Bad Company 2 beta
Onko tietoo jääkö nämä rank mitkä on saanut betassa vai nollaantuuko ne heti kun peli ilmestyy?
Ja onko joku jo saanut m95 jos on niin kerro tappaako se yhellä osumalla jos ampuu vatsaan?
EDIT:
Kerron hyvät ja huonot puolet:
Hyvä:
+ Kaikki hajoo
+ Paljon aseita
+ Commader UAV
+ Aseen damage sopiva
+ Äänimaailma
Huono:
- Random liittyminen serveriin
- Liijan vähän ajoneuvoja
Betan peruustella pelin arvosana multa on 8/10
P.S Lisätkää tänne teidän arvosanat pelistä ja huonot/hyvät puolet.
Ja onko joku jo saanut m95 jos on niin kerro tappaako se yhellä osumalla jos ampuu vatsaan?
EDIT:
Kerron hyvät ja huonot puolet:
Hyvä:
+ Kaikki hajoo
+ Paljon aseita
+ Commader UAV
+ Aseen damage sopiva
+ Äänimaailma
Huono:
- Random liittyminen serveriin
- Liijan vähän ajoneuvoja
Betan peruustella pelin arvosana multa on 8/10
P.S Lisätkää tänne teidän arvosanat pelistä ja huonot/hyvät puolet.
Aihetta on muokattu: 23.11.2009 07:11
MAINOS
MAINOS
Yleensä on ollut niin, että jos on useampi beta (suljettu ja avoin) rankkeja ei nollata välissä ellei peliin tehdä rakenteellisia muutoksia. Ennen kokoversiota rankit nollataan, jotta kaikki olisivat samalla viivalla. Tulevassa demossa kerätty rankki ei tule talllentumaan mihinkään.
PaSilba sanoo:
Eiks noi statsit meinaa millään pysyä? :D 5h 30min pelattuna ja 15lvl. no nyt tänään käynnistin 9 tuntia edellisestä peli kerrasta niin tulee miinus pojoja :( Eikä enää aseita tunnu olevan kellään :D
Eiks noi statsit meinaa millään pysyä? :D 5h 30min pelattuna ja 15lvl. no nyt tänään käynnistin 9 tuntia edellisestä peli kerrasta niin tulee miinus pojoja :( Eikä enää aseita tunnu olevan kellään :D
Joo melko häiritsevää tällainen romplaus kun on unlockkaamisen makuun päässyt ja sitten taas katoaa aseet. Tällä hetkellä rank 20. Koukuttava peli puhtaan loistavuutensa takia :)
Kunhan muistatte mihin liityitte. Jokainen joka pääsi pelaamaan halusi päästä auttamaan DICEä, eikä nauttimaan sen enempää pelikokemuksista yhteenvetona.
Joten se siitä kyrsimisestä...
Joten se siitä kyrsimisestä...
Kai sitä voi samalla nauttia? Ei toi kyl pakko pullaa ole ;p Ja tuskin se dice tulee koivuniemen herran kans ovelle, et "nyt tulee raippaa ku et ilmoittanu siitä, kun peli kerran disconnectas!". (mitä ei ole edes tapahtunut) ;)
Isoja bugeja ei ole kyl tullut vastaan. Toi stats asiakin, kun varmaan tarkoituksella jökkii ainakin alkuun. Squadid on kyl liian pieniä, ja tyhmää kun ei niihin pysty mitenkään vaikuttaan.
Syö vaan nyt mielenkiintoa kun ei ole mitään merkitystä pelata, kun ei tuu aseita ym enään. Vain -1500 pointsii joka kerta jotka pomppaa erässä nollaan...
Ja noita keytä on jaettu ilmeisesti ihan älytön määrä. Joku 50000 ainakin. Kun aloitin niin muistaakseni olin jossain 49000 paikkeilla. Betaan liityin vielä jo perjantaina, joten varmaan jo lisää tullut.
Isoja bugeja ei ole kyl tullut vastaan. Toi stats asiakin, kun varmaan tarkoituksella jökkii ainakin alkuun. Squadid on kyl liian pieniä, ja tyhmää kun ei niihin pysty mitenkään vaikuttaan.
Syö vaan nyt mielenkiintoa kun ei ole mitään merkitystä pelata, kun ei tuu aseita ym enään. Vain -1500 pointsii joka kerta jotka pomppaa erässä nollaan...
Ja noita keytä on jaettu ilmeisesti ihan älytön määrä. Joku 50000 ainakin. Kun aloitin niin muistaakseni olin jossain 49000 paikkeilla. Betaan liityin vielä jo perjantaina, joten varmaan jo lisää tullut.
PaSilba sanoo:
Kai sitä voi samalla nauttia? Ei toi kyl pakko pullaa ole ;p Ja tuskin se dice tulee koivuniemen herran kans ovelle, et "nyt tulee raippaa ku et ilmoittanu siitä, kun peli kerran disconnectas!". (mitä ei ole edes tapahtunut) ;)
Isoja bugeja ei ole kyl tullut vastaan. Toi stats asiakin, kun varmaan tarkoituksella jökkii ainakin alkuun. Squadid on kyl liian pieniä, ja tyhmää kun ei niihin pysty mitenkään vaikuttaan.
Syö vaan nyt mielenkiintoa kun ei ole mitään merkitystä pelata, kun ei tuu aseita ym enään. Vain -1500 pointsii joka kerta jotka pomppaa erässä nollaan...
Ja noita keytä on jaettu ilmeisesti ihan älytön määrä. Joku 50000 ainakin. Kun aloitin niin muistaakseni olin jossain 49000 paikkeilla. Betaan liityin vielä jo perjantaina, joten varmaan jo lisää tullut.
Kai sitä voi samalla nauttia? Ei toi kyl pakko pullaa ole ;p Ja tuskin se dice tulee koivuniemen herran kans ovelle, et "nyt tulee raippaa ku et ilmoittanu siitä, kun peli kerran disconnectas!". (mitä ei ole edes tapahtunut) ;)
Isoja bugeja ei ole kyl tullut vastaan. Toi stats asiakin, kun varmaan tarkoituksella jökkii ainakin alkuun. Squadid on kyl liian pieniä, ja tyhmää kun ei niihin pysty mitenkään vaikuttaan.
Syö vaan nyt mielenkiintoa kun ei ole mitään merkitystä pelata, kun ei tuu aseita ym enään. Vain -1500 pointsii joka kerta jotka pomppaa erässä nollaan...
Ja noita keytä on jaettu ilmeisesti ihan älytön määrä. Joku 50000 ainakin. Kun aloitin niin muistaakseni olin jossain 49000 paikkeilla. Betaan liityin vielä jo perjantaina, joten varmaan jo lisää tullut.
En ole varma meinaako EA nollata kaikki vai ei itse uskon että ei meinaa ja toivon paljon että olen oikeassa :)
Totta M95 pitäisi läpäistä hummerin jos näin ei tapahdu niin on kyllä omituista.
Muuten onko mahdolista ampua hummerissa olevat tyypit sniperi:lla?
DICE ilmotti korjaavansa ongelman noitten rankkien pysyvyydestä.
[17:20:39] <YoNzZu> OfficialBFBC2 #PS3 #BFBC2 Beta stats & ranking should be
[17:20:39] <YoNzZu> back. More on #BFBC2PC Beta will come later, but we can say it's not canceled.
[17:20:59] <fyctice> :)
[17:21:31] <YoNzZu> Demize99 Working on vehicle control layouts based on Beta
[17:21:31] <YoNzZu> feedback. Going for the racing game layout as default: right drive, left brake.
[17:20:39] <YoNzZu> back. More on #BFBC2PC Beta will come later, but we can say it's not canceled.
[17:20:59] <fyctice> :)
[17:21:31] <YoNzZu> Demize99 Working on vehicle control layouts based on Beta
[17:21:31] <YoNzZu> feedback. Going for the racing game layout as default: right drive, left brake.
Miten paljon noita leveleitä/rankkeja on onko saman lailla kun bf2 eli 1 rank on aina eri arvo merkki
No tässä minun mielipiteitäni ja huomioita.
"Material from outerspace and How to animate"
Ympäristö posahtaa mukiin menevästi samaan tapaan kuin ykkösosassa eli ykköstä pelaanneille pitäisi olla melko selvää miten systeemi toimii. Kranaatit ja sun muut räjähteet posauttavat seinään auton mentävän aukon mikä tuntuu tyhmältä kun hehkutetaan tuota mikrotuhoutumista. Tokihan sitäkin löytyy mutta vain betonimuureista. Vielä hölmömmältä tuntuu se että poralla pystyy jyrsimään reiän kyseiseen seinämään melko nopeasti mutta tavallisen puu- tai betonirakennuksen seinään ei vastaavaa voi tehdä ilman räjähteitä ja mikä suorastaan kruunaa tuon mikrotuhoutumisen turhuuden on se että tankin ammus saa saman verran tuhoa aikaan kuin jalkaväen kranaatinheitin tai kranaatti.
Ja jos nyt ihmettelette tuota väliotsikkoa niin nyt puhun siitä mitä minä sillä tarkoitan. Pelin ihme materiaali on metalli joka päihittää jokaisen räjähdyksen joka kerta ilman ulkoisia vahinkoja saati sisäisiä ja kun metallin ja betonin sekoittaa kuutioksi saadaan maailman paras suoja nimittäin kyseinen sekoitus ja muoto näemmä saavat sen tuhoutumattomaksi. Kävin myös ihailemassa metallisia sähkötolppia ennen kuin yritin kaataa kyseisen tekeleen maantasalle. Ei ole vaikea arvatakkaan että kuinka kävi. Tolppa 1 tankki 0.
No entäpä tuo Tuhoutuminen V2.0 joka mahdollistaa talojen sorruttamisen, no kyllä sitäkin näkee mutta ei sekään saa tunteita herätettyä ellet ole katsomassa pytingin romahtamista sillä kaikki sisällä olevat saavat näemmä sydänkohtauksen jonka vuoksi pelaaja(t) jäävät rakennuksen sisälle puristuksiin sen sijaan että yrittäisivät (tai annettaisiin) juosta karkuun mahdolliselta kuolemalta. Rakennuksen tuhoaminen ei myöskään ole kauhean erikoista sillä pelaajan vain pitää tuhota vaadittava määrä rakennuksesta eli kaikki seinät ennen kuin rakennus romahtaa ja sekin on animoitu jo valmkiiksi joten et voi muovata rakennuksia omiin tarpeisiin esim. kaadat talon tien tukkeeksi. Tuhoutumisen jälkeen rakennukset jähmettyvät pysyvästi tuhoutumattomaksi ja raunioista saa loistavan suojan snipailuun.
Kunnia maininta portaille jotka kestävät kaiken mitä niiden päälle heitetään (jotkut rakennukset ovat poikkeuksia
"FY Aim Assist and their userbase"
Jos peliin laitetaan Aim Assist aka. Aim bot niin laittakaa se kaikille pakollisiksi tai ottakaa kokonaan pois (mielummin jälkinmäinen) sillä kun en itse voi päättää että saavatko muut käyttää kyseistä ominaisuutta saatika tiedä että käyttävatkö muut sitä jonka vuoksi sapettaa sillä en voi tehdä kunnon taitovertailua tappajastani, oliko se taito vai botti? Koska pidän AA:ta (bottia) pois päältä en tiedä kuinka paljon se auttaa perusmosuria ja insinööriä ampumisessa mutta olettaen että muut eivät ole ottaneet sitä pois päältä huomaa kuinka paljon se auttaa sillä ilman bottia snipaaminen rynkyllä tai konepistoolilla on äärimmäisen vaikeaa ja muut pelaajat osuvat yliluonnollisen tarkasti.
"This is my rifle and this is my gun, and that one, and that one over there too"
and featuring "That´s a whacky hole you got there"
Aseet tuntuvat olevan melko hyvin tasapainotettu luokkiinsa nähden, konekiväärillä ja snipulla saadaan vihollinen pidettyä paikallaan tai tiputettua tehokkaasti kun perusrynkky päräyttää "yleisavaimellaan" sivustaan reiän ja tyhjentää loput vastustajista.
Perusrynkky tuntuu olevan hieman huono nopean lippaan tyhjenemisen vuoksi kun taas KK saattaa muutua ajoittain aivan älyttömän epätarkaksi jopa kyykyssä. Konepistoolit taas pyörivät siellä ravintoketjun pohjalla haulikkojen kanssa, lähinnä tuomassa olematonta turvaa muita raskaammin aseistautuneita kohtaan. Pistoolien tilastot valehtelavt niin pahasti päin naamaa että kannattaa kokeilla mikä on hyvä pistooli tilastoihin luottamatta.
Sniput on toteutettu loistavasti pelissä mielestäni, ennakkoa pitää ottaa ja matkan pituus vaikuttaa myös panoksen lentorataan mikä tulee myös ottaa huomioon ampuessa.
"Death from above and behind 6-inch metal"
No BF ei ole BF ilman kulkuneuvoja joten tästäkin tekeleestä löytyy kyseisiä leluja. Betassa ei nähdä koptereita ollenkaan muutakuin UAV:n muodossa (pienoishelikopteri) jota kauko-ohjataan eli jos UAV tippuu ei pelaaja rangaista kuolemalla. Kyseinen kopteri on melko tärkeä betassa olevassa pelimuodossa sillä sillä saa puolustukset helposti moukaroitua pois tieltä.
Tankki taistelut ovat tuttua kaikille mutta jalkaväen pitää nyt kunnolla iskeä sivusta tai takaa jos mielii tuhota kyseisen tuhokoneen. Tykin latausaika on kyllä melkosen pitkä mielestäni esim. BF2 verrattuna. Tankkissa tuntuu olevan kyllä melko huono moottori sillä jos pysähdyt pienelle nyppylälle niin liikkeelle lähtö saattaa olla yllättävän vaikeaa, et myös voi jyrätä alle puolmetrisiä betoni esteitä.
"Stuff"
-Äänimaailma on hyvä
-Lisävarusteet on ihan ok juttuja
-Huono ohjaus TOWissa
-Puukkotus erilaista kuin aikaisemmin
-Haulikot kaikilla luokilla, jopa snipuilla
-Useita aseita avattavana ainakin +5 jokaiselle luokalle
Kerron lisää jos jotakin tulee mieleen.
PS:Hyvä että kopioin viestin, ei olisi muuten lähettänyt.
"Material from outerspace and How to animate"
Ympäristö posahtaa mukiin menevästi samaan tapaan kuin ykkösosassa eli ykköstä pelaanneille pitäisi olla melko selvää miten systeemi toimii. Kranaatit ja sun muut räjähteet posauttavat seinään auton mentävän aukon mikä tuntuu tyhmältä kun hehkutetaan tuota mikrotuhoutumista. Tokihan sitäkin löytyy mutta vain betonimuureista. Vielä hölmömmältä tuntuu se että poralla pystyy jyrsimään reiän kyseiseen seinämään melko nopeasti mutta tavallisen puu- tai betonirakennuksen seinään ei vastaavaa voi tehdä ilman räjähteitä ja mikä suorastaan kruunaa tuon mikrotuhoutumisen turhuuden on se että tankin ammus saa saman verran tuhoa aikaan kuin jalkaväen kranaatinheitin tai kranaatti.
Ja jos nyt ihmettelette tuota väliotsikkoa niin nyt puhun siitä mitä minä sillä tarkoitan. Pelin ihme materiaali on metalli joka päihittää jokaisen räjähdyksen joka kerta ilman ulkoisia vahinkoja saati sisäisiä ja kun metallin ja betonin sekoittaa kuutioksi saadaan maailman paras suoja nimittäin kyseinen sekoitus ja muoto näemmä saavat sen tuhoutumattomaksi. Kävin myös ihailemassa metallisia sähkötolppia ennen kuin yritin kaataa kyseisen tekeleen maantasalle. Ei ole vaikea arvatakkaan että kuinka kävi. Tolppa 1 tankki 0.
No entäpä tuo Tuhoutuminen V2.0 joka mahdollistaa talojen sorruttamisen, no kyllä sitäkin näkee mutta ei sekään saa tunteita herätettyä ellet ole katsomassa pytingin romahtamista sillä kaikki sisällä olevat saavat näemmä sydänkohtauksen jonka vuoksi pelaaja(t) jäävät rakennuksen sisälle puristuksiin sen sijaan että yrittäisivät (tai annettaisiin) juosta karkuun mahdolliselta kuolemalta. Rakennuksen tuhoaminen ei myöskään ole kauhean erikoista sillä pelaajan vain pitää tuhota vaadittava määrä rakennuksesta eli kaikki seinät ennen kuin rakennus romahtaa ja sekin on animoitu jo valmkiiksi joten et voi muovata rakennuksia omiin tarpeisiin esim. kaadat talon tien tukkeeksi. Tuhoutumisen jälkeen rakennukset jähmettyvät pysyvästi tuhoutumattomaksi ja raunioista saa loistavan suojan snipailuun.
Kunnia maininta portaille jotka kestävät kaiken mitä niiden päälle heitetään (jotkut rakennukset ovat poikkeuksia
"FY Aim Assist and their userbase"
Jos peliin laitetaan Aim Assist aka. Aim bot niin laittakaa se kaikille pakollisiksi tai ottakaa kokonaan pois (mielummin jälkinmäinen) sillä kun en itse voi päättää että saavatko muut käyttää kyseistä ominaisuutta saatika tiedä että käyttävatkö muut sitä jonka vuoksi sapettaa sillä en voi tehdä kunnon taitovertailua tappajastani, oliko se taito vai botti? Koska pidän AA:ta (bottia) pois päältä en tiedä kuinka paljon se auttaa perusmosuria ja insinööriä ampumisessa mutta olettaen että muut eivät ole ottaneet sitä pois päältä huomaa kuinka paljon se auttaa sillä ilman bottia snipaaminen rynkyllä tai konepistoolilla on äärimmäisen vaikeaa ja muut pelaajat osuvat yliluonnollisen tarkasti.
"This is my rifle and this is my gun, and that one, and that one over there too"
and featuring "That´s a whacky hole you got there"
Aseet tuntuvat olevan melko hyvin tasapainotettu luokkiinsa nähden, konekiväärillä ja snipulla saadaan vihollinen pidettyä paikallaan tai tiputettua tehokkaasti kun perusrynkky päräyttää "yleisavaimellaan" sivustaan reiän ja tyhjentää loput vastustajista.
Perusrynkky tuntuu olevan hieman huono nopean lippaan tyhjenemisen vuoksi kun taas KK saattaa muutua ajoittain aivan älyttömän epätarkaksi jopa kyykyssä. Konepistoolit taas pyörivät siellä ravintoketjun pohjalla haulikkojen kanssa, lähinnä tuomassa olematonta turvaa muita raskaammin aseistautuneita kohtaan. Pistoolien tilastot valehtelavt niin pahasti päin naamaa että kannattaa kokeilla mikä on hyvä pistooli tilastoihin luottamatta.
Sniput on toteutettu loistavasti pelissä mielestäni, ennakkoa pitää ottaa ja matkan pituus vaikuttaa myös panoksen lentorataan mikä tulee myös ottaa huomioon ampuessa.
"Death from above and behind 6-inch metal"
No BF ei ole BF ilman kulkuneuvoja joten tästäkin tekeleestä löytyy kyseisiä leluja. Betassa ei nähdä koptereita ollenkaan muutakuin UAV:n muodossa (pienoishelikopteri) jota kauko-ohjataan eli jos UAV tippuu ei pelaaja rangaista kuolemalla. Kyseinen kopteri on melko tärkeä betassa olevassa pelimuodossa sillä sillä saa puolustukset helposti moukaroitua pois tieltä.
Tankki taistelut ovat tuttua kaikille mutta jalkaväen pitää nyt kunnolla iskeä sivusta tai takaa jos mielii tuhota kyseisen tuhokoneen. Tykin latausaika on kyllä melkosen pitkä mielestäni esim. BF2 verrattuna. Tankkissa tuntuu olevan kyllä melko huono moottori sillä jos pysähdyt pienelle nyppylälle niin liikkeelle lähtö saattaa olla yllättävän vaikeaa, et myös voi jyrätä alle puolmetrisiä betoni esteitä.
"Stuff"
-Äänimaailma on hyvä
-Lisävarusteet on ihan ok juttuja
-Huono ohjaus TOWissa
-Puukkotus erilaista kuin aikaisemmin
-Haulikot kaikilla luokilla, jopa snipuilla
-Useita aseita avattavana ainakin +5 jokaiselle luokalle
Kerron lisää jos jotakin tulee mieleen.
PS:Hyvä että kopioin viestin, ei olisi muuten lähettänyt.
"Huono ohjaus TOWissa" Minun mielestä ihan hyvä ohjaus ei mitään moitteita zoomi on siinä joka auttaa pidemälle ampumiseen.
"Aim Assist" Voisivat jättää pois ainakin monin pelissä yksin pelissä se olisi ihan hyvä koska jos pelaat vaikeimalla vaikeus asteella niin niitten tappaminen on hankalaa esim. sinperi:lla.
Eileen taas alko tilttailemaan Bad Company ei varmaan tee hyvää PS3:lle?
"Aim Assist" Voisivat jättää pois ainakin monin pelissä yksin pelissä se olisi ihan hyvä koska jos pelaat vaikeimalla vaikeus asteella niin niitten tappaminen on hankalaa esim. sinperi:lla.
Eileen taas alko tilttailemaan Bad Company ei varmaan tee hyvää PS3:lle?
Viestiä on muokattu: 23.11.2009 07:09
Smigel sanoo:
Leopard-miehenä on pakko kysyä, et paljonko tässä on tankin latausaika? Leopardissa keskimääräinen latausaika on 6-8sek, riippuen lataajasta sekä myös hieman ajajan tekemisistä.
Leopard-miehenä on pakko kysyä, et paljonko tässä on tankin latausaika? Leopardissa keskimääräinen latausaika on 6-8sek, riippuen lataajasta sekä myös hieman ajajan tekemisistä.
En ole ihan varma mutta noin 4-6sek välein pystyy ampumaan.
Viestiä on muokattu: 23.11.2009 12:53
ANKKA32 sanoo:
"Huono ohjaus TOWissa" Minun mielestä ihan hyvä ohjaus ei mitään moitteita zoomi on siinä joka auttaa pidemälle ampumiseen.
"Aim Assist" Voisivat jättää pois ainakin monin pelissä yksin pelissä se olisi ihan hyvä koska jos pelaat vaikeimalla vaikeus asteella niin niitten tappaminen on hankalaa esim. sinperi:lla.
Eileen taas alko tilttailemaan Bad Company ei varmaan tee hyvää PS3:lle?
"Huono ohjaus TOWissa" Minun mielestä ihan hyvä ohjaus ei mitään moitteita zoomi on siinä joka auttaa pidemälle ampumiseen.
"Aim Assist" Voisivat jättää pois ainakin monin pelissä yksin pelissä se olisi ihan hyvä koska jos pelaat vaikeimalla vaikeus asteella niin niitten tappaminen on hankalaa esim. sinperi:lla.
Eileen taas alko tilttailemaan Bad Company ei varmaan tee hyvää PS3:lle?
TOWia kun yrittää kääntää niin se on aivan liian herkkä, haluaisin sen olevan vähemmän herkkä tai nopea liikkeistään.
EDIT: Nostan muuten hattua sille joka tässä betassa saa tuon M95 sillä saa melko paljon pelata jotta sen saa unlockattua, sama juttu tuon KK tykin saaminen tankkiin (270000 pistettä).
Viestiä on muokattu: 23.11.2009 14:25
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.