IGN kävi jälleen nauttimassa DICEläisten vieraanvaraisuudesta ja käytti tilaisuuden hyväksi kuvaamalla kaksi aitoa pelikuvaa sisältävää videota sekä kyhäämällä artikkelin niiden yhteyteen.
Ensimmäisessä videossa demonstroidaan liki 8 minuutin edestä sitä tuhoa mitä pelissä voi ympäristölle suorittaa. Seiniin voi lisäillä sisäänmenoaukkoja oman mielen mukaan, hummerista voi modifioida tuulella ilmastoitavan, metsurin hommiin riittää tankki ja öljykriisin saa aikaan jopa yhdellä kranaatinheittimellä...
Jälkimmäinen vaikuttaa lyhyeltä pätkältä jostain tutoriaalista. Siinä pelaaja istuutuu ilmatorjuntatykkiin ja ryhtyy auttamaan taivaalla pörräävän helikopterin tuulettamisessa. Tämän jälkeen suoritetaan samainen operaatio lähiympäristölle. Yhteenvetona molemmista videoista voi todeta, että kyllä osaa näyttää ja kuulostaa hyvältä.
Videot ja artikkeli löytyvät täältä. Jos IGN:n tietoihin on yhtään luottaminen, Battlefield: Bad Company julkaistaan toukokuussa 2008 uuden sukupolven pelikonsoleille. Kuvat ja videot ovat Xbox 360 -versiosta.
Ensimmäisessä videossa demonstroidaan liki 8 minuutin edestä sitä tuhoa mitä pelissä voi ympäristölle suorittaa. Seiniin voi lisäillä sisäänmenoaukkoja oman mielen mukaan, hummerista voi modifioida tuulella ilmastoitavan, metsurin hommiin riittää tankki ja öljykriisin saa aikaan jopa yhdellä kranaatinheittimellä...
Jälkimmäinen vaikuttaa lyhyeltä pätkältä jostain tutoriaalista. Siinä pelaaja istuutuu ilmatorjuntatykkiin ja ryhtyy auttamaan taivaalla pörräävän helikopterin tuulettamisessa. Tämän jälkeen suoritetaan samainen operaatio lähiympäristölle. Yhteenvetona molemmista videoista voi todeta, että kyllä osaa näyttää ja kuulostaa hyvältä.
Videot ja artikkeli löytyvät täältä. Jos IGN:n tietoihin on yhtään luottaminen, Battlefield: Bad Company julkaistaan toukokuussa 2008 uuden sukupolven pelikonsoleille. Kuvat ja videot ovat Xbox 360 -versiosta.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
31.12.2007 11:32
#41
01.01.2008 12:15
#42
Hienoltahan tuo näyttää laitevaatimuksissa ja ruudussa. Muuten, miten voi tulla tulta ja räjähdyksiä kun puu kaatuu talon päälle? Eivät Dicen pojat vieläkään ole tehneet tankkeihin kunnon efektejä. Tossa on paljon paranneltavaa vielä.
01.01.2008 18:56
#43
01.01.2008 19:08
#44
Tuosta sen sitten näkee mistä on kyse, eli kun niin paljon hypetettiin sitä tuhon hienoutta niin nyt se nähtiin että kyse on vain ja ainoastaan skriptatusti tuhoutuvista taloista ja muista rakennuksista, ja sitten on tietysti nämä pienet irtokamat jotka myös ovat liikkuvia esim tynnyrit, tölkit jne joita jo Source peleissä nähtiin. Kun tuossa esim ampuu yläkerran seinän ja alakerran seinän väliin niin vain jompi kumpi tuhoutuu, ja kun puu kaatuu talon päälle niin räjähtää komeasti ja epäaidosti, koska tuhoutuminen on skriptattu. Se on ihan sama kuin tekisi kokonaisen kentän rakennuksista, joita voi räjäyttää samaan tapaan kuin siltoja BF2:ssa. Ei se ole sitä vapaata tuhoa mitä sen sanotaan olevan. Todiste siitä on se että kun tuon videon lopussa vielä räjäytetään nuo bensasiilot niin siinä sanotaan että kaikki minkä voi tuhota on tuhottu ja talot ovat vielä tukipylväitä ja lattioita/kattoja myöten ehjiä. En todellakaan odottaisi tästä mitään yltiöhienoa peliä.
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nyt skriptatulla? Tokihan noihin taloihin ja vastaaviin on ollut pakko määrittää osaset, jotka pystyy hajottamaan sopivalla aseella ja tietyssä järjestyksessä. Täysin dynaamisesti toimivaa järjestelmää ei luultavasti ihan äkkiä kyetä kehittämään nettimoninpeliin.
Mitä talojen jäänteisiin tulee, niin DICEläiset olivat käyneet pitkiä keskusteluja siitä pitäisikö rakennusten tuhoutua täysin vai jätetäänkö niihin runko pystyyn. Jälkimmäiseen vaihtoehtoon päädyttiin, koska muutoin kenttä olisi mahdollista tyhjentää rakennuksista täysin, eikä se enää olisi kauhean kivaa. Tämä selitettiin myös siinä videolla.
01.01.2008 19:16
#45
Tuosta sen sitten näkee mistä on kyse, eli kun niin paljon hypetettiin sitä tuhon hienoutta niin nyt se nähtiin että kyse on vain ja ainoastaan skriptatusti tuhoutuvista taloista ja muista rakennuksista, ja sitten on tietysti nämä pienet irtokamat jotka myös ovat liikkuvia esim tynnyrit, tölkit jne joita jo Source peleissä nähtiin. Kun tuossa esim ampuu yläkerran seinän ja alakerran seinän väliin niin vain jompi kumpi tuhoutuu, ja kun puu kaatuu talon päälle niin räjähtää komeasti ja epäaidosti, koska tuhoutuminen on skriptattu. Se on ihan sama kuin tekisi kokonaisen kentän rakennuksista, joita voi räjäyttää samaan tapaan kuin siltoja BF2:ssa. Ei se ole sitä vapaata tuhoa mitä sen sanotaan olevan. Todiste siitä on se että kun tuon videon lopussa vielä räjäytetään nuo bensasiilot niin siinä sanotaan että kaikki minkä voi tuhota on tuhottu ja talot ovat vielä tukipylväitä ja lattioita/kattoja myöten ehjiä. En todellakaan odottaisi tästä mitään yltiöhienoa peliä.
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nyt skriptatulla? Tokihan noihin taloihin ja vastaaviin on ollut pakko määrittää osaset, jotka pystyy hajottamaan sopivalla aseella ja tietyssä järjestyksessä. Täysin dynaamisesti toimivaa järjestelmää ei luultavasti ihan äkkiä kyetä kehittämään nettimoninpeliin.
Mitä talojen jäänteisiin tulee, niin DICEläiset olivat käyneet pitkiä keskusteluja siitä pitäisikö rakennusten tuhoutua täysin vai jätetäänkö niihin runko pystyyn. Jälkimmäiseen vaihtoehtoon päädyttiin, koska muutoin kenttä olisi mahdollista tyhjentää rakennuksista täysin, eikä se enää olisi kauhean kivaa. Tämä selitettiin myös siinä videolla.
Yhdyn Yonzzuun, tuostaha siinä juuri selitettiin, siinä tuhoamisen yhteydessä ja ei siinä järkeä olisi jos koko kenttä olisi sileänä.
01.01.2008 19:56
#46
Kun katsot jtn vanhempaa tai uudempaa dokkaria niin ainahan niisäs on savupiippuja talon kulmia ehjänä vaikka niitä on pommitettu. Eikös se ole realistista ettävät talo räjähdä atomeiksi tai tiilikasaksi?
Team: |CPPP|
14.01.2008 08:04
#47
Battlefield 2: MC oli kyllä todellinen pohjanoteeraus, mutta näiden trailereiden ja esittelyvideoiden jälkeen voi kaiketi sanoa että tästä Bad Companystä saattaa kehkeytyä jotain unohtumattoman mageeta ja silleen.
Miksi PS3:n huonommat grafiikat olisivat paremmat kuin PC:n? PC on mennyt ohi PS3:sta jo aikaa sitten grafiikoissa.
Ei voi muuta sanoa kuin VAU!!! Todella hienolta näyttää...
Siihen se sitten taitaakin jäädä, pelattavuus varmaan aivan sieltä jostain, ja muutenkin vajavainen moottori, jota ei ole jaksettu koodata loppuun asti.
Hei haloo Ihan kun siitä pelistä vois tulla huono kun sitä ollaan tehty jo 4 vuotta!! (NO aina kaikki on mahdollista...)
17.01.2008 15:28
#48
On pakko tuoda Sota dokumentit mukaan.
Kun katsot jtn vanhempaa tai uudempaa dokkaria niin ainahan niisäs on savupiippuja talon kulmia ehjänä vaikka niitä on pommitettu. Eikös se ole realistista ettävät talo räjähdä atomeiksi tai tiilikasaksi?
Mitä talojen jäänteisiin tulee, niin DICEläiset olivat käyneet pitkiä keskusteluja siitä pitäisikö rakennusten tuhoutua täysin vai jätetäänkö niihin runko pystyyn. Jälkimmäiseen vaihtoehtoon päädyttiin, koska muutoin kenttä olisi mahdollista tyhjentää rakennuksista täysin, eikä se enää olisi kauhean kivaa. Tämä selitettiin myös siinä videolla.
Minusta vain olisi aidompaa jos kaiken saisi edes pitkän räjäyttelyn jälkeen matalaksi, tai jollain isommalla räjähdyksellä kuin kranaatinheittimellä. Olisi se hienompaa jättää raunioiksi rojahtaneet talot kuin pelkät tukipuut jälkeensä. Mielipiteet on monet, itsestäni vain tuo tuntuu jotenkin ylimainostetulta tuo "vapaa tuho" mitä tuossa pelissä voi muka kylvää. Tietysti se on hienompaa kuin jossai COD4:ssä mutta täysin uudenaikasta ja vallankumouksellista tuo ei silti ole. Jos dice olisi halunnut enemmän mainetta, kunniaa ja rahaa, olisivat he työstäneet pelin tuhoa ja "vallankumouksellista" pelimoottoria oikeasti uudenaikaisempaan suuntaan mikä olisi taannut paljon paljon suuremman suosion kuin tällainen helpommin ja nopeammin tehtävä BF käännös konsoleille jossa parempi grafiikka ja osittain tuhoutuva ympäristö.
<<123>>