejä)
- ongelmaa ei aiheuta virustorjunta eikä palomuuri
- serveristä riippumaton
- ei johdu internet-yhteyden nopeudesta (1mbit)
- ei vaikuta onko punk buster päällä vai ei
- grafiikka-asetukset eivät vaikuta
- ei konetehosta kiinni (p4 3,6c, 768mt ram, radeon 9800 pro)
- ei radeonin ajureista kiinni (olen kokeillut omegoja ja catalystejä)
- ongelmaa ei aiheuta virustorjunta eikä palomuuri
- serveristä riippumaton
- ei johdu internet-yhteyden nopeudesta (1mbit)
- ei vaikuta onko punk buster päällä vai ei
- grafiikka-asetukset eivät vaikuta
MAINOS
MAINOS
1
05.07.2005 21:37
#1
My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
ja sieltä poistat kansion
05.07.2005 21:54
#2
Kokeile optimoida uudelleen shaderit:
My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
ja sieltä poistat kansion
Kiitos neuvosta, mutta ei toiminut. Niin ja vielä selvennyksenä, että peli tavallaan siis "nykäisee" sanottaisiinko keskimäärin kolmen sekunnin välein.
05.07.2005 21:58
#3
05.07.2005 22:11
#4
05.07.2005 22:36
#5
Mun 1942-vuoden beeäffä alkoi jossain vaiheessa kummallisesti nykimään äänikortin ajureiden vuoksi. Josko se olis tälläkin kertaa ongelmana?
Täytyypi kokeilla huomenna.
Olen.
Team: [LB]
06.07.2005 00:09
#6
06.07.2005 01:31
#7
06.07.2005 13:06
#8
En sitten osaa sanoa, onko mediumin ja high asetuksen välillä eroa. Täytyis testata. Joka tapauksessa ei kannata ainakaan lowilla pitää.
06.07.2005 17:25
#9
Team: [LB]
06.07.2005 18:08
#10
Voisi tähän samaan ketjuun laittaa kysymyksen, että mitenkä tuota piirtoetäisyyttä saisi nostettua? Tällä hetkellä on aika ikävä ammuskella vihollisia, kun ne roitit katoavat näkyvistä joka toinen sekunti tarpeeksi pitkällä välimatkalla. Ei auta katsooko suoraan päin vai vinoon, sekunnin välein katoavat. Tiputtaako engine ne kaukaisimmat objektit pois jonkin tietyn FPS-rajan, objektimäärän tai muun sellaisen takia?
Ikävä kyllä lydecker ja mä olin rinnatusten kun havaittiin tämä ongelma, kudit eivät ainakaan ole summamutikassa ammuttuja, koska oltiin vuoren kulman takana. Aina kun pisti tankin esille niin kutia tuli mutta mitään ei näkyny. Jotain vilkahti ruudussa silloin tällöin.
Fixissä on ainakin jotain LOD bugeja säädelty.
1