Viimeaikoina on ollut jonkin verran keskustelua siitä, painottaako Blizzard liikaa propelaajien kuulemiseen, kun puhutaan StarCraft 2:n tasapainotuksesta ja kehittämisestä. David Kim haluaa kuitenkin selvittää asioita ja vakuuttaa, että kuuntelee myös pelaajayhteisöä pelin kehittämisen suhteen. Samalla Kim päätti vastata useisiin kysymyksiin, jotka ovat nousseet esille eri pelaajayhteisöissä.
Blogissa käsitellään muunmuassa seuraavia aiheita:
-Mass Mutalisks vs. Protoss
-Protoss Win Rate is Too Low in Tournaments
-Carrier Removal in Heart of the Swarm
-Terran Can't Beat Protoss
-Ghost EMP is Too Weak
-Forge Fast Expand is Difficult to Stop as Zerg
-Nydus Worm is Too Inconsistent - Make It More Like the Overlord Transport
Koko postauksen löydät battle.netistä tämän linkin takaa.
Blogissa käsitellään muunmuassa seuraavia aiheita:
-Mass Mutalisks vs. Protoss
-Protoss Win Rate is Too Low in Tournaments
-Carrier Removal in Heart of the Swarm
-Terran Can't Beat Protoss
-Ghost EMP is Too Weak
-Forge Fast Expand is Difficult to Stop as Zerg
-Nydus Worm is Too Inconsistent - Make It More Like the Overlord Transport
Koko postauksen löydät battle.netistä tämän linkin takaa.
MAINOS
MAINOS
1
1