BC2 - bugi- ja kehitysehdotusketju
Yleisestä toivomuksesta: ketju, johon voit ilmoittaa bugit joihin olet Battlefield: Bad Company 2:ssa törmännyt sekä mieleen tulleet kehitysehdotukset, millä peliä saisi sisällöltään tai ominaisuuksiltaan kehitettyä paremmaksi.
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
- Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
- Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
- Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
- Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
- Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
- Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
- Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
- Hajoaminen viiveellä
- Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
- Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
- Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
- Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
- MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
- White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
- Joskus juokset portaiden läpi
- Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
- Välillä vihun näkee maan läpi
- Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
- UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
- Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
- Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
- C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
- Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
- Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
- Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
- Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
- Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
- DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
- Autobalance kusee
- Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Kehitysehdotukset:
- Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
- Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
- Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
- Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
- 870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
- Firemoodin vaihto
- M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
- Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
- Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
- Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
- Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
- Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
- Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
- Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
- Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
- Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
- 2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
- Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
- M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
- Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
- Jotain unlockeja 40mm lisäksi
- Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
- Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Aihetta on muokattu: 04.04.2010 14:32 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
Juu, tuon itsekkin huomannut, mutta tuleeko täydet pisteet jos saa vaikka puukosta ja pääaseesta gold starit? Ku pelottaa pelata rundi loppuun ku pelkää että menee gold staari turhaan kun mulla jokasella aseella vaaditaan vähän pisteitä enää (pelasin aika sekasesti eri aseilla, ni nyt jokanen vaatii jonku 10-20 tappoo gold staariin)
no eihän onneksi tee mitäään noilla pisteillä, paitti se että on saanut kaikki vermeet ja on ihan hyväkin.
ja EA jumissa.
ja EA jumissa.
suomiTAPPAJA sanoo:
no eihän onneksi tee mitäään noilla pisteillä, paitti se että on saanut kaikki vermeet ja on ihan hyväkin.
ja EA jumissa.
no eihän onneksi tee mitäään noilla pisteillä, paitti se että on saanut kaikki vermeet ja on ihan hyväkin.
ja EA jumissa.
Joo, EA jumissa, katos gametracker.comista BC2 servuja, kaikissa 0 pelaajaa. wtf :O Myös Gaming.fi RUSH servu ollut koko päivän jumissa???
Just ite hommasin 3 aseeseen kultatähdet, joista puuttui seuraavan kultatähden saamiseen muutama tappo. Kattoo nyt onko tähdet saatu ja onko scoret tullut...
EDIT: Servut toimii jo :) Oli kahesta aseesta jääny kultatähdet tulematta, mutta ne sai pelaamalla takasi :)
EA servers will be reset in 5 mins, it will affect BFBC2 PC only for ~20 mins downtime to fix a number of game servers not restarting. 11 minutes ago via TweetDeck
EDIT: Servut toimii jo :) Oli kahesta aseesta jääny kultatähdet tulematta, mutta ne sai pelaamalla takasi :)
Viestiä on muokattu: 26.04.2010 18:02
Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
Viestiä on muokattu: 27.04.2010 16:13
SuomiKiller sanoo:
Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
AT4 onki tankkeja vastaan ei ihmisiä Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
SuomiKiller sanoo:
Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
En ole koskaan päässyt testaamaan, kun ei ole ollut traceria juuri kun lennän, mutta luulenpa että siinä on lukitus, kun se on muuten aika turha ase.
*EemeLi* sanoo:
Haluaisin assaultin gl:n tilalle c4:t. Sais sellane tulla vaihtoehtoseks.
Haluaisin assaultin gl:n tilalle c4:t. Sais sellane tulla vaihtoehtoseks.
Siihehän C4 tulee jos valittet aseeksi jonku niistä aseista minkä saa kaikille.. esim G3
NakkiFakiiri sanoo:
Siihehän C4 tulee jos valittet aseeksi jonku niistä aseista minkä saa kaikille.. esim G3
*EemeLi* sanoo:
Haluaisin assaultin gl:n tilalle c4:t. Sais sellane tulla vaihtoehtoseks.
Haluaisin assaultin gl:n tilalle c4:t. Sais sellane tulla vaihtoehtoseks.
Siihehän C4 tulee jos valittet aseeksi jonku niistä aseista minkä saa kaikille.. esim G3
Sais kans imo olla ihan niille muidekin aseiden kanssa vaihtoehtona C4:et. Sil on nii kiva posautella tankkeja ilmaan :)
jabaabuu sanoo:
SuomiKiller sanoo:
Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
AT4 onki tankkeja vastaan ei ihmisiä Nyt mä oon sitä mieltä, että leireily talojen sisällä alkaa olla "sallittua", koska vaikka vieressä olevan seinän posauttaa, ei jätkä kuitenkaan kuole, tuhoaa sen millä tahansa, ei ehkä jos on se paremmat räjähteet -parannus, mutta muuten... :( Ja se M136 AT4 on aivan liian tehoton, hyvä että kuolee kun ampuu rintaan.
Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Onko siinä jokin lukituskin? xD Vois testata...
AT4 nerffattiin myös tässä uusimmassa patchissa. Ennen sillä pysty ampuun hekonkin maihin. Nykysessä ohjaus ainakin on kankeaa kuin mikä, kaikki kerkee nähdä, tähdätä ja ampua sut ennenku se murkula on edes kohteessaan. Jopa kyykyssä oleva ukko pääsee tota karkuun.
Mutta muutettaisiin aseita miten tahansa aina löytyy joku ase mikä on ylivoimaisempi kuin muut. En itse ainakaan näe hienona että osalla on yli 3000 tappoa m60 mutta muuten sit pronsseja muissa aseissa. Omanlainen n00bgunner sekin on. GL nerffattiin aivan täysin ellei käytä explosion hommaa, jos sitä käyttää niin pääase on nerffattu :D aika tasapainos. Haulikko (40mm) ei tappanut läheltä ammuttuna rintaan, niin ei sekään innosta. Ilmeisesti smoke launcherilla on helpompi tappaa kuin haulikko upgradella.
Itsellä on et platina tähden jälkeen en samaa asetta hirveesti enää jaksa käyttää. Abaknamiin tuli ekana, paljon ennen patchia ja sen jälkeen en ole siihen edes koskenut vaikka sen tehoa buustattiin ylös päin. Ilmeisesti assaultin eka ase on buustattu eniten, sen teho ei matkan kasvaessa edes muutu.
Aseiden statsit
Kehitysehdotuksiin voisi lisätä sen, että ne aseiden lataukset on vähän säälittävässä kunnossa. Aina sitä voi nopeuttaa sillä, että vaihtaa nopsaan pislaan ja sitten takaisin, kun se on tökkässy sen lippaan sinne sisään, eikä vielä virittänyt asetta. Ja kuten CoD4:ssäkin on, ne voisi olla sillain, että asetta ei tarvitse virittää, jos ei ole ampunut kaikkia ammuksia lippaasta. Sitten myös sitä aseen vaihtoa voisi hidastaa hieman, aivan liian nopeeta vaihtaa esimerkiksi pistooliin. Ja sitten esim. joku M16:kin ampuu ihan minne sattuu, vaikka tähtäin pysyisi ihan paikoillaan, että ikään kuin piipussa olisi jotain häikkää... Ja vierestä kun ampuu sarjaa kyykkivän jätkän hanuriin, ja tähtäin pysyy jätkän keskellä koko ajan, suurin osa luodeista lentää ohi... Jotenkin epäaitoa.
SuomiKiller sanoo:
Kehitysehdotuksiin voisi lisätä sen, että ne aseiden lataukset on vähän säälittävässä kunnossa. Aina sitä voi nopeuttaa sillä, että vaihtaa nopsaan pislaan ja sitten takaisin, kun se on tökkässy sen lippaan sinne sisään, eikä vielä virittänyt asetta. Ja kuten CoD4:ssäkin on, ne voisi olla sillain, että asetta ei tarvitse virittää, jos ei ole ampunut kaikkia ammuksia lippaasta. Sitten myös sitä aseen vaihtoa voisi hidastaa hieman, aivan liian nopeeta vaihtaa esimerkiksi pistooliin. Ja sitten esim. joku M16:kin ampuu ihan minne sattuu, vaikka tähtäin pysyisi ihan paikoillaan, että ikään kuin piipussa olisi jotain häikkää... Ja vierestä kun ampuu sarjaa kyykkivän jätkän hanuriin, ja tähtäin pysyy jätkän keskellä koko ajan, suurin osa luodeista lentää ohi... Jotenkin epäaitoa.
Kehitysehdotuksiin voisi lisätä sen, että ne aseiden lataukset on vähän säälittävässä kunnossa. Aina sitä voi nopeuttaa sillä, että vaihtaa nopsaan pislaan ja sitten takaisin, kun se on tökkässy sen lippaan sinne sisään, eikä vielä virittänyt asetta. Ja kuten CoD4:ssäkin on, ne voisi olla sillain, että asetta ei tarvitse virittää, jos ei ole ampunut kaikkia ammuksia lippaasta. Sitten myös sitä aseen vaihtoa voisi hidastaa hieman, aivan liian nopeeta vaihtaa esimerkiksi pistooliin. Ja sitten esim. joku M16:kin ampuu ihan minne sattuu, vaikka tähtäin pysyisi ihan paikoillaan, että ikään kuin piipussa olisi jotain häikkää... Ja vierestä kun ampuu sarjaa kyykkivän jätkän hanuriin, ja tähtäin pysyy jätkän keskellä koko ajan, suurin osa luodeista lentää ohi... Jotenkin epäaitoa.
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
*EemeLi* sanoo:
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
SuomiKiller sanoo:
Kehitysehdotuksiin voisi lisätä sen, että ne aseiden lataukset on vähän säälittävässä kunnossa. Aina sitä voi nopeuttaa sillä, että vaihtaa nopsaan pislaan ja sitten takaisin, kun se on tökkässy sen lippaan sinne sisään, eikä vielä virittänyt asetta. Ja kuten CoD4:ssäkin on, ne voisi olla sillain, että asetta ei tarvitse virittää, jos ei ole ampunut kaikkia ammuksia lippaasta. Sitten myös sitä aseen vaihtoa voisi hidastaa hieman, aivan liian nopeeta vaihtaa esimerkiksi pistooliin. Ja sitten esim. joku M16:kin ampuu ihan minne sattuu, vaikka tähtäin pysyisi ihan paikoillaan, että ikään kuin piipussa olisi jotain häikkää... Ja vierestä kun ampuu sarjaa kyykkivän jätkän hanuriin, ja tähtäin pysyy jätkän keskellä koko ajan, suurin osa luodeista lentää ohi... Jotenkin epäaitoa.
Kehitysehdotuksiin voisi lisätä sen, että ne aseiden lataukset on vähän säälittävässä kunnossa. Aina sitä voi nopeuttaa sillä, että vaihtaa nopsaan pislaan ja sitten takaisin, kun se on tökkässy sen lippaan sinne sisään, eikä vielä virittänyt asetta. Ja kuten CoD4:ssäkin on, ne voisi olla sillain, että asetta ei tarvitse virittää, jos ei ole ampunut kaikkia ammuksia lippaasta. Sitten myös sitä aseen vaihtoa voisi hidastaa hieman, aivan liian nopeeta vaihtaa esimerkiksi pistooliin. Ja sitten esim. joku M16:kin ampuu ihan minne sattuu, vaikka tähtäin pysyisi ihan paikoillaan, että ikään kuin piipussa olisi jotain häikkää... Ja vierestä kun ampuu sarjaa kyykkivän jätkän hanuriin, ja tähtäin pysyy jätkän keskellä koko ajan, suurin osa luodeista lentää ohi... Jotenkin epäaitoa.
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
Kusee kuule ihan joka h*levetin aseella ja ihan millä yhdistelmällä vaan.
Puukottaminen tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, kun ei paikallaan olevaan viholliseenkaan osu. Eikä kyse olisi siitä, ettenkö olisi oikealla etäisyydellä tai tähtäile johonkin ihan muualle.
Hitboxit tuntuu heittävän ihan nopalla, tai sitten luodit haihtuvat ilmaan kesken matkan. ( Matkaa kohteeseen 20-40m, 2-4 laukauksen purskeita, ilmoittaa useasta osumasta, ei vaikutusta --> kohde kääntyy ja itse täytyy jo ladata/vaihtaa pistooliin --> voi peekele )
------ En tiedä tulisiko palata pelin pariin vasta kun on kone, jonka tehot pyörittäis FPS luvut siellä kahdensadan tienoilla, sujusko sitten paremmin? En tiedä.
Nyyppätyypän tehoja kun laskettiin, niin jo alkoi lennellä CarlGustaveita ilmassa. Skillin kanssa ei sitten yhtään tekemistä.
Joskus aikoinaan, kun aloittelin FPS -pelaamista ja kokeilin Americas Armyä, niin siinä taisi olla jokaista aselajia aina tietyn verran saatavilla. Olisi varmaan jokaiseen FPS peliin ihan harkittava vaihtoehto tollanen. Lämäreiden, pioneerien, snipujen ja assujen täytys näin keskittyä hoitamaan hommaansa ja jos esim lämäri ei jakele helaboxeja tai assu anna ammuksia, niin sellasia ei varmasti kateltas pitkään.
BF2ssa ei singon teholla ollut hirveästi kehumista inffeihin, kun blast damagea ei juuri ollut. Vaati suoran osuman inffiin. Tuolloin pioneerit keskitty siihen mihin pitikin - Ajoneuvojen tuhoamiseen ja korjaamiseen. (Tosin BF2ssakin oli hitboksit vähän sieltä ja täältä)
Jossain "How not to be a noob", tai jotain, videossa sanoivat jotta pelin tarkoituksena on että jokaisella olisi hauskaa, siksi ei esimerkiksi pääse maihin tjms.
...kyllä olisi kiva päästä maihin jos naattia, sinkoa, HMGtä, mortaria ja snipua ropisee niskaan. Ei oo hauskaa se.
Tulips tästä yks itkuparku.
Kiitokssii ja antteeks, mutta potuttaapi.
Viestiä on muokattu: 29.04.2010 09:50
RoloD sanoo:
...
Tulips tästä yks itkuparku.
Kiitokssii ja antteeks, mutta potuttaapi.
*EemeLi* sanoo:
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
SuomiKiller sanoo:
...
...
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
...
Tulips tästä yks itkuparku.
Kiitokssii ja antteeks, mutta potuttaapi.
Siis Eemeli, mä kyllä nyt tarkoitin punapisteelläkin, sori etten tainnu mainita, ja mulla kyllä on sitä taitoa ihan tarpeeksi. Siis ongelmana on se, että luodit eivät yksin kertaisesti osu, vaikka punapiste on suoraan vastustajan navassa vaikkapa...
Ja RoloD, oon sitä mieltä, että ei se rajoitus välttämättä ole hyvä, koska en mäkään snipulla pelaa sen kiväärin vaan ennemmin sen motion sensorin takia (en kylläkään aina). Mutta hitboksit pitäisi saada kuntoon, niin alkaa olla jo lähellä täydellisyyttä tääkin peli. No, on se suht ymmärrettävää vielä, mutta jos ei oo ens kuussa korjattu, niin on se vähän hidasta puuhaa. ;)
SuomiKiller sanoo:
Siis Eemeli, mä kyllä nyt tarkoitin punapisteelläkin, sori etten tainnu mainita, ja mulla kyllä on sitä taitoa ihan tarpeeksi. Siis ongelmana on se, että luodit eivät yksin kertaisesti osu, vaikka punapiste on suoraan vastustajan navassa vaikkapa...
Ja RoloD, oon sitä mieltä, että ei se rajoitus välttämättä ole hyvä, koska en mäkään snipulla pelaa sen kiväärin vaan ennemmin sen motion sensorin takia (en kylläkään aina). Mutta hitboksit pitäisi saada kuntoon, niin alkaa olla jo lähellä täydellisyyttä tääkin peli. No, on se suht ymmärrettävää vielä, mutta jos ei oo ens kuussa korjattu, niin on se vähän hidasta puuhaa. ;)
RoloD sanoo:
...
Tulips tästä yks itkuparku.
Kiitokssii ja antteeks, mutta potuttaapi.
*EemeLi* sanoo:
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
SuomiKiller sanoo:
...
...
...Tai ilman taitoa. Laitappa se punapiste niin et rautatähtäimellä kuse.
...
Tulips tästä yks itkuparku.
Kiitokssii ja antteeks, mutta potuttaapi.
Siis Eemeli, mä kyllä nyt tarkoitin punapisteelläkin, sori etten tainnu mainita, ja mulla kyllä on sitä taitoa ihan tarpeeksi. Siis ongelmana on se, että luodit eivät yksin kertaisesti osu, vaikka punapiste on suoraan vastustajan navassa vaikkapa...
Ja RoloD, oon sitä mieltä, että ei se rajoitus välttämättä ole hyvä, koska en mäkään snipulla pelaa sen kiväärin vaan ennemmin sen motion sensorin takia (en kylläkään aina). Mutta hitboksit pitäisi saada kuntoon, niin alkaa olla jo lähellä täydellisyyttä tääkin peli. No, on se suht ymmärrettävää vielä, mutta jos ei oo ens kuussa korjattu, niin on se vähän hidasta puuhaa. ;)
Tässä pelissä nyt on tätä kummallista häikkää vähä välii. Tuo on varmasti jokin uusi sellainen.
Kun taloudessa on PS3, XBOX360 ja PC, mutta vain PC:llä ja PS3:lla pelataan Battlefield Bad Company 2:sta, niin aina kun toinen pelaaja joko PC:ltä tai konsolilta liittyy peliin tai edes loggautuu sisään EA:n palvelimelle pelin kautta niin toinen tippuu automaattisesti palvelimelta.
Todella ärsyttävää kun on pelaamassa ja yht'äkkiä tipahtaakin kun toinen tulee pelaamaan.
Näin, foorumineitsyys menitetty valittamalla, tästä ei voi hyvää seurata.
-Banch
Todella ärsyttävää kun on pelaamassa ja yht'äkkiä tipahtaakin kun toinen tulee pelaamaan.
Näin, foorumineitsyys menitetty valittamalla, tästä ei voi hyvää seurata.
-Banch
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.