Battlefield 1943:n tuottaja Gordon Van Dyke on asemansa takia säännöllinen vierailija eri sivustojen haastatteluissa. Tällä kertaa Gordonilta kyseltiin mm. pelin syvyydestä, syitä toisen maailmansodan aikaan palaamiseen ja miksi peli jaetaan ladattavassa muodossa. Vastauksia lyhyesti referoiden voi todeta, että pelitahti tulee olemaan huomattavasti nopeampi kuin BF1942:ssa, BF1943:n on tarkoitus tiivistää Battlefield-sarjan teema tuttujen "hullujen" hetkien kautta, sekä ladattavuus tarjoaa laajan saatavuuden lisäksi monipuolisen, viimeistellyn kokemuksen normaalia peliä halvemmalla.
Lue haastattelu
Myös PCGames.de pääsi suorittamaan haastattelun Gordonin kanssa. Se on katsottavissa seuraavasta:
Muissa uutisissa; näin pitkät ovat Battlefield 1943 -teemamusiikin nuotit.

Lue haastattelu
Myös PCGames.de pääsi suorittamaan haastattelun Gordonin kanssa. Se on katsottavissa seuraavasta:
Muissa uutisissa; näin pitkät ovat Battlefield 1943 -teemamusiikin nuotit.

MAINOS
MAINOS
1
06.05.2009 20:55
#1
1