Eräästä ansioluettelosta liikkeelle lähtenyt huhu Bad Company 3:n kehitteillä olemisesta sai pelaajilta yllättävän innostuneen vastaanoton. Valitettavasti koko juttu lähti liikkeelle yksinkertaisesta kirjoitusvirheestä, jonka seurauksena numero kaksi muuttui kolmeksi - tahattomasti tai ei.
DICE:n suunnalta pelivalintaa on kommentoitu lyhyesti. Yhteisövastaava crash7800 sanoi, ettei syynä ole se, etteikö DICE pitäisi Bad Companysta. Kaikki studion sisällä ovat ylpeitä siitä ja pitävät pelistä. Samalla hengenvedolla crash7800 kysyy, että mikä BC:stä teki niin erityisen ja mitä sen piirteitä haluttaisiin nähdä BF4:ssä? crash7800 tähdentää, että kysymyksen esittäminen ei tarkoita sitä, etteikö Bad Companyihin vielä joskus palattaisi.
Todennäköisesti lopulliseen ratkaisuun vaikutti se, että Bad Company on tavallaan rinnakkainen pelisarja, eikä sen tunnettavuus ole samaa luokkaa. Sillä on suorat seuraukset myyntilukemiin, ja missä tahansa bisneksessä myynti ratkaisee - niin tylsää kuin se onkin. BF4:n sisällön kannalta nyt ovat menossa hetket, jolloin siihen voi vielä vaikuttaa. Mutta muista, vain palautetta antamalla saa oman äänensä ja ideansa kuuluviin.
Alkuperäinen kommentti
DICE:n suunnalta pelivalintaa on kommentoitu lyhyesti. Yhteisövastaava crash7800 sanoi, ettei syynä ole se, etteikö DICE pitäisi Bad Companysta. Kaikki studion sisällä ovat ylpeitä siitä ja pitävät pelistä. Samalla hengenvedolla crash7800 kysyy, että mikä BC:stä teki niin erityisen ja mitä sen piirteitä haluttaisiin nähdä BF4:ssä? crash7800 tähdentää, että kysymyksen esittäminen ei tarkoita sitä, etteikö Bad Companyihin vielä joskus palattaisi.
Todennäköisesti lopulliseen ratkaisuun vaikutti se, että Bad Company on tavallaan rinnakkainen pelisarja, eikä sen tunnettavuus ole samaa luokkaa. Sillä on suorat seuraukset myyntilukemiin, ja missä tahansa bisneksessä myynti ratkaisee - niin tylsää kuin se onkin. BF4:n sisällön kannalta nyt ovat menossa hetket, jolloin siihen voi vielä vaikuttaa. Mutta muista, vain palautetta antamalla saa oman äänensä ja ideansa kuuluviin.
Alkuperäinen kommentti
MAINOS
MAINOS
<<12>>
19.07.2012 12:18
#1
Jos te kerta tahdotte että bäfää pitäisi muokata enemmän bf2 tapaiseksi niin helvettti vieköön kommentoikaa dicelle, ei se auta että te tulette tänne vikisemään.
Minun mielestäni ainut mitä pitäisi muuttaa on mapit isommiksi niinkuin armored killissä ja tuhoutuminen saman laiseksi kuin bc2
itse olen käynyt kommentoimassa tätä dicelle, jos haluamme tästä kerta sellaisen kuin ennen, meidän täytyy kertoa siitä dicelle mitä toiveita meillä on.
19.07.2012 12:28
#2
*Mutta muista, vain palautetta antamalla saa oman äänensä ja ideansa kuuluviin.*
Jos te kerta tahdotte että bäfää pitäisi muokata enemmän bf2 tapaiseksi niin helvettti vieköön kommentoikaa dicelle, ei se auta että te tulette tänne vikisemään.
Olettaen että EA:ta kiinnostaa pelaajien antama palaute. Tuollaisella kommentointi ym. systeemeillä luodaan illuusio pelaajien ja yhtiön välisestä yhteistyöstä. Todellisuudessa EA/DICE ei anna lentävää kamelin vittua siitä, mitä pelaajat haluavat, kunhan peliä ostetaan ja rahaa tulee.
19.07.2012 12:38
#3
Olettaen että EA:ta kiinnostaa pelaajien antama palaute. Tuollaisella kommentointi ym. systeemeillä luodaan illuusio pelaajien ja yhtiön välisestä yhteistyöstä. Todellisuudessa EA/DICE ei anna lentävää kamelin vittua siitä, mitä pelaajat haluavat, kunhan peliä ostetaan ja rahaa tulee.
Aika kovia väitteitä, millä perusteilla? Sen mitä tuolta redditistä vaikka näkee, niin kovasti crash7800 esimerkiksi osallistuu keskusteluun ja kirjailee ylös toiveita. Ei tietysti likikään jokaista ideaa voida toteuttaa, mutta taatusti hyvillä ja monien kannattamilla ideoilla on merkitystä. DICE:llä oli aikanaan suuri tussitaulu, johon keräsivät yhteisön esittämät parhaat ideat. Saattaa olla käytössä vieläkin.
19.07.2012 12:41
#4
*Mutta muista, vain palautetta antamalla saa oman äänensä ja ideansa kuuluviin.*
Jos te kerta tahdotte että bäfää pitäisi muokata enemmän bf2 tapaiseksi niin helvettti vieköön kommentoikaa dicelle, ei se auta että te tulette tänne vikisemään.
Minun mielestäni ainut mitä pitäisi muuttaa on mapit isommiksi niinkuin armored killissä ja tuhoutuminen saman laiseksi kuin bc2
itse olen käynyt kommentoimassa tätä dicelle, jos haluamme tästä kerta sellaisen kuin ennen, meidän täytyy kertoa siitä dicelle mitä toiveita meillä on.
Kuten jo todettiin, EA:ta ei kiinnosta pätkääkään sun palaute mitä haluat peliltä tai kenenkään muunkaan. Ensimmäisenä kannattaa petrata kirjotusasua jos haluat että sun kirjotuksia luetaan eikä naureta.
Älkää olko niin sinisilmäisiä.
ps. ootko pelannu Armored killiä?
Edit: Saattaa olla, että mielipiteitä otetaan huomioon mutta melkoisen laiskaa porukkaa vaan.
19.07.2012 13:13
#5
19.07.2012 13:38
#6
Minä luulen, että ne vähät välittää niistä ehotuksista mitä niille porukka lähettelee. Ne on jo suunnitellu ton pelin valmiiks ja enää niiden täytyy vaan toteuttaa se.
19.07.2012 14:05
#7
*samanlaiseksi
19.07.2012 14:14
#8
Team: *CoF* [CoF]
19.07.2012 14:27
#9
*Mutta muista, vain palautetta antamalla saa oman äänensä ja ideansa kuuluviin.*
Jos te kerta tahdotte että bäfää pitäisi muokata enemmän bf2 tapaiseksi niin helvettti vieköön kommentoikaa dicelle, ei se auta että te tulette tänne vikisemään.
Minun mielestäni ainut mitä pitäisi muuttaa on mapit isommiksi niinkuin armored killissä ja tuhoutuminen saman laiseksi kuin bc2
itse olen käynyt kommentoimassa tätä dicelle, jos haluamme tästä kerta sellaisen kuin ennen, meidän täytyy kertoa siitä dicelle mitä toiveita meillä on.
Millä kielellä kommentoit? Ymmärtävätköhän mitään..
19.07.2012 14:34
#10
19.07.2012 14:41
#11
Team: [PG]
19.07.2012 15:37
#12
19.07.2012 15:55
#13
Mielummin panostaisivat lisää (jo hyvään) rekyylisysteemiin, vaikka lisäten sen intensiteettiä mitä kauemman nappi on pohjassa. Burstien ja naputtelujen tuntuma pelissä on jo aivan maaginen omasta mielestäni.
Hajoamista ja fysiikan mallinnusta voisi myös parantaa, esimerkiksi nuo Unreal Engine 4:n hajoamisfysiikat jos saisivat Forstbiteen niin se jos joku olisi hienoa, ja varsinkin nuo CryEnginen soft body physicsit ajoneuvoihin.
Varovaisen innostuneesti kohti seuraavaa Bäfää, sama asenne oli BF3:n tullessa, ja vaikka alussa oli pari karmeaa pettymystä niin hyvä siitä silti tuli.
19.07.2012 16:39
#14
BF1942 remake saisivat vääntää ei mitään nykyaika paskaa tai tulevaisutta. 1942 oli miesten peli ja pikkupoikien sori Yonzzu. ;)
Valitettavasti toinen maailmansota on niin nähty ja puhki kaluttu teema.
19.07.2012 16:47
#15
BF1942 remake saisivat vääntää ei mitään nykyaika paskaa tai tulevaisutta. 1942 oli miesten peli ja pikkupoikien sori Yonzzu. ;)
Valitettavasti toinen maailmansota on niin nähty ja puhki kaluttu teema.
Nojaa, onhan sitä jo jonkin verran aikaa edellisestä kunnon WW2 FPS:stä. Ehkä kohta voisi sinne palatakin?
19.07.2012 17:01
#16
19.07.2012 17:16
#17
Nojaa, onhan sitä jo jonkin verran aikaa edellisestä kunnon WW2 FPS:stä. Ehkä kohta voisi sinne palatakin?
Totta, pelimoottorit on kehittynyt senverran paljon, että uusi WW2 peli voisi olla aika veikeä. Ja aina jos mennään ajassa taaksepäin sen verran, ettei hakeutuvia ohjuksia löydy niin se kelpaa minulle.
19.07.2012 19:45
#18
19.07.2012 20:52
#19
Näissä uudemmissa bäföissä on niin paljon kaikkea pikkusälää, yms joka jää lojumaan, eikä kaikkea tuhoutuvaa ole edes mitään järkeä ampua koska panoksiakin pitää säästellä.
Tuhon tuntumaa yritetään laajentaa vielä hajottamalla osa kartasta valmiiksi, jne. jota ei 1943:messa ollut, vaan kaikki hajotettu oli jonkun pelaajan aikaansaannosta.
Mutta saa nähdä miten dicessä kehitetään hajoavuutta, jos kehitetään.
19.07.2012 21:31
#20
<<12>>