EA on tehnyt ennätyksen huonoudessa - se on nyt valittu kahtena peräkkäisenä vuotena Amerikan huonoimmaksi yritykseksi, mihin ei toistaiseksi yksikään muu yritys ole kyennyt. Äänestyksen järjesti Consumerist, jonka vuosittaisessa "kilpailussa" kuluttajat pääsivät äänestämään inhokkiaan vastakkainasetteluissa. Niistä EA voitti jokaisen ja päihitti finaalissa Bank of American muikealla 78 prosentin äänivyöryllä.
Tulos tuskin on yllätys kenellekään. Erinäisistä vetoomuksista huolimatta EA tuntuu onnistuvan epäonnistumisessa ja kuluttajien ärsyttämisessä, mistä hyviä esimerkkejä ovat SimCityn julkaisu, mikromaksut sekä lisäosat, Mass Effect 3:n aiheuttama pettymys, kiire kehittää jatko-osia ja kenties tärkeimpänä heikkoudet asiakastuessa. EA on aivan liian tunnettu siitä, että kun peli on ostettu, lakkaa asiakastukea kiinnostamasta pelaajien ongelmat tai niiden ratkaiseminen.
Lähde
Tulos tuskin on yllätys kenellekään. Erinäisistä vetoomuksista huolimatta EA tuntuu onnistuvan epäonnistumisessa ja kuluttajien ärsyttämisessä, mistä hyviä esimerkkejä ovat SimCityn julkaisu, mikromaksut sekä lisäosat, Mass Effect 3:n aiheuttama pettymys, kiire kehittää jatko-osia ja kenties tärkeimpänä heikkoudet asiakastuessa. EA on aivan liian tunnettu siitä, että kun peli on ostettu, lakkaa asiakastukea kiinnostamasta pelaajien ongelmat tai niiden ratkaiseminen.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
10.04.2013 13:03
#1
10.04.2013 15:07
#2
10.04.2013 15:20
#3
10.04.2013 16:42
#4
Team: FWH
11.04.2013 02:13
#5
11.04.2013 08:05
#6
11.04.2013 15:04
#7
1