Battlefield 1942:n viimeisiä yhä aktiivisia modeja oleva BattleGroup 42 julkaisi ennakkokatsauksen osaan modin 1.4-version sisällöstä. Se on betatestivaiheessa ja mikäli suurempia bugeja ei tule testauksen aikana vastaan, on julkaisuhetki edessä parin viikon sisällä.
Tämänkertaisessa ennakossa keskitytään esittelemään uudet armeijat. Sellaiset löytyvät Saksalta, Ranskalta ja hieman harvinaisemmalta tuttavuudelta Australialta.
In today's news we show you our new armies, surely one of the most important new content in Battlegroup 42. We have three new armies, and for each of it there´s at least one new map which we want to present in this news. A part of our Battlegroup 42 team as well as some of our players on the MOB server live in the Netherlands and the flemish part of Belgium. So we had the idea of integrating the dutch army into the mod, including radio commands in dutch. Even though the desperate battle of the outgunned and outmanned dutch army only lasted for one week in May of 1940, it was no "walk in the park" for the german Wehrmacht. The dutch army put up some fierce resistance in some places, especially at the defensive Grebbelinie in the vicinity of Rhenen. The Grebbelinie was a defensive line running from north to south, south of the IJsselmeer. It was designed to prevent the german advance into the western part of the Netherlands. Part of the Grebbelinie was the Grebbeberg, a hill with a height of merely 52 meters. On the 10th of May 1940 units of the SS Standarte "Der Führer" reached the Grebbeberg. They thought they would have an "easy going", using 25.000 soldiers supported by tanks and artillery, but already encountered heavy resistance at the outposts.The outmanned and outgunned defenders, which where equipped with obsolete weapons, fought bravely for every inch of ground. It took the Germans one day and massive casualties to overrun the outposts, and two days until the dutch Grebbeberg defenders finally surrendered.
Tämänkertaisessa ennakossa keskitytään esittelemään uudet armeijat. Sellaiset löytyvät Saksalta, Ranskalta ja hieman harvinaisemmalta tuttavuudelta Australialta.
In today's news we show you our new armies, surely one of the most important new content in Battlegroup 42. We have three new armies, and for each of it there´s at least one new map which we want to present in this news. A part of our Battlegroup 42 team as well as some of our players on the MOB server live in the Netherlands and the flemish part of Belgium. So we had the idea of integrating the dutch army into the mod, including radio commands in dutch. Even though the desperate battle of the outgunned and outmanned dutch army only lasted for one week in May of 1940, it was no "walk in the park" for the german Wehrmacht. The dutch army put up some fierce resistance in some places, especially at the defensive Grebbelinie in the vicinity of Rhenen. The Grebbelinie was a defensive line running from north to south, south of the IJsselmeer. It was designed to prevent the german advance into the western part of the Netherlands. Part of the Grebbelinie was the Grebbeberg, a hill with a height of merely 52 meters. On the 10th of May 1940 units of the SS Standarte "Der Führer" reached the Grebbeberg. They thought they would have an "easy going", using 25.000 soldiers supported by tanks and artillery, but already encountered heavy resistance at the outposts.The outmanned and outgunned defenders, which where equipped with obsolete weapons, fought bravely for every inch of ground. It took the Germans one day and massive casualties to overrun the outposts, and two days until the dutch Grebbeberg defenders finally surrendered.
MAINOS
MAINOS
1
Team: [-God-]
01.02.2008 14:43
#1
01.02.2008 17:58
#2
Team: [YMFO]
02.02.2008 07:56
#3
02.02.2008 11:26
#4
Voisi muuten kokeilla, mutta mielestäni 42:ssa on huono pelimoottori.
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.
Team: [YMFO]
02.02.2008 14:02
#5
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.
mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..?
Team: Paranoia
02.02.2008 14:09
#6
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.
mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..?
Puuttuuko multa joku pätsi?
02.02.2008 15:09
#7
Ei perhana, aina se kälysen BF2:n purkkaviritelmän voittaa.
mutta BF2:ssa on hienot räggdoll-efektit ja muutenkin liike on sulavaa ja luonnollisemman näköistä..?
Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
Team: [YMFO]
02.02.2008 16:11
#8
Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi.
02.02.2008 17:00
#9
Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi.
Ei varmaan liikkuvalla lentotukialuksella tai kuljetuskoneessa kovin vaikea oikeastikaan olisi seistä?
Team: [YMFO]
02.02.2008 17:22
#10
Ei varmaan liikkuvalla lentotukialuksella tai kuljetuskoneessa kovin vaikea oikeastikaan olisi seistä?
En ymmärrä, miten kenelläkään voi alkaa seistä kuljetuskoneessa?
02.02.2008 17:35
#11
Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
Mielipide kysymyksii, tykkääkö jostain muutamasta geneerisestä animaatiosta mitä toistetaan randomilla kuolintavasta riippumatta vai sitte luonnottomasta räsynukke meiningistä.
Taitaa vähä aika kullata muistot, jos sinusta 42:s aina osu minne pitää :D
02.02.2008 17:41
#12
Ragdoll? Kuolinanimaatiot ovat hienompia kuin BF2:n ragdoll. Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
Mielipide kysymyksii, tykkääkö jostain muutamasta geneerisestä animaatiosta mitä toistetaan randomilla kuolintavasta riippumatta vai sitte luonnottomasta räsynukke meiningistä.
Taitaa vähä aika kullata muistot, jos sinusta 42:s aina osu minne pitää :D
Mitäs nyt selität. Kuolinanimaatiot kyllä ihan kuolintavasta riippuen valikoidaan, esim. edestä ampuu paikalleen seisovaa ukkoa mahaan, ukko pitelee mahaansa ja kaatuu, tai vaikka rintaan/päähän sinua kohti juoksevaa äijää niin tämä lentää ilmassa takapakkia jne.
Paljon hienommat kuin BF2:n epämääräinen räsynukke, jos sitä siksi voi edes kutsua. Ukko muuttuu höyhenenkevyeksi pahviksi joka epämääräisesti vääntyilee minne sattuu, ja menee objektien läpi ym.
Ja kyllä siinä 1942:ssa vaan osuu, jos osaa tähdätä :D Osumat rekisteröityy niinkuin pitääkin. BF2:ssa välillä ei rekisteröidy, vaikka ukko makaisi paikallaan ja ammut päähän, niin ei, pölähtää muttei rekkaa osumaa.
02.02.2008 18:19
#13
Ja iha yhtä näppärästi ne menee 42:s läpitte objekteista ne ruumiit jos sopivasti sattuu.
Osuu kakkosessaki, jos osaa tähdätä ;) BF2 hit detection test.
Tuli nyt itelläki heti ekaks mielee tää hieno bugi 42:st mis sun hitboxi jäi leijumaa hetkeks sun yläpuolelle ku menit maihi.. Esim. kaveri heittää maihi hiekkasäkkien taakse ja jos siihe perää ampuu siihe yläpuolel mis kaveri oli ni joha osu.
02.02.2008 18:47
#14
hmm
Tässäkin ukko paikallaan, silti ei rekisteröi osumaa
Ja itselle noin käynyt monesti, idlaaja paikoillaan, tähtää päähän ja ampuu niin eikun pölähtää vaan. BF1942:ssa se sentään oli vaan tähtäyksestä kiinni.
02.02.2008 19:29
#15
Team: [YMFO]
02.02.2008 22:02
#16
04.02.2008 16:47
#17
04.02.2008 17:51
#18
Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi.
Peliä on aivan turha verrata oikeaan elämään, se on käyty läpi jo useampaan kertaan... BF42 ei minua ikinä innostanu, erhm jäykät jousitukset.. (siis auto hajoaa vähän väliä pikku pompuista)
Vähän offtopickiks meni, mut hyvä että modeja viellä tulee.
Team: JR34
04.02.2008 18:41
#19
Leopardi sanoo: Ja 1942:ssa sentään osuu minne pitää. Ja muutenkin kömpelö moottori, ei voi edes liikkuvan ajoneuvon päällä olla.
On se varmasti oikeastikin vaikea seistä jeepin nokkapellillä tai stuukan siivellä ja ampua samalla silmään? Pappani oli sotaveteraani ja hän ei ainakaan myöntänyt moisia temppuja kokeilleensa. Itseasiassa hän kertoi juttuja, ettei ihan joka kuti osunut puolin ja toisin, vaikka kuinka sihtasi.
Peliä on aivan turha verrata oikeaan elämään, se on käyty läpi jo useampaan kertaan... BF42 ei minua ikinä innostanu, erhm jäykät jousitukset.. (siis auto hajoaa vähän väliä pikku pompuista)
Vähän offtopickiks meni, mut hyvä että modeja viellä tulee.
12.02.2008 18:31
#20
Julkaisu on todennäköisesti piakkoin kokoa on mukavat 2 gigaa tiedossa.Kuvia en voi laitella kun ei ole oikeuksia julkaista niitä.Sen voin sanoa että uusi kansallisuus oli testissä ja äänet olivat hauskat.Paljon mukavaa siis ja ihan ilmaiseksi
1