Joo tuo Shooter on kyllä toimintaelokuvien ykkönen.
Tuli katsottua se tuolta FinTV:n sivuilta jossa on elokuvia ihan laidasta laitaan (<--- suosittelen!)
Erinomaisia elokuvia on hemmetin paljon, mutta tässä omia henkilökohtaisia suosikkejani:
1. Hyvät, Pahat ja Rumat. Paras koskaan tehty elokuva. Sergio Leonen ohjaus, Ennio Morriconen musiikki, Tonino Delli Collin ohjaus ja Eastwoodin, Van Cleefin ja Wallachin roolityöt ovat kaikki mestarillista kamaa. Dollaritrilogian muut osat (Kourallinen dollareita, Vain muutaman dollarin tähden) ovat myös mestariteoksia.
2. Shawshank Redemption (Avain pakoon). Mahtava elokuva joka kertoo syyttömänä tuomitun Andy Dufresnen elämästä Shawshankin vankilassa ja tämän toiveista palata joskus vanhaan elämäänsä.
3. Once Upon a Time in America + Once upon a time in west. Molemmat erinomaisia Leonen elokuvia.
4. Aliens. Yksi kovimmista toimintaleffoista joka on koskaan tehty.
5. Crank. Erinomainen ja hauska toimintaleffa
6. Gran Torino. Clint Eastwoodin mahtava elokuva, jossa Eastwood esittää rasistista ja ennakkoluuloista Korean sodan veteraania, joka joutuu kohtaamaan itsensä uudelleen kun naapuriin muuttaa perhe Aasiasta.
7. Maltan Haukka. Salapoliisielokuvien klassikko.
8. Inception. Uudempaa kamaa. Kaikki nyt ovat ainakin kuulleet tästä.
9. Neljä naurettavaa naapuria. Ikivanha vuoden 1933 komedia. Yksi hauskimmista elokuvista jonka olen koskaan nähnyt.
Joo tuo Shooter on kyllä toimintaelokuvien ykkönen.
Tuli katsottua se tuolta FinTV:n sivuilta jossa on elokuvia ihan laidasta laitaan (<--- suosittelen!)
Itsekkin katsoin tuolta fintv:stä tuon shooterin juuri pari päivää sitten. Osa elokuvista siellä on aika huono kuvanlaatuisia, ja muutama elokuva on VIP jäsenille, mutta ihan hyvä paikkahan se on.
Toinen omastamielestäni hyvä elokuva, joka on myös toiminta elokuva on viime vuonna julkaistu Inception.
Juoni lyhyesti: Elokuva kertoo Dom Cobb nimisestä henkilöstä, joka pystyy siirtymään ihmisten alitajuntaan heidän nukkuessaan.
Hän kokeili ensimmäisenä kykyään hänen vaimoonsa, joka alkoi luulla unimaailmaa todelliseksi elämäksi.
Cobb:in piti normaalin varastamisen sijaan unimaailmassa oppia istuttamaan ajatuksia uhriinsa, jotta hän pääsisi takaisin lastensa luokse, jotka hän oli menettänyt..
Juoni vähän huono, koska siitä on jo hetki kun katsoin elokuvan :)
Tulipas katsottua semmoinen leffa kuin Buried. Kertoo miehestä joka oli siviilinä Irakissa rekkakuskina, kidnapattiin ja haudattiin elävältä lunnaiden toivossa. Melkoisen ahdistava leffa, vaikka ei ole ahtaanpaikankammoa.
Minä suosittelen elokuvaa Shooter, kaikille toiminnasta pitäville.
Samaa mieltä, Shooter on aika hyvä toimintaleffa kyllä. Sitte tyylii kaikki Vin Dieselin leffat ja ainakin osa Paul Walkerinki leffoista, eli esim. Fast & Furious -leffat, Paul Walkerilta Eight Below ja sitä rataa. Yleensäkki toiminta/kauhuleffat on kyl ihan ok ;P
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.
1
08.01.2011 14:44
#1
Juoni lyhyesti: Elokuva kertoo Bobby Swaggerista, joka on Merijalkaväen Tarkka-ampuja,
hän on suorittamassa tehtävää ystävänsä kanssa, mutta heidät hylättiin vihollisjoukkojen
keskelle. Bobbyn kaveri kuoli taistelussa, mutta hän itse selvisi, ja muutti metsän
keskelle pieneen mökkin koira Sam mukanaan. Vuosia myöhemmin FBI tulee hakemaan häntä
auttamaan, koska presidentti aiottaan salamurhata. Lopulta Swagger lavastetaan
murhayrityksestä presidenttiä kohtaan ja koko FBI on hänen perässään..
08.01.2011 16:49
#2
Tuli katsottua se tuolta FinTV:n sivuilta jossa on elokuvia ihan laidasta laitaan (<--- suosittelen!)
Team: =BFP=
08.01.2011 17:15
#3
1. Hyvät, Pahat ja Rumat. Paras koskaan tehty elokuva. Sergio Leonen ohjaus, Ennio Morriconen musiikki, Tonino Delli Collin ohjaus ja Eastwoodin, Van Cleefin ja Wallachin roolityöt ovat kaikki mestarillista kamaa. Dollaritrilogian muut osat (Kourallinen dollareita, Vain muutaman dollarin tähden) ovat myös mestariteoksia.
2. Shawshank Redemption (Avain pakoon). Mahtava elokuva joka kertoo syyttömänä tuomitun Andy Dufresnen elämästä Shawshankin vankilassa ja tämän toiveista palata joskus vanhaan elämäänsä.
3. Once Upon a Time in America + Once upon a time in west. Molemmat erinomaisia Leonen elokuvia.
4. Aliens. Yksi kovimmista toimintaleffoista joka on koskaan tehty.
5. Crank. Erinomainen ja hauska toimintaleffa
6. Gran Torino. Clint Eastwoodin mahtava elokuva, jossa Eastwood esittää rasistista ja ennakkoluuloista Korean sodan veteraania, joka joutuu kohtaamaan itsensä uudelleen kun naapuriin muuttaa perhe Aasiasta.
7. Maltan Haukka. Salapoliisielokuvien klassikko.
8. Inception. Uudempaa kamaa. Kaikki nyt ovat ainakin kuulleet tästä.
9. Neljä naurettavaa naapuria. Ikivanha vuoden 1933 komedia. Yksi hauskimmista elokuvista jonka olen koskaan nähnyt.
10. Indiana Jones ja viimeinen ristiretki.
08.01.2011 17:19
#4
08.01.2011 17:20
#5
Joo tuo Shooter on kyllä toimintaelokuvien ykkönen.
Tuli katsottua se tuolta FinTV:n sivuilta jossa on elokuvia ihan laidasta laitaan (<--- suosittelen!)
Itsekkin katsoin tuolta fintv:stä tuon shooterin juuri pari päivää sitten. Osa elokuvista siellä on aika huono kuvanlaatuisia, ja muutama elokuva on VIP jäsenille, mutta ihan hyvä paikkahan se on.
Toinen omastamielestäni hyvä elokuva, joka on myös toiminta elokuva on viime vuonna julkaistu Inception.
Juoni lyhyesti: Elokuva kertoo Dom Cobb nimisestä henkilöstä, joka pystyy siirtymään ihmisten alitajuntaan heidän nukkuessaan.
Hän kokeili ensimmäisenä kykyään hänen vaimoonsa, joka alkoi luulla unimaailmaa todelliseksi elämäksi.
Cobb:in piti normaalin varastamisen sijaan unimaailmassa oppia istuttamaan ajatuksia uhriinsa, jotta hän pääsisi takaisin lastensa luokse, jotka hän oli menettänyt..
Juoni vähän huono, koska siitä on jo hetki kun katsoin elokuvan :)
08.01.2011 17:55
#6
Team: RCTIC
08.01.2011 21:45
#7
Minä suosittelen elokuvaa Shooter, kaikille toiminnasta pitäville.
Samaa mieltä, Shooter on aika hyvä toimintaleffa kyllä. Sitte tyylii kaikki Vin Dieselin leffat ja ainakin osa Paul Walkerinki leffoista, eli esim. Fast & Furious -leffat, Paul Walkerilta Eight Below ja sitä rataa. Yleensäkki toiminta/kauhuleffat on kyl ihan ok ;P
1