Bad Company Beta - testikommentit - ENGLANNINKIELINEN
Moi kaikki,
Kun beta nyt on pyörähtänyt käyntiin, niin kuulisimme mielellämme betan perusteella heränneitä kommenttejanne. Pyydän teitä kirjoittamaan ne ENGLANNIKSI, jotta asiasisältö ei muutu käännösvaiheessa ja koska olen perusluonteeltani laiska..
Toivoisin teiltä kommentointia seuraavista seikoista:
- Mikä toimii ja mikä ei toimi (esim. pelimekaniikka, ympäristö, kontrollit jne)
- Pahimmat bugit. Näistä toki osa on jo studion tiedossa, mutta siitä huolimattan niiden listaamisesta ei ainakaan ole haittaa
- Mitä itse toivoisit näkeväsi vielä pelissä
Valitsemme näistä varteenotettavimmat ja toteuttamiskelpoisimmat kommentit ja lähetämme palautteen muodossa studiolle. Toivoisin teiltä selkeyttä ja ytimekkyyttä - subjektiiviset, yksittäiset mielipiteet eivät ole yhtä painavia, kuin tarkasti perustellut muutostoiveet. Kaikkea emme voi luvata toteutettavaksi, mutta kaikesta palautteesta on hyöytä vielä kehitystyössä! Mielestämme paras kommentoija palkitaan BF BC:n Gold Editionilla sen ilmestyttyä. :) Kommentointiaikaa on betan keston ajan.
Onnea koodin saaneille ja taistelukentällä (mahdollisesti) nähdään!
Tuomo Leino aka supermjes
Junior Product Manager
EA Finland
Kun beta nyt on pyörähtänyt käyntiin, niin kuulisimme mielellämme betan perusteella heränneitä kommenttejanne. Pyydän teitä kirjoittamaan ne ENGLANNIKSI, jotta asiasisältö ei muutu käännösvaiheessa ja koska olen perusluonteeltani laiska..
Toivoisin teiltä kommentointia seuraavista seikoista:
- Mikä toimii ja mikä ei toimi (esim. pelimekaniikka, ympäristö, kontrollit jne)
- Pahimmat bugit. Näistä toki osa on jo studion tiedossa, mutta siitä huolimattan niiden listaamisesta ei ainakaan ole haittaa
- Mitä itse toivoisit näkeväsi vielä pelissä
Valitsemme näistä varteenotettavimmat ja toteuttamiskelpoisimmat kommentit ja lähetämme palautteen muodossa studiolle. Toivoisin teiltä selkeyttä ja ytimekkyyttä - subjektiiviset, yksittäiset mielipiteet eivät ole yhtä painavia, kuin tarkasti perustellut muutostoiveet. Kaikkea emme voi luvata toteutettavaksi, mutta kaikesta palautteesta on hyöytä vielä kehitystyössä! Mielestämme paras kommentoija palkitaan BF BC:n Gold Editionilla sen ilmestyttyä. :) Kommentointiaikaa on betan keston ajan.
Onnea koodin saaneille ja taistelukentällä (mahdollisesti) nähdään!
Tuomo Leino aka supermjes
Junior Product Manager
EA Finland
MAINOS
MAINOS
1
26.03.2008 17:20
#1
First of all I must say the overall feeling and atmosphere is great and brings back good memories from BF2. Shooting and controlling the vehicles felt familiar instantly.. well except the helicopter which I, after the first few tries, find hard enough to master... which should hopefully keep it less dominant considering the big part it played in BF2.
So far I've enjoyed the game a lot and actually the only thing, apart from the already known bugs, where you notice it is not a finished game is the squad system. It clearly needs some more thought as (afaik) you can't change squad or for example kick players from your squad atm. This is pretty annoying when you end up in a same group with two snipers who instead of attacking aggressively stay in a small hut on the other side of the map. Teamwork, anyone?
In other things that pop in my mind I'd like to address the life-2 unlock. As much as I like to use it I still got to say it's a bit overpowered and a too easy way to get your health back to maximum. Yeah it won't make you immortal but it gives you the upper hand in fire fights a bit too often.
Anyways, Bad Company is looking very promising and after the beta ends I can't wait to get my hands on the final version :)
Team: [KH]
26.03.2008 18:57
#2
Helicopters have gotten rid of that "toy" kinda feeling and personally I like them really much. And another thing I have noticed is that people dont like chopper controls and find them hard, but dont change them. They require some practicing but after few hours of flying they are very good. And a critical differences between choppers are very good for example Hokum pilot controls machinegun and Apache pilot controls missiles (and gunners vice versa).
After playing sometime Ive noticed few problems that need to be fixed.
1. When you are in a chopper you cant see enemy or friendly infantry at all.
2. When you fall few meters health loss is too big (atleast what I think).
Infatry changes I would like to see:
1.When running and stopping weapon would be brought up faster for more intensive action.
2.Prone would be a very nice stance for players to use, it would provide better cover when in bushes.
1