Fanien pyyntöihin suostuminen ei ole täysin epätavallista pelimaailmassa. Siitä saatiin jälleen uusi todiste, kun DICE käänsi kurssinsa ympäri Battlefield 3:n värisäätöjupakassa ja on aikeissa sallia sen, omalla tavallaan.
Päivityksistä vastaava Mikael Kalms kertoi foorumikeskustelussa, että seuraavassa päivityksessä peliin lisätään konsolikomento, jolla sinisävyinen maailma muuttuu lähemmäs luonnollisia värejä. Komento tuodaan ainoastaan PC:lle ja sen käytön seurauksena jotkin aseiden scopet (IRNV mm.) hajoavat, koska niiden värimuunnokset eivät enää toimi oikein. DICE ei aio lisätä valikoihin värikytkintä, korjata sen aiheuttamia ongelmia tai tarjota tukea ongelmatapauksissa. Konsolikomennon tuominen on vastine pyyntöihin ja kompromissiratkaisu nykyiselle pelitiedostojen muokkaamiselle. Värien säätäminen tiedostoja muokkaamalla pysyy kiellettynä ja johtaa banneihin.
Lähde
Päivityksistä vastaava Mikael Kalms kertoi foorumikeskustelussa, että seuraavassa päivityksessä peliin lisätään konsolikomento, jolla sinisävyinen maailma muuttuu lähemmäs luonnollisia värejä. Komento tuodaan ainoastaan PC:lle ja sen käytön seurauksena jotkin aseiden scopet (IRNV mm.) hajoavat, koska niiden värimuunnokset eivät enää toimi oikein. DICE ei aio lisätä valikoihin värikytkintä, korjata sen aiheuttamia ongelmia tai tarjota tukea ongelmatapauksissa. Konsolikomennon tuominen on vastine pyyntöihin ja kompromissiratkaisu nykyiselle pelitiedostojen muokkaamiselle. Värien säätäminen tiedostoja muokkaamalla pysyy kiellettynä ja johtaa banneihin.
There will be a console command for disabling the color grading entirely in the game included with the next PC game client update.
We believe that turning it off gives no major competitive advantage/disadvantage.
IRNV scope and a few others which turn the image into greyscale or greenscale don't work properly without color grading and will look real ugly.
There will be no in-game UI for turning it on/off.
We are unlikely to handle support questions and bug reports regarding stuff that happens when color grading is disabled.
As for server settings: we are not currently planning to implement any new ones.
We believe that turning it off gives no major competitive advantage/disadvantage.
IRNV scope and a few others which turn the image into greyscale or greenscale don't work properly without color grading and will look real ugly.
There will be no in-game UI for turning it on/off.
We are unlikely to handle support questions and bug reports regarding stuff that happens when color grading is disabled.
As for server settings: we are not currently planning to implement any new ones.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
21.10.2012 20:49
#21
22.10.2012 15:44
#22
Ei pitais sallia :( onko kaikki muu boost/hax sitte kans ok wtf ? kysyn vaan :P
Boost? Hax? Miten tämä liittyy mitenkään huijaamiseen? kysyn vaan :P DICE:lla on keskusteltu tästä ja siellä todettiin ettei tästä tule etua/haittaa komentoa käyttäville pelaajille. Minua ainakin häiritsee erityisesti Karkand mappien vihertävä taivas.. Erityisesti Sharqin ja Waken värimaailma on aivan kamala. Lisäksi metro on aivan jäätävän värinen. Death Valley näyttää muutoksen jälkeen todennäköisesti aika mielenkiintoiselta koska sininen filtteri on käytännössä ainoa asia mikä tekee siitä "yö" kartan. No onhan siinä kyllä tähtitaivaskin..
22.10.2012 18:45
#23
<<12>>